Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Stuur me anders PB, dan probeer ik het voor je. Als je wilt.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die heeft wel boeiendere dingen te doen haha en leest hier dan toch ook mee. Nee ik heb daar geen zorgen om. Maar oké geen behoefte, heb het geprobeerd :)

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Bij mij niet, maar bij anderen wellicht wel!

Ik snap je dilemma heel goed, maar aan de andere kant vind ik het ook ontzettend belangrijk dat vrouwen die hetzelfde overkomen ons makkelijk kunnen vinden.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Thanks meiden, lief!!!

Nuage, balen dat het nog niet is doorgezet :( En je hebt gelijk dat ik het bagatelliseer hoor, dat doe ik met alles. Vind dat ik me niet moet aanstellen, anderen hebben ergere dingen, dat ik moet genieten van het leven. Maar als ik dan even alles bij elkaar neem is het ook voor ons gewoon heftig geweest alles bij elkaar en is het nog steeds. Ik moet dat ook niet doen, mezelf zo onderuit schoppen maar beetje karakter dingetje ook. Ben beetje te hard voor mezelf :)

Marjol, wanneer ga je naar haar toe? Wat een ass is die man van UMC zeg. Dat je zo harteloos op zo'n situatie reageert!!! Zo'n man had parkeerwacht moeten worden! En qua afleiding, gelukkig druk op het werk (al komt daar momenteel ook niet alles van terecht ;)) en 's avonds maar leuke dingen doen met mijn man samen, even de komende dagen doorkomen!

Heb net de maatschappelijk werkster waar ik loop ook maar een mail gestuurd of ze vrijdag tijd voor me heeft. Ben dan toch in het zhuis!

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee hoor, daar kunnen enkel leden in meelezen.. Het werkt wel wat anders idd, ziet er minder mooi uit als dit.. Maar het is wel privé..

Facebook vind ik trouwens ook prima, als het maar goed afgeschermd is..

Ik hou me nu idd wel eens in omdat ik niet weet wie er allemaal meelezen vanuit mijn omgeving..

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Precies, onze verhalen zijn natuurlijk ontzettend herkenbaar voor mensen in onze omgeving. Juist omdat het vrij extreem is allemaal.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Als je een prive groep aanmaakt op FB kan er echt niemand van buitenaf meelezen. Dus wat dat aangaat ook geen probleem al zal FB zelf ongetwijfeld wel mee kunnen lezen. :)

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Klopt, en verkopers van advertenties. Ik ben geen fan van Facebook.

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het is ook zwaar ka u tee, en je hebt alle recht om je zo te voelen, dikke knuffel!

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nou dan laten we het zo.. Mocht je de behoefte hebben om toch eens iets verder uit te wijden dan is de PB ook gewillig..

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mochten er toch meiden in een groepje willen op FB, volledig afgesloten, meld je dan even bij mij dan maak ik het aan en nodig je uit :)

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Misschien klets ik dan wel mee onder een valse naam ;).

13. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha mijn nieuwsgierigheid gaat het dan toch winnen hoor.. Ik stuur je een pbtje Nuage..

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dan maak ik voor jou een uitzondering want eigenlijk heb ik daar een nare ervaring mee. Ook via zp allemaal in dezelfde maand uitgerekend. Na maanden kletsen gingen we bevallen. Ze kreeg een tweeling maar plaatste nauwelijks foto's want dat wilde haar man niet. Toen ging 1 vd 2 heel slecht wegens hartproblemen. We hebben wekenlang meegeleefd en acties opgezet. En toen... bleek ze niet te bestaan! Ze had alles verzonnen en foto's waren gestolen van een ander stel! Daarna mochten alleen nog echte fb profielen meekletsen dat was echt bizar.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Top!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jeetje Nuage, ik krijg er de rillingen van. Wat een zieke mensen lopen er toch rond. Hoe háál je het in je hoofd...!?

17. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Sjeetje, dat is wel heel ziek..

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Het was eigenlijk heel zielig. Later bleek ze ongewenst kinderloos. Uit ellende was ze gaan meeschrijven alsof haar laatste mk goed was gegaan en ik denk dat het uit de hand gelopen is. Pas toen we bij haar thuis gingen afspreken viel ze door de mand. Vanwege mijn achtergrond kon ik er begrip voor opbrengen ergens, was gewoon tragisch natuurlijk.

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    En een club hier op ZP. Die zijn besloten en daar moet je toestemming voor vragen om lid te worden. Dan kunnen alleen de leden van die groep daar lezen.

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik heb je pb gestuurd

Deel Deze Pagina