Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Sorry dat ik zo spam :)
    Maar heb echt nog niet eerder op 12 dpo zo'n overduidelijke test gehad en dat met 'gewone' urine en niet ochtend.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      0
  2. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Super test Marjol!!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wauw Marjol, zulke mooie testen verdienen het om 'ge-spamd' te worden! :D Goed zeg!

OZ, hoe gaat het met jou?

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Conjenita: volgens mij is voor jou een hysteroscopie zinvoller. Dan bekijken ze de baarmoeder en of daar evt. Oneffenheden zitten die het innestelen bemoeilijken. Dit onderzoek viel me mee qua pijn.

Nijn: het is gelukkig al bijna februari. Bij mij heeft De S. Ook gezegd dat als het niet zou lukken ze zouden helpen d.m.v. Bijv. IUI. Hoop dat dat jullie gaat helpen. Moet je man opnieuw zaad inleveren?

Jordan: spannende tijden weer en ik blijf bewondering houden voor al je doorzettingsvermogen.

Nuage: hoe is het nu thuis? Heb je nog met je man kunnen praten? Hij heeft duidelijk hulp nodig ook bij het verwerken van alles aangezien hij hiervoor naar de verkeerde middelen grijpt.

@iedereen: die ik vergeten ben: sorry.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ships was ik toch nog mensen vergeten :D

@ Jordan: fijn dat je fijne arts hebt! zooo belangrijk!
    met Marjol eens: je hebt een goede spirit! you go girl!
    @Marjol: leuke spam altijd welkom :) blij voor jou!
    heb net gyn gemaild. ben benieuwd naar haar antwoord wb de hsg.
    ik hoor ook mildere verhalen. maar ik neem wel die middag vrij en regel dat me man meegaat met de auto.
    @Nijn: drie weken! dat schiet tenminste op. Ja heftig he Nijn, ik ook tegen overspannen aan soms, kan weinig hebben zowieso. knuff voor jou!
    @Oz. hoe gaat het met jou idd?

lfs xx

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Marjol toptest!!!

Jordan wat goed dat je er weer voor gaat! Petje af! Blij te horen dat je mijn gevoel herkend.

Hier ging het gisteren even goed maar zojuist weer mega ruzie. Ben vandaag toch ziek thuis gebleven. Kon het psychisch niet opbrengen. Maar als ik dit gad geweten had ik beter wel gegaan voor m'n eigen rust...

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ah dat is lief Marjol, Conejita en Nuage :) Dank jullie wel. Beetje positiviteit is het enige wat het hele traject dragelijk maakt denk ik alijd maar ;)

Nuage, heb je thuis ruzie gehad? Ah dat kun je er nu echt niet bij gebruiken zeg. Kun je niet een stuk lopen ergens? Even weg thuis en koppie leeg?

8. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook HSG onderzoek gehad maar deed totaal geen pijn, en 2 maanden later was ik zwanger maar ja dat werd dus wel een mk. Maar toch denk ik dat dat onderzoek er wel mee te maken heeft.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wow Marjol! :)

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Marjol BAM wat een test ☺

Nuage bah vervelend knuffel

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Top man!!! En nou vasthouden en groeien laten!

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Mijn man en ik hebben alleen nog bloed gegeven voor chromosoomonderzoek.

Daarbij wil ik informeren of ik van de week mijn homocysteïne kan laten testen. Maar daar wil ik het eerst met de gynaecoloog over hebben. Ze meten dan de vitamines in mijn bloed(B6,B12 en foliumzuur).

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat vervelend Nuage, dat je weer ruzie moet hebben met je man! Hopelijk word het snel rustiger!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb mijn dochter naar de opvang gebracht en m'n man is naar z'n werk. Nu wachten op de monteur van de cv ketel. Ik wilde dus even in mijn eentje weggaan idd maar de cv ketel ging stuk en nu kan ik dus niet weg. Ook meteen de aanleiding voor de ruzie trouwens.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Balen van de ketel Nuage.
    Maar als jullie zo snel ruzie hebben momenteel, is het niet fijn om dan eens met een psych te gaan praten? Gewoon om een en ander eens bij een neutraal persoon neer te leggen?
    Knuff

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee dat soort types hebben we allebei in het verleden meer dan genoeg gezien. We zitten gewoon heel hoog met onze stress momenteel en ik ben gewoon ook heel erg boos de hele tijd. En wij reageren dat op elkaar af. Ik vind hem ook niet lief genoeg momenteel. Daar word ik boos om, maar ik zeg niks want dat is toch zo'n gesprek wat al niet goed afloopt op dit moment. Maar daardoor ben ik wel kortaf en.... nou ja cirkeltje rond. Ben dinsdag ook jarig en ik ben gewoon heel erg teleurgesteld dat hij wederom niks voor me heeft gedaan of gekocht. Dat is altijd zo en iedere keer zegt hij dat hij het beter doet maar het is nooit zo.

Het komt wel weer goed en anders maar niet. Op dit moment maakt het me niet eens uit. Zo boos ben ik in mijn lijf ppff.

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Marjol dat ziet er goed uittttttttt!! Heb je Gent al ingelicht?

Voor de meiden die het nodig hebben dikke knuffel!

18. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat jammer dat hij geen cadeautje voor je koopt. Moet eerlijk zeggen dat het mij niet zoveel uitmaakt of hij wat koopt of niet. Meestal weet ik toch niks. Heb veel liever dat hij spontaan ergens mee komt, dan op de verplichte dagen. Zo hebben we dit jaar ook niks voor mekaar gekocht met kerst, we wisten niks en hadden ook geen zin om wat te kopen.

Hopelijk komen jullie straks een beetje tot rust of denk je van niet?

Ik heb vandaag een cadeautje voor mezelf gekocht, een kleurboek voor volwassenen! Nu nog even mijn potloden opzoeken. Lekker doelloos van mij afkleuren.

We hebben hier een kast met 4 deuren, was voorheen onze kledingkast, echter willen we die in de toekomstige kinderkamer(als we dan nog hier wonen) eruit hebben. Nu had mijn vader bedacht ruim die kast eens op en dan halen we er 1 zijde uit. Dat heb ik vanmiddag dus gedaan en de sloop kan bijna beginnen! Dan hebben we dus maar 3 deuren meer! Levert mooi weer wat extra ruimte op!

Zo ik ga eens even kijken wat ik ga doen, moet nog ff printen en de kleurpotloden opzoeken..

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vind spontaan ook leuker, maar dat kan ik echt al helemaal vergeten.

Leuk een volwassen kleurboek, grappig ik heb dat gevraagd aan mijn moeder voor mijn verjaardag :)

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Mijn man is daar ook niet zo'n held mee hoor. Cadeautjes kopen en verassingen. Heb me er maar bij neergelegd. Maar kan me voorstellen dat je nu gewoon extra aandacht nodig hebt. Kun je dat niet met hem bespreken? Niet leuk! :(

Deel Deze Pagina