Daar is het ook weer voor, om lekker binnen te blijven! Ik las dat jullie lekker in bed bleven met jullie dochtertje. Dat proberen wij nu altijd met ons zoontje, maar hij wil niet in bed blijven. Zodra hij wakker is, moet hij stuiteren...haha. Slapen doet hij trouwens ook nooit in ons bed. Dan is hij klaarwakker ! Lijkt met zo gezellig, met kleintje erbij !
Nou als ze echt vroeg wakker wordt, uiterlijk 7 uur ofzo dan slaapt ze echt nog bij ons. Maar is het al later dan wil ze ook niet meer slapen maar dan wil ze op YouTube filmpjes kijken op m'n telefoon. En dat houdt ze rustig 2-3 uur vol in het pikkedonker haha en dan nog het liefst dat ik haar voeten masseer
7 uur is bij ons al echt wel «uitslapen» misschien dan maar eens investeren in een fatsoenlijke telefoon
Hihi ja ik heb wel vaker gehoord dat jongetjes een stuk drukker zijn hoor en niet lekker komen soezen in de ochtend. Die willen actie
Ohh echt? Lekker tegenstrijdig dan, want bij mij zeiden ze dat het nadat het hartje stopt, het lichaampje gaat verschrompelen. Pff nog 3 weken!!! Fijn dat je in elk geval lekker kan genieten van je dochtertje! Geniet er lekker van meid!
Ik hoop ook dat ik gewoon door kan gaan nu. Ben inmiddels al 2 week thuis en heb het echt wel gehad nu. Je verhaal over het vele huilen, had ik ook, je hebt dan zoveel verdriet. Een buitenstaander begrijp dat gewoon niet! En ik ben zover dat het ook niet meer hoeft van mij, maar verwacht geen respect van mij meer. Schoonzusje had manlief verteld dat ze het de rest van haar schoon familie verteld hadden dat ze zwanger was, nou geweldig! Ik kan echt niet blij zijn voor haar. Straks wordt er vast weer gezegd dat ik aardiger moet zijn en niet zo jarloers. Als ze nou gewoon eerder gezegd had dat ze zwanger was, dan was het wat makkelijker geweest, nu is het net dat je van achteren aangevallen wordt. Niet alleen ik, het doet bij mijn man ook veel pijn! Van zijn ouders horen we inmiddels ook niks meer, ow nee, die worden opa en oma en daar past het verdriet van hun zoon natuurlijk niet in!:x En andere zwangere vrouwen, pff ik wordt er niet goed van. Gisteren even boodschappen gedaan wat ik normaal op zaterdag doe, nou ik doe het niet weer, wat een vrouwen met kinderen, niks aan!!! Sorry ben een beetje pissig op dit soort dingen! Zal wel slijten, maar nu nog niet! Nu op na stal en daarna gaan we de stad in! Lekker er even uit! Samen en even genieten. Meiden maak er een mooie dag van en tot vanavond!
Nuage, fijn dat je meisje wat opknapt. En lekker zo tutten. Hier is Hugo meestal rond 6.30-7 uur wakker en dan wil hij ongeveer zo 5 minuten bij ons in bed enigszins rustig liggen en dan is het tijd voor actie. Meestal blijven wij dan nog even lekker liggen en doet hij zijn ding. Maar momenteel ook een aandachtsspan van 1 minuut ofzo. Echt van de hak op de tak. Eef, praten met iemand kan echt helpen hoor! Gewoon je hart even luchten. Daarvoor hoef je geen andere klachten te hebben dan verdriet. Knuff Pukje, voor jou ook een knuffel. Heb je eigen paarden?
Ja 2 paarden en och wat was eentje vervelend vanmorgen, die moest en zou persee weer naar binnen en omdat ik daar bezig was wou ze persee alles weer vies maken met sneeuw terwijl ik net alles aangeveegd had. Maar ach ik kan er ook weer zo om lachen. De andere staat erbij en kijkt erna, hihi. Was trouwens bar en boos onderweg, er was ook weinig geveegd. Nu hebben we de discussie, gaan we op de fiets of lopend de stad in? Haha... Ik wil lopend en manlief met de fiets.. Nou ja prima gaan we op de fiets. Hebben jullie dat ook dat jullie van die depressieve dagen er tussen hebben? Ik dacht leuk gezellig de stad in, even zinnen verzetten. Zit alleen maar te mokken, niks aan, ben gewoon boos op mezelf.
Wat voor paarden heb je Puk? Hier ziek, heb nu ook lichte koorts erbij. Bij m'n vorige MA kreeg ik onwijze griep zou dat nou gewoon weer gebeuren? Ik vrees echt voor m'n baan dan want m'n contract verloopt 1 maart.. Ben zo beroerd en alleen thuis helaas tot middernacht met m'n dochter.
