Liyana, succes morgen! Met Hugo heb ik meerdere kleine bloedinkjes gehad tot een week of 10, dus hopelijk zit het bij jou ook wel goed nu.
@nuage: ja spontaan zwanger, maar dat is nooit ons probleem geweest..altijd binnen 1 tot 3 rondes. Nu dus weer ronde 1 na pauze. Wel de eerste keer met versterking van utrogestan. Edit: mijn man heeft daarstraks de eerste fraxi gezet met hulp van buurvrouw die mee keek (doktersassistente)
Ik ken je achtergrond niet, doordat ik hier nog maar kort ben. Maar je wordt zoals ik lees wel "makkelijk" zwanger, maar blijft het bij jou ook moeilijk plakken? Krijg je de medicatie van Gent of van je gynaecoloog in Ned?
@puk: medicatie uit Gent. In NL willen ze niets doen, mede omdat we al 1 gezond kind hebben en er niets uit de onderzoeken is gekomen.
Oei, ik ben een paar daagjes afwezig geweest en wat is er alweer veel gebeurd ! Liyana : ik hoop zo dat je morgen goed nieuws gaat krijgen. Ik duim met je mee !! Wat is het toch een nare tijd, die eerst weken !! OZ en Marjol : super, eindelijk weer goed nieuws om ons allemaal een beetje hoop te geven. OZ, ben je nu weer gerustgesteld en kun je er weer volop van genieten? Of blijf je ongerust ? Silverwings : suc6 morgen met de afspraak. Ik hoop dat je alles op je lijstje ook voorgeschreven krijgt ! Laat je niet afschepen ! Morgen mag ik voor mijn hysteroscopie. Ben benieuwd of daar wat uit komt. Hopelijk hoef ik dit keer niet 3 uur te wachten op mijn afspraak. M'n man is ook zo lief om mee te gaan (ik vind zo'n ziekenhuis zo deprimerend) dus als hij dan ook weer zo lang moet wachten, gaat hij volgens mij zijn geduld verliezen !
Marjol ,waw ..10 dpo ? Mooie test ... dat de nieuwe aanpak met utrogestan en andere dingen maar doen wat ze moeten doen. Ik duim ervoor ! Liyana ,heel veel succes morgen. Hoop echt zo hard dat je goed nieuws krijgt. Eef , jij succes met de hysteroscopie morgen!
Succes morgen Eef! Ik heb morgenochtend weer echo en consult. Ben benieuwd of er al iets te zien is op de echo qua verschil...
Nuage: succes. Hoop dat ze wellicht al iets kunnen zeggen over het op gang komen van de miskraam. Eef: ook succes. @hier: Een klein beetje blij, want de test van kv2v5 vanochtend was weer donkerder. Het is nu een streep en geen tuurstreep meer. Ook de sensitest was positief. Nu geloof ik ook wel dat het echt geen vals positieve streepjes zijn. Toevallig was er voor vandaag ook een belafspraak ingepland met de gyn in NL, omdat we 3 maanden na de laatste stollingsonderzoeken zaten. We zouden in principe voor een 3e x gaan testen, maar dat heeft weinig zin, omdat Gent al voor de 3e keer getest heeft en toen was alles weer normaal. Kan ik nu dus gaan bespreken hoe we deze zwangerschap aanvliegen. Eerste keer voor mij namelijk via ziekenhuis i.p.v. verloskundige.
Goedemorgen all, Poeh slecht geslapen, ben zenuwachtig .. En ik mag pas vanmiddag en daarna gelijk door naar het werk.. Ik krijg eerst toch nog geen medicijnen Eef vermoed ik, want ik heb nog geeneens een bloedstollingsonderzoek gehad.. Als ik die krijg dan ben ik al heel blij! Mijn gevoel zegt dat daar iets niet goed zit/is.. marjol, fijn dat de streep duidelijker is.. Hopelijk werken de meds! Ga knoeterhard voor je duimen.. Liyana, succes vandaag.. Ik hoop dat je gevoel dit keer geen gelijk heeft! Eef, ook succes vandaag.. Nuage, knuffel en ook succes!
Nuage, Eef, Lyliane en Silverswing veel succes!! Hoe is het met de rest van jullie dames? Hier, Manlief had zonder mijn weten ook al bij wat monteurs op zijn werk geïnformeerd hoe dat zat. Onze auto verliest koelvloeistof, garage heeft de leidingen op druk gezet en er gebeurde niks. Nu gaat het vloeistof dus waarschijnlijk in het motor blok. Geintje kost 1000,- om te herstellen. De auto is eerst van mijn schoonvader geweest en we zijn een paar jaar geleden om een andere auto geweest. Echter werd dit toen afgeketst door zijn vader. Gelukkig zijn wij nu veel dichter bij elkaar komen te staan en praten we veel meer. Eerder was ik altijd heel eerlijk tegen zijn ouders, echter ben ik er achter gekomen dat ik soms dingen moet verzwijgen. We gaan nu dus gewoon niks meer zeggen en gaan onze eigen weg. Met mijn ouders kan ik er gelukkig gewoon wel eerlijk over praten. We hebben gisteren een auto gevonden, Volvo V50 uit 2007, met van alles erop en eraan. Deze auto heeft zelfs automaat, dat lijkt ons zo fijn! Manlief wil graag eerst volgende week woensdag afwachten of ik schoon ben. Maar misschien gaan we wel even kijken, haha.. Hypotheek man heeft nog steeds niks van zich laten horen, gisteren zelf de papieren in gedoken en erachter gekomen dat het dus stil ligt. Zelf opdracht gegeven dat ook dat laatste in orde gemaakt moet worden. Dit wordt nu gedaan en volgende week ga ik weer bellen of zij de papieren dan ontvangen hebben. En die hypotheekman die schoppen we eruit als alles rond is. Man een jaar wachten om alleen een hypotheek om te zetten?! Wat als we een ander huis willen kopen?! This mooi weer! vanmiddag ga ik manlief weer tegemoet fietsen, ga nu eerst ff na stal denk ik... Merk dat ik langzaam weer een beetje opknap!
Meiden even een vraag. Mijn gemiddelde temp ligt tusaen de 35.5 en 36.1. Gisteren had ik 36.3 en vandaag 36.6. Nu denk ik ook een positieve ovu test te hebben maar naar vorige maand ( waarbij ik 2x positief testen) weet ik het even niet. Wat denken jullie?
Lijkt erop dat hij gesprongen is Joekjuh. Pukje, dus als ik het goed begrijp maakt jouw sv uit of jullie wel of niet een nieuwe auto kopen?! Jullie zijn toch volwassen? En anders betaalt hij die 1000 euro lekker.