Yep vitD heb ik idd ook. Net nog laten testen weer was super netjes maar ik neem dan ook 5.000 iu (vloeibaar )
Niemand een tip om hcg sneller weg te werken? Mijn fertiliteitsarts wil pas starten als hcg 0 is. Over 2 weken mag ik komen. Zou wel Echt erg Zijn als ik nog Hcg heb!
Nee helaas niet je lijf moet het zelf opruimen. Maar je zit op 5 nu toch? zou je toch verwachten dat dat echt heel snel weg is? wanneer prikken ze weer?
Marjol, wauw! Duidelijk! Snel beginnen met die meds! Puk, ik hoef geen vitamines/mineralen te gebruiken van de gyn in Gent. Alleen foliumzuur. Ik gebruik zelf ook wel vitamine D 10 mcg per dag en 1 of 2 tarwekiemoliecapsules van kruidvat.
Bedankt voor alle reacties op de vitaminen en mineralen. Ik zal de 28ste eens informeren hoe mijn gynaecoloog er over denkt. Momenteel een beetje moeilijk hier. Zijn al een jaar bezig om de hypotheek op orde te krijgen, maar die beste man schiet niet echt op. Ben der knap flauw van! Denk je dat het alles is, begon het lampje van de koelvloeistof weer te branden! Nergens is een lek te vinden, dus waarschijnlijk moet dan het motor blok open en kan het de koppacking zijn. Kosten, 1000!!! Ben erg wijs met deze auto maar er zijn grenzen, mede omdat hij ook uit 1992 komt. Dan nog slakken in mijn aquarium en een zieke vis. Bah het wordt me een beetje teveel. Hoop heel erg dat we woensdag goed bericht krijgen(dat ik schoon ben). Nou ga nog ff rondneuzen en dan weer een tukje doen.
Puk, het zit je niet mee, dikke knuff. Maar, tenzij je een ziekte hebt (wat ws bij dat meisje het geval was), krijg je van normale doseringen supplementen echt geen symptomen/negatieve bijwerkingen. Als je last wilt krijgen van overdosering dan moet je zoveel bijslikken, dus buiten de gebruiksaanwijzing. Kan geen kwaad dus. De meeste reguliere artsen weten hier geen fluit van, dus vragen heeft ook geen nut. Wel is het verstandig bij zws wat terughoudend te zijn. Dat doe ik hier ook. Slik momenteel alleen multi, vit D en zalmolie en spuit mijn B12. Marjol, jij bent echt wel zwanger!!!
Toch nog even een vraagje voor de Gent gangers: hoe kwamen/komen jullie aan de herhaalrecepten. Vraag je dit aan per mail of telefoon?
Marjol, wauw, echt een duidelijke test. Je hebt groot gelijk dat je aan de meds gaat. Puk, mij is alleen geadviseerd om van die 'zwanger worden' pilletjes te gebruiken en ze adviseerden toen Gravitamon en die slik ik nu dan ook. Verder weet ik daar te weinig van Sterkte met alle tegenslagen Liyana, wat ontzettend rot, die onzekerheid. Ook ik heb ervaring met oud bloedverlies wat vervelend is afgelopen maar ook wel eens gehoord dat het anders is afgelopen dus ik hoop zo dat het de 2e optie gaat worden voor jullie. Hopelijk kun je morgen terecht.
Kan allebei als het te druk aan telefoon was stuurde ik mailtje en het recept kwam dan per post een paar daagjes later.
Yes, probleem van de auto is opgelost, we gaan om een andere kijken.. Vind het wel spannend, onze eerste auto samen... Ondanks dat vind ik het ook jammer dat deze nu weg gaat, rijd super. Gaan vanavond even langs de auto boulervard..
Marjol, ik mag het per mail aanvragen en zou het recept dan gemaild krijgen en daarna ook per post. Liyana, fijn dat je mag langs komen morgen, ik ga voor je duimen!! Puk, veel plezier met het zoeken naar een andere auto.