Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik wil ook heel graag weten hoe het gaat :(

Fijn mykelti, dat je baat hebt bij de behandeling!
    En dat het afvallen goed gaat!

Ondanks die vreselijke hitte bleek gisteren bij de controle dat ik afgevallen was?????

2. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Meiden hier ook benieuwd naar BS, hoop zo dat het goed gaat.....

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb BS gesproken. Ze is nu weer thuis en moet zich maandag weer melden. Ze vroeg mij even wat te zeggen hier. Ze zal voorlopig ws niet online zijn, ze moet veel rusten.

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om iets te horen ...dikke knuf voor bs !

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh fijn dat je wat hebt gehoord!!
    Wens haar beterschap!

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #466 MRCD, 26 jul 2014
    Laatst bewerkt: 26 jul 2014
    Hoi allemaal,

Ik zou hier graag meekletsen. Heb nu twee keer een v.mk gehad (4+ en 5+). Gisteren bij de derde echo (9 weken) bleek er geen hartactiviteit meer te zijn. :( Was gestopt met groeien met iets meer dan 8 weken. Met 7 weken wel een hartje gezien, maar toen was het vruchtje iets kleiner, hoefde me volgens hun geen zorgen te maken.

Nu dus wachten of het vanzelf komt en anders volgende week pillen...

Is het ons wel gegund vraag ik me soms af. Sinds november 2012 zijn we bezig. Om ons heen wordt de een na de ander in een zucht zwanger... Waarom treft dit ons steeds? De wens is zo groot.

We gaan nu wel een genetisch onderzoek laten doen (hebben we nu recht op). En als we over drie maanden niet weer zwanger zijn, dan ook een stollingsonderzoek, maar daar ga ik niet speciaal voor stoppen.

7. Alf

Alf Niet meer actief

Dank voor je berichtje Mykel! Geef haar een dikke knuffel van me

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Jordan, dat klopt, wij krijgen inderdaad geen behandelingen. Tot nu toe word ik vanzelf zwanger.
    De onderzoeken die ik heb gehad zijn vooral heel veel stollingsafwijkingen, immuunafwijkingen, 3 voor de schildklier, homocysteïne en via een ander ziekenhuis in Leiden had ik al eerder een paar stollingsonderzoeken en chromosoomonderzoek gehad.
    Via de huisarts had ik al B12 laten controleren aangezien ik geen vlees eet, maar die was zelfs verhoogd.
    En wat hebben ze bij jou getest? Voor zover ik weet is bij mij alles getest wat ze konden testen...

Oz, tjee zeg, dat jij zelfs de rekening van maart nog niet hebt gehad. Zal nog wel komen dan door dat declaratiesysteem wat Tammy zegt. Die 100 euro heb ik ook moeten voorschieten in Gent. Ik neem aan dat die bloedonderzoeken en hystero wel meer dan dat kosten, dus dat ze nog wel een rekening nasturen.
    Ben ook benieuwd of ik 7 augustus voor die hystero weer 100 euro moet voorschieten....

Lita, wat verdrietig zeg, heel veel sterkte!
    Heel moeilijk na een kloppend hartje, is bij mij ook al 2x gebeurd. Onbegrijpelijk dat het dan alsnog mis gaat.
    Bij mij was het vruchtje 1x wel iets kleiner, maar de andere keer liep het precies op schema en heb ik het bij 4 echo's zien kloppen.
    Voor die onderzoeken mocht ik gewoon zwanger worden en ook net zijn geweest. Vlak na een miskraam is er bloed afgenomen en de uitslag kan vals positief zijn door die miskraam, dus moet dan nog na zoveel weken weer herhaald worden. Dit was bij mij niet het geval. Negatief is gewoon negatief, volgens mijn gyn...

Bumbaaa, wat een goed nieuws zeg!!
    Heb je bij je afgelopen miskramen ook een kloppend hartje gehad? Nee toch? Dan ben je nu echt weer een stapje verder, wat fijn!

Mykelti, succes met de oefeningen. Hopelijk gaat de pijn snel weg.
    Fijn dat je BS hebt gesproken, sterkte voor haar!

Tammy, vervelend dat je last van hitte in je lichaam hebt, vreemd. Ik heb er geen ervaring mee, heb 't altijd snel koud...

Bengeltje, gek dat je bent afgevallen. Zou juist denken dat je nu meer vocht vasthoudt en zwaarder wordt. Wat zei de VK ervan? Gebeurt het vaker? (helaas heb ik er natuurlijk geen verstand van)

MRCD, ook al zo'n verdrietig nieuws! En ook na een kloppend hartje, vreselijk hoor.
    Die vraag van jou vraag ik mezelf ook steeds af...
    Hier ook dat iedereen om ons heen gewoon zwanger blijft. Sommige krijgen 1 miskraam maar die keer daarna blijft het gewoon goed gaan. Vanaf de tijd dat wij begonnen zijn, zijn een aantal nu al van de 2e zwanger. Zo moeilijk en oneerlijk allemaal...
    Heel veel sterkte! Goed dat je onderzoeken laat doen!

