Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Dank je :) En het is zeker maand in maand uit spannend, vreemd genoeg was ik er vorige tp alleen mee bezig op de 2 dagen voor de testdatum. Het was ook een hele drukke maand. Misschien ook daardoor. Wij doen ICSI. IUI en/of IVF is helaas niet mogelijk omdat mijn man weinig zaad heeft en het is ook niet zo goed qua kwaliteit. Wij hebben op alle vlakken wat tekortkomingen ;) hihi.

M.b.t. je test, ben benieuwd wat die aangeeft. Hopelijk negatief want dan kun je verder.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Help mijn collega is in mijn kantoor om haar baby te laten zien... niet huilen niet huilen niet huilen

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ohhh Nuage, verdorie. Kun je niet even weg? Naar de wc van mijn part? Even een virtuele dikke knuffel.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb gezegd dat ik niet dichtbij kon komen omdat ik nog ziek ben. Heb netjes een cakeje met roze muisjes gepakt. Heb geluisterd naar het bevallingsverhaal. Daarna naar wc gerend. Het gaat wel weer maar ik hoor d'r heel de tijd huilen in het kantoor hiernaast. Zo wreed.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    37.8 is inderdaad alleen verhoging. Nu heeft hij altijd ondertemperatuur en eigenlijk nog nooit zulke hoge koorts gehad als gisteren, maar is prima temp. Ook even naar de winkel geweest net. Hij is verder ook wel pittig.

Dat leek mij ook altijd pijnlijker. Op dat vlak was ik altijd wel "blij" dat ik alleen vroege mk kreeg, op 1 ma na. Maar dat was de eerste zws, dus dat kwam minder heavy binnen.

Ah ok, nou hopelijk heeft het een super effect deze ronde en gaat het gewoon goed raak zijn!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Och Nuage, wat hard voor je... :( Hele dikke knuffel.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Pijnlijk! En nu extra pijnlijk door de situatie. Wel knap dat je het verhaal hebt aangehoord, hopelijk is het cakeje lekker en is het volgende rondje kantoor mét beeb voor jou!!!! 't Is je zo enorm gegund.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoop dat Hugo snel weer op zijn normale temperatuur zit. En je gevoel qua 'blij' zijn wanneer de mk kwam deel ik hoor. De meest erge mk was voor mij dat ik dus het hartje zou gaan zien en in de wachtkamer bij de gyn zat. Ik dacht, nog even snel plassen, 5 minuutjes voor de echo... En toen kwam het dus helemaal af. Bloeden als een rund. Uurtje eerder leek alles nog goed. Ze ging toen wel een echo maken om te zien hoe het er uit zag en het vermoeden van een miskraam werd direct bevestigd maar dat was al hel, laat staan dat het gebeurt was ná zo'n echo.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou het cakeje was eigenlijk best lekker haha ben blij dat ik het overleefd heb verder. Voel me wel echt nog super beroerd dus denk dat ik ga vragen of ik iets eerder weg kan vandaag.

Jeetje Jordan wat een enorme bak hormonen zeg. Zijn dat pillen of ook spuiten nog naast de Fraxi?

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat kletsen jullie veel...! Kan jullie bijna niet bijhouden ;)
    Ik ga zo naar mijn werk, dus reageer morgen wel wat uitgebreider.

Mykelti, mooi termijn!!! precies 20 weken!!

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nuage, zou ik zeker doen, wat eerder weg. Het is ook allemaal niet niks. Gelukkig wel een lekker cakeje. Stel je voor dat het cakeje dan ook nog eens smerig was... ;) De Deca is via injectie, Progynova is pilletje slikken, Utro is jullie wel bekend en Fraxi dan ook injectie maar tegen die tijd ben ik al klaar met de Deca.

Nijntje, werk ze.

