Ik wil graag even wat kwijt. Ik heb hier ook een poos meegepraat en ben nog steeds een meelezer. Ik las dat jullie een prive fb account hebben aangemaakt. Ik begrijp dat van jullie heel goed. Maar hoe moet dat met de vrouwen die ook meerdere miskramen hebben gekregen? Die kunnen hier niet meer de informatie vinden die ze zo hard nodig hebben omdat de ziekenhuizen hier in NL de deuren dichtgooien. Ik heb zelf echt heel veel gehad aan de informatie en uiteraard jullie medeleven( degene die me nog kennen) die ik hier gehad heb. Waar moeten de vrouwen nu naartoe?
Sorry maar ik voel me bijna aangevallen... we hebben een FB groep zodat we over persoonlijke zaken kunnen praten die je gewoonweg niet online neerzet. Daar hebben wij toch ook recht op? Dit topic blijft gewoon bestaan en als iemand zich hier meldt met vragen dan zullen wij altijd er alles aan doen om iemand te helpen.
Ha Hoop, dit topic blijft gewoon bestaan. Op FB schrijven we over privé-zaken die niet voor ieders ogen geschikt zijn, want zoals je misschien wel weet hebben sommigen van ons zeer vervelende ervaringen met meelezers. De saamhorigheid binnen deze groep vrouwen is al jaren enorm, daar weet jij alles van, en velen van ons zijn in dit traject veel verder gekomen dan als ze het alleen hadden moeten doen. Het delen van informatie is en blijft daarom zeer belangrijk. De gesprekken op Facebook zijn al na 1 dag zeer vruchtbaar en het zou me niets verbazen als er op termijn een patiëntenvereniging uit voortkomt.
@Nuage: natuurlijk hoef je je niet aangevallen te voelen. Dat is ook helemaal mijn bedoeling niet. Ik ben alleen bang dat het topic doodbloed, wat ik al eerder gezien heb. Ik begrijp jullie heel goed! Was alleen bang dat andere vrouwen veel informatie mis lopen. Mijn tijd is geweest, voor mij heeft het geen nut meer. Ik zeg dit echt enkel voor de anderen, omdat ik weet hoe je vastloopt hier in Nederland. @Maria999: dat zou heel mooi zijn als er een patiëntenvereniging uit zou komen. Daar zullen heel veel stellen bij gebaat zijn. @Bengeltje: Fijn! Anders heb ik niks meer te lezen Nee zonder dollen: ik lees hier nog graag mee om te zien hoe het met jullie gaat
Stuur mij een pm hoe ik je op Facebook kan vinden dan voeg ik je toe. Want de groep zelf is onvindbaar
Wat is het hier rustig nu. Ik kan FB wel lastig volgen hoor, maar zal m'n best doen. Tijdens m'n werk kan ik niet steeds bijlezen. Ik zit alweer op dag 20 en nog steeds geen positieve ovutest gehad Heb afgelopen week al 2 of 3x een nèt niet positieve test gehad, maar een dag later waren ze steeds weer negatief. Heb normaal altijd 2 dagen een positieve test.
Heb hetzelfde probleem hoor nijntje, met bijlezen. Werk overdag ook. Maar ik lees globaal bij en dat gaat goed
Hoi meiden, ik heb net terug gelezen tot 1 februari, veeeeel pagina's dus en ben de helft weer kwijt. Viel me wel op dat er meerdere meiden een dipje hebben gehad, dus dikke knuf voor iedereen die het kan gebruiken. @nuage: fijn dat je je ondanks het ellenlange wachten goed voelt. @hoop en alf: leuk om jullie ook weer hier te zien. Hoe is het? @fb: ik vrees dat ik er niet op zit, bewuste keuze i.v.m. mijn werk en omdat ik vind dat het bijhouden van het forum naast de drukte van het "gewone" leven al tijd genoeg vraagt (ja, erg ouderwets ik weet het ) Ik ben dan ook blij dat het de intentie is om hier ook te blijven schrijven, zou het anders wel missen, zeker nu ik zelf weer ben begonnen. Hier: dag 8 ongesteldheid sinds gister voorbij. Zondag starten met prednison en maandag bellen om een afspraak te plannen voor het infuus. Zal helaas moeten gokken wanneer ik ovuleer omdat mijn cyclus van de rit is de laatste tijd. Dus wanneer het 2-4 dagen voor ovulatie is ???? Ik ga gokken op 17 febr. En dus voor die dag proberen een afspraak te plannen.