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Interessante link over die visolie.
    Het gaat ook over die stof BPA in plastic! Ik drink al een tijdje uit een flesje zonder die stof en eet niets meer uit blik. Maar melk uit een pak drink ik wel natuurlijk, daar kan je niet omheen.
    Van die parabenen wist ik nog niet...
    Verder leef ik best wel gezond als ik dat zo lees :)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    MRCD, helaas welkom en sterkte.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Interessante link zeg!

12. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Dag meiden,

Wie kan mij helpen met waar ik precies terecht kan qua klinieken e.d. om onderzoeken te laten doen. Het hier en daar wat verhalen gelezen over UZ Gent maar kan op hun website niet veel vinden. Is het trouwens al mogelijk na 2 mk?

Heb nu voor de 2e keer dat het vruchtje op hetzelfde termijn dus stopt met leven en die stomme holandse gyno's/ vk maken mij niet wijs dat het gewoon weer dikke pech is en oh volgende keer beter...

Ik wil graag dat er een een deskundig iemand echt naar mij/ons luisterd en de mogelijke redenen in ons specifiek geval aangeeft zodat we daar onderzoek naar kunnen doen.

Alvast bedankt!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Lita, je hebt recht op onderzoeken na 2 miskramen, dus zou gewoon op je strepen gaan staan. Persoonlijk zou ik pas uitwijken naar Gent als ze in NL geen behandelbare reden kunnen vinden, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Anders een ander ziekenhuis bellen en vragen of ze willen onderzoeken? Als je zegt welke regio je woont, kunnen mensen hier je vast een goed ziekenhuis aanraden.

14. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    @mykelti- bedankt voor je reactie. Ik woon trouwens in de regio van Eindhoven. Gisteren zij de gyno in 't ziekenhuis dat ze pas na 3mk iets van een onderzoek aanbieden terwijl de vk zei na 2....

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    In ons ziekenhuis is dat ook na 3 mk's pas. Belachelijk he.

Wat ik begreep hier is dat je met een verwijsbrief van je huisarts naar Gent kunt maar dat er wel een wachttijd is van 6 maanden.

16. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat vinden jullie van deze vegetarische DHA?
    Algenolie • Royal Green
    Dan mis je dus wel nog die EPA of zoiets... Moet me er nog meer in verdiepen.

Lita, ik zou 't proberen bij een herhaalde miskraampoli in een academisch ziekenhuis. Daar testen ze 't meest. Ze hebben wel vaker een minimum aantal miskramen idd, bij mij mag je pas na 3 of 4 naar het miskraamspreekuur en na 2 alleen stollingsonderzoek en chromosomen.
    Naar Gent wilde ik zelf pas gaan als het in NL niet lukte, je zit toch met een aantal uur reistijd. Ik ben nu zonder file totaal zo'n 4,5 uur onderweg...

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nijntje wat is dan het verschil tussen het miskraamspreekuur en de testen voor bloedstolling en genetisch onderzoek? Ik dacht dat er verder niks meer was in NL?

Over 1,5 week mag ik eindelijk de tweede keer anticardiolipine prikken. Dus hopelijk over 2,5 eindelijk wat duidelijkheid.

18. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bij het miskraamspreekuur hier testen ze iets van 19 stollingsafwijkingen en bij het gewone ziekenhuis maar iets van 5. Ook extra is homocysteïne en schildklier.
    In Gent was er bij mij dus nog weinig over om te tesen... Nog maar 3 dingen ofzo. Zo veel was er dus bij mij in NL al getest.

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je het doorgeeft Mykelti! Ook van mij beterschap voor BS. Ik neem aan dat het een goed teken is dat ze weer thuis is.

MRCD, helaas welkom hier. Veel sterkte met het verwerkingsproces. Hier is veel kennis te vinden alsmede tips en tricks. Hopelijk heb je er wat aan. En voor de meeste onderzoeken hoef je niet te wachten met zwanger worden.

Hier, vandaag maar ginseng pillen gehad om het energie niveau op te krikken. Ik had gisteren echt een frusie dag. Vandaag is het weer over. Ik wist dat ik een maand moest overslaan en had dat ook ingecalculeerd. Afvallen, sporten maar nu gaat dat niet en dat frustreert enorm. Hopelijk doen die pillen iets en kan ik met hernieuwde energie naar de sportschool.
    Ik heb het dieet van mijn personal trainer (lang geleden) weer opgepakt met wat aanpassingen. En ga vol goede moed van start.

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Lita, hier ook regio Eindhoven (Bergeijk). Loop je in het Maxima? Ik ben hier nog niet bij een ziekenhuis onder behandeling geweest, dus kan je helaas geen ziekenhuis aanraden, maar misschien een van de andere dames? Tilburg zou je ook nog heen kunnen of Den Bosch.

Tammy, knuffel voor jou en succes weer met je dieet!

Nijntje, ik durf daar niets over te zeggen helaas.

Nuage, hopelijk inderdaad snel duidelijkheid.

Deel Deze Pagina