Even off topic. Ik kreeg net bericht dat de vrouw van een kennis van mij in een diepe slaap ligt en niet meer wakker zal worden. Ze was al lange tijd in gevecht tegen kanker, leek wat beter te gaan maar sinds een paar maanden weer in het ziekenhuis. Samen met man en kids hebben ze gevochten, zo'n respect voor hun doorzettingsvermogen. En nu heeft ze de strijd tegen die shit ziekte dan toch verloren. Ze slaapt nog maar zal sowieso niet meer wakker worden. Ben er stil en ellendig van. Zo verdrietig :(

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jemig Jordan, wat een hel! Voor die vrouw nu beter in die zin dat ze hopelijk geen pijn meer voelt, maar daar krijg je toch de kriebels van. :(

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Voor haar is het absoluut beter maar ze hebben zó kei- en keihard gevochten en dan toch was het niet genoeg. Oneerlijk wel. Ik weet dat het leven zo gaat, maar zo jong. Heftig.

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, het is echt ruk... :(

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Weet er helaas alles van. In 2012 mijn schoonmoeder van 51 eraan zien wegteren en uiteindelijk overlijden. Toen ze eenmaal niet meer wakker werd was ze 5 dagen later overleden. Ik hoop dat het allemaal vredig mag verlopen ondanks dit wrange lot.

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

@ Nuage,
    Wat verschrikkelijk voor je dat die baby bij jou langs kwam! Gelukkig was het cakeje wel lekker. Hoe voel je je verder? Hoop voor je dat je eerder na huis kan.. Heb je morgen veel visite?

@ Jordan,
    Wat een medicatie zeg! En dan alleen omdat je een kindje wil. Het moet toch niet hoeven. Zo jammer! Hoop voor je dat het helpt en dat je straks een positieve test in handen hebt met daarna een gezond kindje!

Wat naar van die mevrouw! Wat een hel is die ziekte toch! Lijkt me heel raar, dat ze dan nog wel leeft maar nooit meer wakker zal worden?! Zou ze dan wel nog dingen horen? Sterkte!

@ Nijntje,
    Werkse en tot morgen!

@ Mykelti,
    Hoe gaat het met Hugo?

@ Hier,
    Vanmorgen toch nog een test gedaan en hopla, test is negatief!!!;) Heb het idee dat ik wel in de verte een indrooglijn zie, maar ik ben blij. Manlief was ook erg blij! Zo meteen dus test 2, ovulatietest, ben benieuwd wat die zegt.

Heb net een paashaas van kant gemaakt! Gewoon omdat ik er zin in had.. Haha, vreselijk fout en na woensdag moet ik mij vreselijk in gaan houden, want er moet 10 kg af... Hoe ga ik het in vredesnaam doen?

P.s. langzaam begin ik jullie te leren kennen! Geeft wel een fijn gevoel

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Leuk om te lezen Puk :) lekker joh die paashaas moet kunnen hoor! (Sprak degene die alweer 6 van de 20 verloren kilo's terug gevonden heeft en vanavond zelf hamburgers gaat maken)

Nee ik doe geen visite. Vorig jaar was op m'n verjaardag precies hetzelfde aan de hand als nu en heb ik het om die reden ook niet gevierd. Nu gaan we morgen wel uit eten en m'n vader gaat mee. Dat is het. Misschien dat m'n moeder half feb nog langskomt maar verder hoeft het van mij niet. Voel me verre van feestelijk en na de 30 vind ik het ook aanzienlijk minder leuk om ouder te worden ;)

18. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Jordan: Sterkte. Verschrikkelijk verhaal.

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Jemig van alles getypt en dan mikt ie me van internet! Nu verder geen tijd meer, heb een drukke werkdag.. Reageer later wat uitgebreider hoop ik, het is de hele week retedruk! (Ook maar beter het zijn mijn wachtweken, grinnik)

Wilde iig Jordan ff sterkte wensen, heftig hoor..

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Veel plezier met hamburgers bakken straks... Wij eten speklappen en stampot! Past goed bij dit troosteloze weer!

Deel Deze Pagina