tp is terugplaatsing Puk Ik verlies vanavond opeens best wel wat vocht. Kan dat vruchtwater zijn of heb je dat nog niet echt op dit termijn? Heb vanmiddag de auto gepakt en ben naar mijn oma gegaan die op dik een uur rijden woont. Daar lekker met m'n dochter geweest en samen uit eten gegaan. Kom net thuis. Was fijn, afleiding. Op weg naar huis wel zitten janken in de auto. Vanochtend hakte er toch wel in. De echo was ook veel mooier, ik zag nu wel een hoofdje en lijfje. Niet enorm duidelijk maar wel veel duidelijker dan vorige keer. Ik heb er een foto van gevraagd maar ze is het vergeten en na dat hele gedoe om de hartslag ben ik het ook vergeten. Daar ben ik wel een beetje verdrietig om nu. Ik voel dat ik graag wil instorten eigenlijk maar dat ik het tegen houd. Moet morgen ook weer werken en ben dinsdag jarig. Nog even door.
Op woensdag ben je toch vrij Nuage? Stort dan in en huil het eens goed van je af. Je kan je niet eeuwig groot houden! Hoe is je man er momenteel onder, hebben jullie al even kunnen kletsen? Pff vind het wel zwaar op de manier hoe jij het doet en leef ook erg mee. Ik weet niet of je echt al vruchtwater kan verliezen? Misschien dat er andere dames zijn die dat weten? Ik heb het alle 3 de keren met pillen gedaan en dan kwam er direct bloed.
Ja ik was dinsdag en woensdag vrij. Gisteren ben ik gaan shoppen met een vriendin en vandaag dus weer eropuit. Het is heel dubbel. Ik ben al best wel los gegaan vlak nadat ik het nieuws hoorde en heb toen ook 2 dagen op de bank zitten huilen zo ongeveer. Daarna mezelf bij elkaar geraapt. Ik weet dat als ik me echt laat gaan zoals ik zou willen dat ik gewoon helemaal er doorheen ga. Dat kan niet, ik heb een kindje en een baan. Dus ik moet mezelf draaiende houden. En daarbij komt ook een beetje het gevoel van "ik ben klaar met heel de tijd rouwen hierom" ofzo.. het is iedere keer hetzelfde verhaal. Ik wil het gewoon niet meer. Ik heb het niet heel moeilijk met dat het kindje er nog zit. Dat vind ik juist heel erg fijn. Voor mij is het mijn kindje. En ik weet dat het me gaat verlaten binnenkort en daarna zijn we voor altijd van elkaar gescheiden. Nu is het nog bij me. Dit is ook de enige gedachte waarvan ik steeds moet huilen (nu ook weer). Als het kon zou ik die hele miskraam niet eens willen. Waar andere vrouwen er snel vanaf willen heb ik eigenlijk het tegenovergestelde. Ik heb gisteren 2 nieuwe geboortesteentjes gehaald voor mijn memory locket. Nu zitten er 6 kleine geboortesteentjes in... pfoe... alle 6 mijn kindjes.
Ik ken je gevoel niet van het willen bij je houden, bij mij was het ook zo "het moet eruit, NU!" Ik heb mij tijdens de miskraam helemaal laten gaan en de dagen erna ook. Nu begint het rustiger te worden. Begrijp wel dat je je niet helemaal kan laten gaan ivm je werk en je droom dochter. Wat mooi trouwens, de memory locket. Wist niet wat het was en hebben google even geraadpleegd. Erg mooi! Ga je hiervoor naar een juwelier?
Nee ik heb dat gevoel dus helemaal niet. Dat had ik de allereerste keer ook al niet, daarom had ik die curettage niet moeten doen. Vond het verschrikkelijk ik werd wakker en mijn kindje was weg. Daarom is dit voor mij gewoon de enige optie. Nee ik heb ze gewoon besteld via een webshop. Een kennis van mij heeft er eentje die ook echt niet duur is. www.trendy4me.eu Ik heb een zilverkleurige locket met een achterplaatje met 'faith' erop. Verder zit er een familieboompje in en alle geboortesteentjes. Betekent heel veel voor me en geeft me ook vaak troost.
Goedemorgen dames, Gisteren laat thuis dus had geen puf meer om hier te typen, maar ik ben gisteren bij de gyn. geweest! Hele verhaal uit de doeken gedaan en hij snapte er ook geen zak van dat ik nog geen bloedstollingsonderzoek heb gehad dus dat is waar we mee gaan beginnen.. Verder keek hij naar de oude uitslagen en zag hij dat het zaad van mijn man niet heel goed is.. Is ook niet heel slecht, maar ook niet goed! Stond weer met mijn oren te klepperen, want ons is toen verteld dat dat goed was! Iig wordt dat ook even opnieuw onderzocht.. Zou natuurlijk een reden kunnen zijn dat ik zo moeilijk zwanger word! En daar hebben we het bij gelaten.. Hij was al veel verder, maar ik wil gewoon eerst dat bloedstollingsonderzoek! Succes morgen bij de bedrijfsarts BS.. Ooow en zag nog wat mooie testjes tevoorschijn komen van marjol, looking good!
