Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    @marjol: Gisteren zou ik 6w6d zijn. Ik heb hiervoor inderdaad alleen maar pijnlijke miskramen gehad maar nu zat er natuurlijk niks in mijn baarmoeder. Alleen verdikt baarmoederslijm. Ik vind dit echt zo raar. Dan is het waarschijnlijk bij de bevruchting al misgegaan maar ik ben nu pas ongesteld.. :( Ik verlies ook helemaal geen stolsels ofzo. Mijn moeder vroeg nog aan mij of ik wel zeker wist dat ik zwanger was. Het is heel raar maar het voelt helemaal niet alsof ik ons 'kindje' weer kwijtraak. Niet het gevoel van een miskraam zeg maar.

@Nuage: ik had bijna geen syptomen terwijl ik bij mijn vorige drie zwangerschappen al vanaf het begin last had van steekjes in mijn baarmoeder. Dat had ik nu niet. Dus eigenlijk wist ik het wel ergens maar het is gewoon zo bizar dit. Beterschap voor je dochtertje!
    Hoe is het verder met jou?

@Puk: ik had afgelopen woensdag een echo. Er was alleen verdikt baarmoederslijm te zien. Volgende week heb ik opnieuw een echo maar die ga ik denk ik afzeggen.

@Leelaatje: sterkte!

2. JoJo

JoJo Actief lid

15 mei 2014
    153
    0
    0
    Leelaatje sterkte! Ik vond de onderzoeken fijn om te doen omdat ik hierdoor kon uitsluiten dat het aan die dingen lag. We proberen het nog 1 keer en anders wil ik naar Gent voor onderoeken.

Mykelti wat fijn zeg. Leuk kan je hem woensdag weer even zien.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nijntje, goed zeg, dat je verzekering zoveel vergoed. Jammer van het consult maar als dat alles is inderdaad. Mijn verzekeraar destijds (Menzis) zou 60% van het NL tarief vergoeden ofzo. Echt idioot weinig. En qua hormonen, volgens de arts niet per see een betere kans met die hormonen (ook niet minder) maar omdat mijn cyclussen na de lisexcisie een beetje van het pad zijn is dit wel makkelijker zo. Nu dus net op de zaak een shot Deca naar binnen gewerkt hahaha.

Liyana, wat apart dat je het ook zo voelt. Dikke knuffel want het is absoluut rot!!! :(

Nuage, sowieso alles beter dan ruzie. Gelukkig dat jullie avond wel fijn is geweest!

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Welkom, helaas. Zoals Mykelti zegt, gevoel kun je niet controleren maar het is wel heel belangrijk inderdaad dat je weet dat het niet door jouw toedoen is, die miskramen. En het hopeloze gevoel kennen we allemaal zeker wel. Dus wat dat aangaat ben je echt niet alleen.

Sterkte morgen met de pillen! En ik hoop ook dat je snel weer zonder schaamte jezelf kunt zijn bij je man want dat is heel belangrijk!!!

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Welkom,

Hopelijk kun je net als ik veel leren van deze meiden! 2 weken terug heb ik mij hier ook gemeld, aangezien ik voor mijn 3de MA moest gaan. Wij hebben woensdag onze controle echo om te zien of ik helemaal schoon ben.

Aangezien het onze 3de MA is, hebben wij besloten dat het nu genoeg is geweest en dat we onderzocht willen hebben wat er mis is. 3 MA's is gewoon niet normaal meer.

Sterkte dit weekend en aankomende week, het is niet niks, maar je hoeft je niet te schamen. Maar ik ken helaas je gevoel van onmacht.

6. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik heb er ook best wel weer zin in! Ondanks dat ik van de mevrouw van UWV nog langer thuis had mogen blijven. Vind dit wel erg aardig!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Waarom zeg je je echo af? Omdat je meer bent gaan bloeden?

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Pppfff even klagen hoor. Heb een enorme buik. Echt een bolletje,, of nou ja een bol. Ben ook al 4kg aangekomen. Allemaal erg leuk als je zwanger bent van een levend kindje maar in dit geval is het juist ontzettend pijnlijk.... net als m'n borsten want die gloeien helemaal.

Dit is normaal toch? Het kan toch nog even duren allemaal? Mijn hcg is duidelijk nog niet lager geworden. Niet dat ik straks weer een partiële mola heb. In het ziekenhuis zijn ze zo laks dat ik het tegenwoordig kan voorspellen. Alleen als ik ze erop wijs dat ik eerder een part. mola heb gehad moet ik opeens hcg prikken en het weefsel opvangen. Deze keer expres mijn mond gehouden en nu zeiden ze ook niks. Zit er ook niet op te wachten hoor daar niet van.

Wacht ik maak even een foto hoor.

9. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @liyana: dit klinkt heel herkenbaar. Mijn vroege miskramen (voor 7 weken) waren allemaal zo.

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dit is toch bizar..

Bijgevoegde bestanden:

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ook meteen maar een foto gemaakt van mijn memory locket

Bijgevoegde bestanden:

• locket.jpg
      locket.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      5
  12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Neeeee niet normaal
    geen koorts?
    ik zou zkh bellen voor de zekerheid

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee geen koorts, heb ook nergens laat van. M'n lijf doet gewoon echt nog zwanger. Stom lijf.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mooie locker

Wel in de gaten houden

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dank je, ga ik doen

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo balen dat je lijf je zo in de maling neemt Nuage. :(

17. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Mooie memory locket!

Hmm je buik is wel eh ja hoe zeg je dat, rond? Een zwangere buik helaas. Zou je vruchtzak misschien groeien?

Wanneer moet je weer heen?

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja vruchtzak groeit en kindje was ook groter in een week. Van 6w3d naar 7w. Dus het groeit nog wat door blijkbaar.. Over 3 weken weer echo.

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Hoi dames !

Wat is er weer lekker veel gekletst ;)
    @ Silverwings : fijn dat ze goed naar jullie gegevens hebben gekeken en dat je de gewenste onderzoeken gaat krijgen. Wanneer gaan ze het stollingsonderzoek doen ?

@Nijntje/Conejita : ik sluit me er bij aan hoor. Ik pluis het hele internet af zodat ik elke keer hele lijsten heb met vragen. Ik heb het idee dat ze je niet meer laten doen dan de standaard onderzoeken, die voor de meerderheid van toepassing zijn. Maar als je iets bijzonders hebt, zal het nooit gevonden worden. Nu weer iets gevonden over de natural killer cellen in de baarmoeder, die een oorzaak kunnen zijn. Ze laten dan te makkelijk "slechte" eicellen innestellen. Dus word je makkelijk zwanger, maar je blijft het uiteraard niet. Staat voor de volgende keer op mijn vragenlijst ;)

@Nuage : Fijn dat het nu een beetje beter gaat tussen jullie. En hoe gaat het met je meisje? Is ze al opgeknapt ? Ik had trouwens ook nog een tijd een dikke buik hoor....Ook na de curetage/pillen nog.

@Liyana : nu het dan toch mis is, misschien wel fijn toch dat het nu doorzet? Kun je daarna weer verder....

@ Lelaatje : ik begrijp je gevoel van eenzaamheid. Het lijkt of niemand het meemaakt. En nog minder mensen snappen wat je voelt. Ach...een miskraam...probeer je het toch nog eens. Maar ja...3 (of meer) is wel weer wat anders...Maar heel de emotionele achtbaan (van wachten, hopen, blij zijn en dan weer die domper), die kennen ze niet. Jammer dat je je hier ook kunt melden, maar zo zie je maar...je bent niet alleen....Succes de komende dagen

@Puk : hopelijk lost het zich vanzelf op en hoef je je werkweek niet weer te onderbreken.

@Marjol : wat leuk en spannend allemaal ! Fijn dat ze meewerken voor de medicijnen !

@Conejita : wanneer moet je voor het onderzoek ?

Ik ben deze week voor de hysteroscopie geweest. Ze hebben niets gevonden. Wel was ze dit keer vriendelijker en heb ik niet hoeven te wachten (vorige keer meer dan 3 uur in de wachtkamer gezeten).

Vandaag een beetje gewinkeld, maar het lukt niet zo. Ik voel constant tranen opkomen....Ik wil gewoon zwangerschapskleren kopen....maar ja....En er waren uiteraard weer genoeg zwangere vrouwen in het winkelcentrum. Bij mijn laatste miskraam liep ik een week lang te huilen. Bij de kliniek voor de pillen, bij de bloedafname, bij de gynecoloog.... De pillen heb ik aangepakt en ik ben zo weggelopen, kon geen woord meer uitbrengen. Toen hebben ze aan mijn man een nummer gegeven van een psycholoog. Maar wat schiet ik daar mee op? Ik voel me niet schuldig, schaam me niet, heb geen hekel aan mezelf, etc. Maar ik baal gewoon zo ontzettend dat het niet lukt (met uiteraard de vraag of het ooit nog mag gebeuren).

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Eef in het boek van Alan Beer staat erg veel uitgelegd over de NK cellen. Maar in Nederland kun je er niet op getest worden helaas.

Mijn dochter was vandaag gelukkig alweer een stukje beter, maar we zijn samen de deur niet uitgeweest. Lekker niks gedaan de hele dag en toch waren we allebei uitgeput. Nu zit mijn hele neus dicht dus hoop niet dat ik de volgende ben. Net maar een gezonde smoothie gemaakt voor mezelf.

Deel Deze Pagina