Nijntje, wat vreemd zeg dat het zo fluctueerd. Heb ik nog nooit gehad? Y30 jammer dat je geen fb hebt. Moet je nu dus gokken?
Y30, jij hebt wel echt waardevolle info voor FB, gezien je ervaringen in Duitsland. Weet je zeker dat je je niet wil voorstellen?
Ik twijfel nog...vind het anonieme misschien juist wel fijn. Ik kan altijd nog over op fb toch? Ik lees ook weleens dat meiden van jullie diëten? Ikzelf heb een bmi van 28 dus mag wel wat kilos kwijt. Heeft iemand ervaring met weight watchers? Denk dag zwanger worden en gewicht namelijk ook een grote invloed heeft...
Ik ben afgelopen jaar 20 kg afgevallen met weight watchers! En zodra de mk geweest is ga ik voor weer 20 kg. Ik vond het een heel fijn dieet, maar je moet wel zelf energie erin steken in de zin van recepten uitproberen, alles bijhouden, etc. Vond ik juist fijn want als alles vaststaat word ik gek.
Nijntje wat vervelend. Ik heb ook steeds lange cyclussen maar afgelopen maand opeens 4 weken en 2 dagen. Ik was begonnen met tarwekieolie, teunisbloemolie en zwanger worden van de etos. Ik heb het idee dat het geholpen heeft maar kan ook toeval zijn. Zelfde hier dat ik het niet helemaal kan lezen op fb.
Beste leden Ik heb een rare vraag. Eergisteren avond toen ik me had getest was het negatief maar had toch zoiets van misschien is het te vroeg dus ik testte me gisteren ochtend om kwart over zes en dat was heel erg licht positief binnen de 5 minuten. Hier komt het. Ik natuurlijk heel blij met me test en gelijk de verloskundige gebeld en omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad kon ik 23 februari al terecht voor een vroege echo. was helemaal in de wolken want na bijna 15 jaar zou ik hopelijk nog een kind krijgen. We zijn al een jaar bezig om zwanger te kunnen raken. Heb al een dochter van 14 bijna 15. Gisteren middag ging ik naar Rotterdam en voelde me nog zwanger en helemaal blij. Op school van me dochter aangekomen voor het gesprek wou ik even naar de wc en ja hoor ik kreeg wat slijmerig bloed die oranje roze licht rood was. Alleen bij het plassen. Ik schrok en maakte me al ongerust omdat ik al 2 mk had gehad, maar ik dacht ook misschien is het wel een adertje dat gesprongen is.Na het gesprek ging ik weer naar de wc en daar bij het afvegen was het al een beetje meer dus ik maakte me nu wel zorgen. Thuis gekomen samen met mijn dochter ging ik weer naar de wc en had nog 2 testen liggen en het streepje dat in de ochtend heel licht was kwam ietsje donkerder uit. Dus weer dacht ik een gesprongen adertje of dergelijke. Ik probeerde me rustig te houden en niet te stressen. dat bloeden hield niet op, niet dat ik vloeide maar echt bij het afvegen en een paar druppels bij het plassen. 's Nacht om 03:35 toen ik naar de wc ging zag ik ook dat er een beetje bloed op mijn inleg kruisje was en bij het plassen verloor ik zelf een kleine stolsel dus het is over en deed de laatste test natuurlijk was er ook bloed in de urine toen ik me testte kwam negatief uit. Hoe kan het nou dat ie eergisteren avond negatief was en gisteren ochtend licht positief en en in de avond wat donkerder positief en in de nacht negatief? Heb na die inleg kruisje tampon gebruikt en had hem net eruit gehaald was vol met oud bloed paars enz. licht roze afgeveegd alsof ie bijna gestopt is het bloeden maar dat merk ik straks wel. heb gisteren nacht uren liggen huilen en zo in slaap gevallen. Mijn man die is ook heel erg blij maar omdat hij in het buitenland is en dinsdag pas terug komt heb ik nog niks gezegd. Had ook nergens last van zoals buikpijn e.d