Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Spannend, Y30. Waren er niet ook meiden die de infusen in Nederland lieten zetten? BS toch?

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Klopt via marente thuiszorg

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik moest week voor eisprong beginnen met medicijnen in Gent.

Nipt test wordt wel vergoedt als 12 wk echo en bloedonderzoek nieuwe goed Zijn.
    Wij hebben nipt test in Amsterdam Laten doen. Naam vergeten wel zelf moeten betalen

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Zkh olvg

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames!
    Even een tijdje voor mezelf gehad maar ik begin jullie te missen. En merk dat ik het toch wel leuk vindt om weer mee te kletsen. Zeker nu mijn schildklier (Hashimoto) nu onder controle is.
    Dat geeft hoop, hoop voor mezelf eindelijk gaat het afvallen nu wel goed en eindelijk eindelijk heb ik weer energie (de afgelopen jaren voelde ik me soms net een zombie), en hoop voor om misschien toch nog zwanger te worden.

Ik heb mijn superziekenhuis in Gent aangeschreven en ze zo ongeveer gesmeekt of ze me nog een paar IUI's willen geven. Anders wordt het Kopenhagen.

Ik heb het ook zelf geprobeerd via ZI maar dat gokken levert zoveel stress op dat het de ovulatie beïnvloedt. Dat doe ik niet meer.

Nu probeer ik een echo bureau te vinden die de inwendige echo willen doen en dan naar Kopenhagen. Lastig maar het verhoogt wel de kansen in vergelijking met ZI.

Ik spring er dus weer in!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Y30, succes!

Welkom terug Tammy! Fijn dat je hashimoto nu onder controle is. Heb je al antwoord gehad van Gent?

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Super fijn om wat van je te lezen Tammy. Goed nieuws van de Hashimoto. En ik hoop dat Gent positief reageert. Wanneer heb je ze gemaild? Spannend maar je klinkt wel opgewekt en daar word ik blij van :D

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Y30, super spannend. Qua infusen in NL heb ik eigenlijk geen idee.

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk weer nieuwe dames te treffen! Sterkte en succes allemaal. Laat je niet afschepen door de medici. Het kostte mij 2,5 jaar om er achter te komen waarom ik niet zwanger werd. En alleen door mijn vasthoudendheid (en doordrammen hihihi).

Nuage, hopelijk is alles goed gegaan vandaag sterkte!

Y30, wat superspannend! Heel veel succes en plezier!
    Ik deed de infusen ook thuis via Careyn. Op het einde deed ik bijna alles zelf behalve het aanprikken. Maar infusen omzetten naar zoutoplossingen en aan het eind afkoppelen deed ik zelf. Dat scheelde enorm in de kosten.

BS, ik heb de prachtige foto van je kleine man gezien! Wat mooi. En wat erg dat hij weer ziek is. Hopelijk gaat het nu beter? Is hij inmiddels thuis?

Bumbaa, wat ben je ver meid! Gaat alles een beetje goed? Ik weet nog dat je veel problemen met je suiker had.

Hier, ga ik vanaf volgende week weer sporten en lijnen doe ik nu al. Ik hoop in maart of april weer verder te kunnen.

10. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Welkom terug Tammy :) ik heb mijn geld ook op 2015 gezet! Moet een topjaar worden.
    Succes en ben benieuwd of ze je willen helpen in Gent of Kopenhagen.

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen antwoord terug gehad helaas. Maar ik heb het netjes via het secretariaat gespeeld. Dus zullen ze het wel inbrengen in een vergadering. Het is het AZ Sint Lucas trouwens in Gent. Fantastisch team! Ik hoop hoop het zo!
    De reden dat ik daar wegging was omdat ze over moesten op anonieme donatie (ik ben single) en dat wil ik echt niet.
    Nu hebben ze dat weer aangepast. Ze matchen zelf, ik heb geen enkele inspraak maar het zou dan wel een niet-anonieme donor zijn. En dat is voor mij heel belangrijk.

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik hoop echt dat je snel een reactie uit Gent krijgt. Dan weet je meteen hoe en wat verder.

13. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tammy!! Welkom terug meis!
    Wij hebben je ook gemist!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die gel kreeg ik alleen als ik mee deed aan trial. Maar dan moet je na 6 weken hysteroscopie. Heb bedankt

15. sweety1979

6 feb 2015
    27
    0
    0
    Dank je Y30. Ik zal dinsdag duimen voor je. :)

16. sweety1979

6 feb 2015
    27
    0
    0
    Wat voor gel is dat eigenlijk?:(

17. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    tammy welkom terug! Fijn om je positieve energie te lezen!

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Y30 hier wilde thuiszorg (en huisarts) ook niet meewerken met de infusen dus ik bleef naar duitsland rijden. Ben wel benieuwd is de nieuwe nu dichterbij NL?

19. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Thanks!

20. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    @Nuage : hoe is het gegaan vandaag?

@Marjol en Maria : ik heb inmiddels 4 miskramen gehad, waarvan 3 na mijn zoontje. Utrogestan heb ik al gehad. Maar niet veel (200mg/dag) en pas vanaf een positieve test. Dat heeft dus niet geholpen (laatste miskraam).
    Hoeveel kregen/krijgen jullie? En vanaf wanneer in de cyclus?

@Marjol : Fijn dat je het hartje hebt gezien vandaag ! Zo'n mooi moment he, ook al nog zo beladen. Bij mijn zoontje zat hij ook hoog. En dat is de enige die overigens is blijven zitten ! Ik weet niet of het daar aan lag, maar bij mij was het dus in ieder geval geen slecht teken ! :)

@Y30 : spannend hoor. Jammer dat het weer even ingewikkelder wordt door die nieuwe locatie.

@BS: hoe gaat het met je zoontje? Al opgeknapt ?

@Tammy: ik ben hier nog niet zo lang. Het niet spontaan zwanger kunnen worden en de miskramen; hebben die dezelfde oorzaak ?

@OZ : hoe gaat het met je zwangerschap ?

Hier vandaag de uitslag ontvangen van het genetisch onderzoek. Geen afwijkingen gevonden. Op naar de volgende uitslagen dus (van bloedtesten begin maart).

Deel Deze Pagina