Ik heb een haflinger en KWPN paard(van haar hebben we nog een dochter ook op stal, welke ik straks er misschien bij ga doen) mijn moeder heeft ook nog een KWPN-er en nog een asbakkenras. Kijk je goed uit met de koorts? Kan ook zijn dat je vrucht begint te ontsteken, wat ik overigens niet hoop. Je moet nu echt even aan jezelf denken. Als je je beter voelt dan zou ik weer aan het werk gaan. Officieel moeten ze het een maand van te voren laten weten, dat je contract niet verlengt wordt. Dat betekend dat als je deze week niks hoort dat je contract dus verlengd wordt!
Oh dat is goed om te weten zeg! Dat wist ik echt niet. Ik heb geen buikpijn ofzo, wel onwijs veel afscheiding maar niks dat me zorgen geeft. En ben ook opeens heel erg verkouden. Stort mijn immuunsysteem ineens in elkaar ofzo iedere keer? Leuk een hafje! Ik heb altijd tinkers gefokt. 2 jaar geleden mijn laatste paard helaas verkocht.
Puk in de gaten houden. Onze knappert sliep in t zkh tot 9 uur na de fles van 01.00. Bij ons laatste fles 23.30 wakker half 7.
Ah tinkers, leuk man! Mijn haflinger is een merrie maar gedraagt zich als een hengst. Gelukkig ben ik zelf redelijk dominant en heb der aardig onder controle, net als mijn kwpn-er, ook erg dominant. Maar beide zijn zulke heerlijke werkwillige dieren. Kan het wellicht zijn dat je lichaam zegt "Nuage ik kan het niet alleen, ik heb hulp nodig?". Weet het niet hoor, probeer ook iets te bedenken?..
De stress begint hier alweer lekker toe te slaan. Komt ook dat ik nu minimaal 6x per dag aan zwanger zijn moet denken door alle medicatie. Heb met mijzelf ook afgesproken nu geen test meer te doen want dat maakt ook onzeker. Wil het ook helemaal niet weten dat het mis is en eigenlijk ook weer wel als het zo is. Op 11 februari met 6+4 krijgen we de eerste echo, maar ja dat zegt bij ons ook niets. Leef nu maar van dag tot dag en dan weten we het pas 5 dagen... Dit is om van me af te schrijven...want jullie begrijpen dit gevoel maar al te goed. Had gehoopt dat ik met al die medicatie wat relaxter zou zijn en misschien wat vertrouwen in een goede afloop, maar dat is ook niet zo..
Knuff Marjol. Hier helaas weinig te melden. Gisteren mijn vader uitgestrooid op een plek waar we vroeger veel visten. Waren weer veel mensen bij, dus mooi geweest. Verder is Hugo ziek, voor hem hoge koorts, richting de 40 of mss er wel boven. Verder voelt hij zich niet ziek en heeft geen pijn, dus doen het zonder paracetamol. Hopelijk lukt dat. Zijn bij mijn moeder, dus ik blijf minimaal nog een dag extra. Ga niet met een flink koortsend kindje in de auto 2 uur lang. Mijn man gaat straks met de trein naar huis. Wel sneu, moet hij een uur lopen, maar ja, het zei zo.
Marjol zeker een spannende tijd en ook heel normaal dat je ermee bezig bent, je hebt toch nare ervaringen. Wat helpt je om wat te ontspannen en kan je er met je man over praten? Hier kwam gisteren ovu test weer op dus ik meteen in de stress. Maar hij was niet positief en vandaag minder. Mijn cyclus gaat deze maand normaal doen . Verder gisteren heerlijk wezen eten voor onze trouwdag.
Oz, jammer zeg dat jij die rekeningen niet vegoed krijgt. Wel gek hoor, je zou toch eigenlijk zelf mogen weten waar je heen gaat, vind ik. Lelaatje, heel veel sterkte. Een schaamtegevoel is nergens voor nodig hoor, je kan er helemaal niets aan doen. Nuage, mooi zeg die memory locket! Eef, fijn dat de niets gevonden hebben tijdens de hysteroscopie (vond ik zelf dan, had ook niet echt behoefte aan een afwijking in mijn baarmoeder). Marjol, snap je stress en onzekerheid. Denk ook niet dat ik er rustig onder zou zijn, ook al heb ik nu medicatie. Het blijft gewoon zo'n spannende tijd. Mykelti, wat bijzonder dat jullie hem nu uitgestrooid hebben op die mooie plek. Hopelijk knapt Hugo snel weer op. Joekjuh, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. (brrr wat een koude maand trouwens om te trouwen )