Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Vanochtend geprikt hcg was 5. Volgende week heb ik een afspraak met m'n fertiliteitsarts. Ik wil primolut en clomid weer starten, heeft iemand een idee als m'n hcg bv nog 3 is of dat wel mag?

2. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    En heb veel echo's gehad in het ziekenhuis , ze zeggen heel soms duurt het gewoon heel lang ! Dus ze weten denk
    Ik wat ze doen.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik blijf het vreemd vinden. Maar dat komt omdat ik zelf een part.mola heb gehad en zelfs bij mij was mijn HCG eerder op 0 dan bij jou. Maar goed, je zit op 5 dus hoe dan ook dat is positief. Alles onder de 5 wordt gezien als niet zwanger. Hcg is bijna nooit precies 0. Dus als het onder die 5 is dan is het goed.

4. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Oké dan hoop ik dat ik volgende week met primolut mag beginnen onderhand :(

Ik loop op voortplantingsgeneeskunde in Tilburg en ze houden me echt goed in de gaten. Zij zeggen dat het soms gewoon erg lang kan duren. Heb ik dus weer! Wil onderhand weer eens een kansje :(

24-2 naar de sutter ik kan niet wachten...

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Krijg je uitslag snel na het bloedprikken? Vroeg me opeens af, als ik mijn hcg nou onder de 5 heb, kan ik dan prikken voor bloedstolling?

Ik hoop dat alles goed is bij je en dat je geen restjes meer hebt zitten..
    Maar als ze je zo goed onder controle hebben dan zal het vast schoon zijn.

6. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hoop voor je dat er met een paar dagen een duidelijke knal lijn is!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ah progesteron en prednison heb ik door elkaar gehaald. Ik heb besloten eerst de 28ste af te wachten en ik ga niks gebruiken zonder uitslag van de testen.

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Succes de 24ste! Is dat gent?

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee je moet echt langer wachten voor de bloedstolling. Dat gaat niet alleen om HCG.

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ja we wachten ook wel af, ondanks dat ik dat enorm moeilijk vind!!!!!!!!!!!!!:x

Maar vroeg me dat dus gewoon af...

Vandaag alleen naar stal geweest en de stallen ook weer gedaan, nu ben ik me toch een potje doodop! Wil graag nog even naar de stad maar kan niet meer.. Baal zo ik wil weer alles kunnen!!!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Irritant he dat eeuwige wachten... ik ben er ook klaar mee.

OZ heeft nu de echo toch? :)

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ja, die heeft nu de echo, hopelijk is alles goed....

Tja en dat wachten... probeer mijn tijd te verdoen, maar gaat erg moeilijk..

Morgen belt uwv mij weer of ik weer aan het werk kan of dat ik liever nog even thuis wil blijven, maar weet het niet zo goed. Ben zo moe van 15 minuten auto rijden, moet straks 2 uur rijden, ben bang dat het iets teveel van het goede is en mede omdat mijn emmer een beetje overloopt.. Denk dat ik vraag of ik maandag weer mag beginnen.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zou gewoon eerlijk zijn Puk. Neem aan dat ze weten wat er speelt? En als het niet gaat, dan maar niet.

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gewoon eerlijk vertellen inderdaad.

15. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ja ze belden vrijdag, want is was om zwangerschapsredenen thuis volgens mijn baas. Waarop ik zei, was het maar waar, ik zit in mijn 3de miskraam, hier schrokken zij nogal van.

Mevr. heeft het verhaal aangehoord en zei voldoende te weten en zou begin februari wel weer bellen, eh begin februari???? Nou dan belde ze vrijdag a.s. wel weer. Waarom ik zei, bij de vorige keren heb ik aan een dikke week genoeg gehad. Maar nu is het schijnbaar niet voldoende.

Denk ook niet dat uwv het erg vind, mijn baas zal minder blij zijn. Maar goed wil zelf graag mijn dagelijkse bezigheid weer oppakken, al vind ik het nog erg zwaar..

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Yeah alles was goed!!! Beentjes lopen voor zelfs, was gewoon foute meting van vrijdag. Arggg je zou ze wat doen die lakse gyn's. Helemaal happy!!!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gefeliciteerd! Top!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659