Nee ik wil juist nog langer afwachten. Er is nu wel wat licht bloedverlies, niet genoeg voor maandverband hoor, maar er gebeurt dus wel iets...
Bedankt allemaal voor jullie reactie. Heb het ook aan mijn man verteld dat ik aan het bloeden was en hij probeerde mij op te vrolijken door te zeggen "ik weet dat het niet leuk is maar blijf positief, want we zijn nog niet dood wie weet blijft de volgende wel goed vast zitten". Morgen bel ik de vk en hopelijk wordt ik onderzocht. Ben echt blij dat ik me hier heb ingeschreven. Had echt geen idee dat jullie zo mee leefden met iedereen. Sterkte voor iedereen die hetzelfde meemaken of iets anders. En voor iedereen die zwanger of bevallen is gefeliciteerd en hopelijk dat wij het ook mee mogen maken zonder ellende.
Dat is juist de kracht van dit soort forums, je treft mensen die hetzelfde meemaken en dan kunnen we elkaar steunen. Ik hoop dat de vk iets voor je kan doen, hoe ver ben je nu?
Bedankt allemaal Heb de vk gebeld en ze zei tegen me dat ik mogelijk nog zwanger ben omdat ik helemaal geen pijn e.d heb gehad behalve de bloedingen. Maar ze kan het pas met zekerheid zeggen als ik de 23ste mijn echo krijg en hopelijk zit me kleintje er nog in. Ze zei namelijk dat het kind zich in de baarmoeder nestelt en door de goede doorbloeding in de baarmoeder kan het zo zijn dat je bloedingen kan krijgen en dat het niet altijd een mk hoeft te zijn. Een mk gaat gepaard met pijn en het vloeit eruit zodat je per dag echt 6 maandverband nodig hebt of zelfs meer. Bij mij is dat niet het geval en heb nog steeds de maandverband van 's ochtends en er zit niet zoveel bloed erop. Dus hopelijk krijg ik over 2 weken goed nieuws met me echo. Willen jullie voor me duimen dat het nog goed zit? Nu kan ze weinig voor me betekenen en ze kan nu niks zien op de echo. Ik hoop echt dat er niks mis is zoals de vk dat ook zei. waarschijnlijk heb je een goede doorbloeding zijn de exacte woorden van haar.
Het kan absoluut. Bij mijn 3e zwangerschap verloor ik zoveel bloed dat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Het ging door mijn broek heen zoveel was het. Maar was toch echt zwanger! Ging later wel mis, maar dit had een andere reden. Wat ik zelf zou doen is met testjes kijken wat je HCG doet. Eventueel kun je een Clearblue digital met wekenindicator halen en dan volgende week nog eentje doen. Als je HCG daalt is dan geen goed teken, blijft het stijgen dan wel (maar geen garantie). Maar aan de andere kant kun je ook denken ik test helemaal niks ga mezelf niet gek maken en ik wacht gewoon rustig af. Is maar net wat jou het beste past
Heb je nog getest? Want je zwangerschapstesten moeten wel positief blijven dan! Vind het wel bijzonder dat de verloskundige durft te zeggen dat je nu nog niks kan zien, terwijl er ook dames zijn die met 5 weken een echo krijgen. Heb je eerder miskramen gehad(is mij denk ik even ontgaan..)
Helemaal met Nuage eens, ik zou ook testen. Dan kun je zelf al zien wat je hCG doet. Zo lang in onzekerheid zitten is ook niet fijn. Qua bloedverlies; heb ik ook gehad terwijl mijn hCG in mijn bloed hartstikke mooi opliep. Dacht ook dat het een menstruatie was maar bleek echt zwanger. Helaas, ook bij mij is dit naderhand ook mis gegaan maar ook door een andere reden dan het bloedverlies.
Nuage, hopelijk zet het nu door en is verdere actie niet nodig. Sweety, zo'n vroege miskraam hoeft echt geen pijn met zich mee te brengen, anders dan een menstruatie. Dat was bij mij ook nooit zo. Het kan echter ook gewoon goed zitten en dat hoop ik van harte! Weer terug van vakantie...zo'n weekje gaat veeeeeel te snel. :O
Heb me voor het laatst zaterdag getest en die was gewoon positief. Mijn vk zei je hebt al 4 testen gedaan die positief eruit zijn gekomen wacht gewoon tot de 23ste en dan kunnen we het met de echo duidelijker zien. Met 5 weken kunnen ze alleen een vruchtzakje zien maar erin kunnen ze niks zien zei ze want dat had ik ook gevraagd namelijk. heb net een puzzel gekocht van 2000 stukjes. Tot de 23ste gewoon lekker puzzelen en morgen komt mijn man terug vanuit het buitenland en met jullie erbij is het zo de 23ste. Ik hoop gewoon dat het er wel nog is. 50/50 Maar echt bedankt dat jullie er zo voor me zijn. Maar even iets positiefs ben wel misselijk, heb hoofdpijn en alsof mijn aderen op mijn borst meer zichtbaarder zijn geworden terwijl ik 2 dagen geleden niks zag. En ben echt heel erg moe maar dat kan ook door het huilen komen en van het niet kunnen slapen.
Dank je wel Mykelti, ik hoop het ook dat het nog goed zit. Vergeleken met mijn 2 andere miskramen dit is echt heel maar dan ook heel anders. Maar ja ik weet het pas de 23ste. maar ik hou jullie elke dag op de hoogte hoe en wat tot de grote dag.
Heb 2 miskramen gehad. 1 van 8 weken op 19 juli 2014 en 1 van 5 weken op 24 oktober 2014 en ja heb 4 testen nog gedaan en ze zijn positief. Dus wie weet maar ik ga toch uit van het ergste.
Het blijft spannend Sweety. Maar met 5 weken kun je wel iets zien op een echo, maar het hoeft niet. De stelling dat je niets kunt zien, klopt dus niet. Hangt van de apparatuur en de echoscopist af. Ook de ligging van je bm maakt verschil. Persoonlijk zou ik proberen eerder dan de 23ste een echo te krijgen. Dat is nog lang in spanning zitten.
Heb echt een half uur aan de telefoon gezeten met haar maar ze bleef doordrammen je kan niks zien. Dus ik gaf de eer aan haar dat ze gelijk had en dat ik haar de 23ste zie. Spannend is het zeker maar of je er iets aan kan doen? Nee. Die onzekerheid, vragen door je hoofd en nog van alles.
Heel veel sterkte met wachten! Maar ik vind tot 23 feb nog wel heeeel lang wachten ( lees in onzekerheid zitten) misschien zelf bij een particulier echo buro zelf een echo plannen?
Maar tussen haar mening over 5 weken en nog een paar weken zitten veel ontwikkelingen in je bm. Met 6 weken moet je zeker iets kunnen zien zitten en eigenlijk ook al een (beginnend) hartje zien. Het is helemaal aan jou natuurlijk. Prive bureau kan ook, maar daar zitten idd kosten aan verbonden. Is per bureau verschillend.