Nuage wij waren ook een keer de echo vergeten door alles. Mijn man heeft toen het ziekenhuis gebeld en kon het alsnog ophalen. Mooi die locket
Silverswing wat vervelend zeg. Fijn dat het nu wel wordt onderzocht. Heb je een andrre gyn? Nijn ik vond het ook raar. Vandaag 36.3. Maandag had ik dat slijm, sorry meiden en 3 dagen nu onwijs pijnlijke tepels. Het is zo veranderd na de curretage en wil het weer snappen
Ik krijg eerste week van februari stollingsonderzoek. Ben benieuwd....vermoedens zijn dat daar iets uitkomt. Heb al veel onderzoeken gehad dus als ik in Gent aankom heb ik al een heel pakket. Waarom Vraag je het puk?
Vroeg het me gewoon af, aangezien ik jullie(van het forum) nog niet allemaal heel goed ken. Ik weet dus niet hoeveel mk/ma je hebt gehad en of je al onderzoeken hebt gedaan enzo. Wij gaan met 10 weken/ 12 weken ook bloedstolling doen, zal tussen week 13 en 15 zijn, maar ligt er ook aan hoe mijn cyclus is. Maar goed wij moeten woensdag eerst heen voor controle of ik schoon ben.
Silverwings, fijn dat je onderzocht wordt nu! Snap nooit helemaal waarom wij(vrouwen) alles maar steeds moeten vragen. Zei zijn de arts leg het goed uit en zorg een beetje voor ons. We gaan er immers zelf ook liever niet heen. Joekjuh, jij hebt toch net je eisprong gehad? Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen gehad dat ik na mijn eisprong pijnlijke tepels had, bij mij was dit een voorteken voor de zwangerschap. Hoop voor jou dat het ook zo is? Butterfly stars, inderdaad erg mooi he! Heb zelf ook een pandora armband, maar vind dit ook erg mooi. Hier een beetje moe, ga zo even na de action en naar stal. Daarna even lunchen thuis en dan wil ik eens wat gaan poetsen in huis. Bloedverlies is weer gestopt, maar merk wel dat als ik wat gedaan heb dat ik weer verlies heb. Vanavond ga ik een romantisch diner maken voor manlief. Hij is dol op kapucijners, en ik ga garnalen wokken met groente en noodles erbij eten. Manlief moet ook maar eens in de watten gelegd worden. Hopelijk slaap ik vanavond wel gewoon weer om 21:30!
Oké...ja ik heb in heel m'n leven totaal 4 miskramen gehad. Maar afgelopen jaar 2. Maar naast dat kan ik ook niet zelf zwanger worden dus ik moet ook injecties zetten om een eitje te krijgen Ga 24-2 beginnen in Gent bij dokter de Sutter hopelijk komen we dan verder. Alle onderzoeken in NL bijna gehad op stolling na dus hoop dat er wat uitkomt want geloof niet in zoveel pech... Welke testen heb jij al gehad?
écht?? jij mee eens Mykeltie. ja, in mijn reguliere ziekenhuis wilden ze dit onderzoek ook niet doen (moest smeken) omdat ik geen vruchtbaarheidsproblemen heb. maar die privé gyn zegt dus dat ze dit wil doen... oooh ondanks dat ik blij ben van jullie dit te horen, word ik gék van steeds andere info ik weet echt niet meer waar ik goed aan doe. ik word hier zó onzeker van. bah. dus ik kan het beter even navragen waarom ik dit onderzoek precies moet hebben volgens haar? meteen weigeren.. weet je, zij is juist diegene die me wél echt serieus neemt... thanx anyway voor jullie opinie! wordt wel echt gewaardeerd hoor! en lees verschillende verhalen over hoe vrouwen het ervaren maar ik weet wel dat ik iemand mee wil.. @ wishmom; fijn dat je ook naar Gent gaat. hoor daar goede verhalen over. @puk: plezier met de romantiek! @nuage wat mooi maar ook verdrietig dat je al zes steentjes hebt voor al je kindje... ik herken je gevoel dat je je kindje nog even bij je wil houden. dat had ik ook bij mijn ma en bij Noa*. het is toch jouw kindje <3 @nikcky: heel herkenbaar: ik moet hier ook álles uit de arsten trekken @joekjuh: hoop dat je je ovu toch hebt kunnen benutten (als het m was) @nijn, nee dat had ik idd niet gelezen. balen... zacht uitgedrukt.nog een paar weken en het is maart. dan mag je toch naar Gent sorry als ik iemand vergeten ben.
Ik zou dat zeker goed navragen. Bij ons deden ze dit onderzoek zodat ze wisten of IUI nut had of dat het direct IVF werd. Want als je eileiders niet vrij zijn komt dat eitje nooit aan immers. Ze zeggen wel dat je na dit onderzoek even ietsje meer kans hebt op zwangerschap, omdat het allemaal open is gespoten. Maar waarom dit bij een miskraamonderzoek moet is mij een raadsel. Als ze de vorm van je baarmoeder wil zien kan ze ook hysteroscopie en echo doen. Het is echt geen leuk onderzoek dit, je kan zeker niet alleen gaan. Zelf viel ik na afloop bijna flauw. Maar er zijn wel vrouwen bij wie het erg mee viel.
@silverwings: nou jah! wat raar dat ze dat nu pas weer zagen, van het zaad vj man. klinkt idd lohisch dat je minder snel zw wordt. hoop op onderzoek en hulp voor jou! kunnen ze ook wat met dat zaad (beetje rare vraag sorry )
ik ga mijn gyn effe mailen. misschien heeft het iets met mijn stil geboren dochtertje te maken? ja dat hoor/lees ik ook ja, sneller zwanger. hoewel dat nooit een probleem was bij mij, zal toch wel fijn zijn wat ben ik blij dat jullie meedenken! ik vind het best heftig allemaal; én zoveel meemaken, én overal voor jezelf op moeten komen en zelf ook blijven lezen/ speuren/ je erin verdiepen. en dan "moet" je er ook nog onspannen mee omgaan you lost me.. herkennen jullie dit? thanx nogmaals Nuage. knuff voor jou! edit: onee, klut, ik mag pas weer zwanger worden als alle bloedzonderzoeken ook goed zijn ... duurt drie weken. dus meteen na dat onderzoek mogen we niet proberen... daar gaat me kans.
Conejita, neem zeker iemand mee voor de zekerheid als je dat onderzoek krijgt. Gent is over 3 weken al voor mij. Silverwings, nou jaaaaa zeg. Goed dat ze ieder geval nu de onderzoeken gaan doen en ook het zaad nog een keer testen. Nuage, ik heb alleen vruchtwater gezien toen ik 12 weken was. Wad de MA van 11 weken. Water plonste eruit. Verder nooit gehad ook niet met 8 weken. Goed dat je afleiding zoekt. Het is ook niet niks.
Best herkenbaar. Ben alleen al een tijdje gestopt met lezen en speuren. Maar heb dat veel gedaan. Misschien nu niet meer omdat ik toch niet zwanger word en een mogelijke oorzaken van de miskramen heb. Ontspannen ermee omgaan kan ik niet meer. Ben sowieso de laatste tijd erg gestrest en snel geïrriteerd. Pff wat is het moeilijk allemaal. En we willen het allemaal zo graag.
Nuage, wat mooi, die gedenksteentjes. En je gevoel dat het nu nog bij je is omdat het je kindje is... zo is het toch ook? Ik voelde het ook iedere keer zo. En dan waren er van die kanslozen die dan zeiden, ja joh maar op dit termijn dan is het nog bijna niets. Nou het zal me wat. Ik heb het wel altijd gevoeld als een kindje dat aan het groeien was in mijn lijf. En dat het niet heeft mogen uitgroeien tot een kindje wat ik in mijn armen heb kunnen houden... nou als mijn lichaam niet zo eigenwijs was dan had het wel doorgegroeid tot een baby. Dikke knuffel meissie, kan me je verdriet heel goed voorstellen. En die foto van de echo, kun je die niet alsnog krijgen? BS, succes morgen bij de bedrijfsarts, hoe gaat het nu met je? Silverwings, wat goed dat je die onderzoeken krijgt. Shocking he hoe makkelijk sommige ziekenhuizen zijn. Wishmom, ook goed dat jij het onderzoek krijgt. Hopelijk verschaft het jullie duidelijkheid. Puk, klinkt goed, eet smakelijk vanavond. Nijntje, het verdriet wat dit hele traject met zich meebrengt geeft ook stress en irritatie hoor. Verwonder me er altijd over hoe sterk we er mee om gaan omdat het leven nu eenmaal gewoon keihard door gaat. Maar dat je soms flink de pest in heb is dan wel gewoon hartstikke terecht. Dikke knuf! Ik ben vanmorgen bij mijn arts geweest. Hij had geen spreekuur maar hij heeft tijd voor me ingepland, zo blij met deze arts. In ieder geval hebben we uitgebreid gesproken en toch besloten dan tóch nog een x voor een GEEP schema te gaan. Ik wilde in eerste instantie niet omdat mijn lichaam nogal was gaan opzetten van vocht (ik heb altijd last van vocht als ik aan de hormonen zit maar ook rondom mijn menstruatie) maar nu zodanig dat mijn benen zelfs zeer deden. Maar nu ik een paar dagen van de hormonen af ben gaat het weer helemaal goed dus vandaar toch nog een x hormonen proberen. Vanmorgen Deca gezet (die moet ik 7 dagen spuiten) omdat ik gisteren al ongesteld was, morgen zet ik hem 3 uur later, zaterdag ook en dan zit ik zondag weer op de avond injecties Ook weer Progynova erbij en vanaf tp Utro erbij. Ik bel morgen voor een afspraak voor mijn echo en zoals ik tel heb ik 3-2 de echo en dan 8 of 9-2 weer tp. Ben benieuwd.