Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Marijke, ja kun je zolang wachten? Ik bedoel, wil jeniet eerder zekerheid of denk je dat ze nog niet echt wat kunnen zien..

Ja, inderdaad enorm verdrietig. We missen haar erg. Ze was een prachtig kindje.

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Nijn ik heb meteen effe gegoogeld ;)

3. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Wachten kan ii goed, wil de waarheid nog niet zien en kijk liever over 2 weken naar een leeg scherm als nu naar een scherm waar ik afscheid van moet nemen.

Zo verdrietig van jullie dochter :( is de oorzaak van haar overlijden bekend?

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Conejita, goed om te lezen dat het dus toch veilig is! Heb je uberhaupt ergens op internet gevonden dat het niet veilig is? Behalve in dat stuk van dr. Beer (toch?).

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: wat fijn dat je medicatie geen kwaad kan. Hele gerust stelling lijkt me.

@nijntje: zelf ook al twee keer gehad dat ik voor onderzoek naar gyn was i.v.m. Lange cycli en wat pijn klachten, ze dachten aan cystes, en toen bleek ik ook beiden keren wel een eisprong te hebben gehad. Die 35 dagen vind ik dus ook wat twijfelachtig.

@marijke: Knap dat je kunt af wachten! Veel sterkte.

Hier: wederom ovu niet positief, voor de zekerheid maar weer klussen, om de dag vind ik nu wel ff o.k.

Ik ga geen pregnyl spuiten. Ik heb wel een middel in huis om cyclus te reguleren, maar dat durf ik nu (terwijl we klussen) niet goed te gebruiken, bevalt veel alcohol. Mocht het deze ronde niets worden ga ik het van menstuatie tot ovulatie van de volgende ronde wel trouw gebruiken. Eerst maar eens zien of mijn lichaam op die manier zelf gaat doen wat het moet doen.

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi Marijke, ik snap je hoor. En vaak moet je toch weer gaan afwachten.

Oorzaak is niet bekend nee. Alles ging vlekkeloos eigenlijk. Ze lag alleen in een stuit en was wat klein, maar "niets om je zorgen over te maken". Er was een ks gepland en een week ervoor voelde ik haar niet meer bewegen... De volgende dag ingeleid om 10 's ochtends en om 16 u was ze er. Mijn ouders waren er al (ik woon in Spanje) en broer en zus en beste vriendin waren ook meteen gekomen. Iedereen heeft haar gezien en vastgehouden. Dat was toch een mooie dag, ondanks al het verdriet.

Toen pas eigenlijk bleek dat ze echt te klein was,2140 g en de placenta was ook echt te klein. Van een second opinion hoorde ik dat haar groeicurve achteruitging. Dat is echt geen goed teken. Ze groeide niet voldoende. En ze hebben me vanaf week 36.5 niet meer op controle laten komen... Dus je blijft altijd vraagtekens houden, wat als. En mijn gyn van toen geeft geen haarbreed toe (natuurlijk). Dus ik heb nu een andere.

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Y30 en Nijn: jazeker fijn om te lezen van de ad. Ik wist dit eigenlijk al, ik had het natuurlijk voordat ik zwanger werd opgezocht. Het staat eigenlijk alleen in het boek dr. Beer ja. Maar misschien heeft hij dit boek alweer een tijdje geleden geschreven, en in de ad zijn er ook steeds weer nieuwe ontwikkelingen. Steeds veiliger middelen met minder bijwerkingen.
    Ja ik ben zeker gerustgesteld.

Y30, succes met klussen (een plezier ;)) maar waarom durf je geen middel met alcohol te gebruiken?

Nijn, hoe voel jij je?

8. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Echt conijta wat een horror verhaal, ik vind een miskraam al zo heftig Laat Staan wat Jij hebt mee gemaakt. Fijn dat je erachter bent dat die pillen niks gedaan Kunnen hebben. Gerustellend denk ik...
    Je nod is 4-3 lees ik...spannend weer he! Ik ben extreem moe maar dat is door mijn werk denk Ik. Verder voel ik helemaal niks anders dus heb er nu al een hard hoofd in... Mijn zus (zwanger van tweeling) zegt dat zij pas iets voelde toen ze daadwerkelijk over tijd ging. Ik was na 3 maanden miskraam vergeten hoe Klote die wacht bank is ...

Dames , als je Al 4 miskramen achter de rug hebt is ivf Dan geen optie in Belgie? Dat Ze BV embryo selectie Doen? Ik vind het verschrikklijk als ik Weer maanden moet spuiten en clomid Slikken om met geluk eens per half Jaar raak te schieten....Ben Al sinds 01-09-2012 bezig :(

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ff tussendoor. Ik was net weer begonnen met hardlopen en buikspieren. Durf dat nu na mijn ovulatie niet meer te doen. Ben nu aan het wandelen. Is dat overdreven of zouden jullie dat ook doen?

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vruchtbaarheidsbehandelingen helpen vrijwel nooit tegen een miskraam. Als de oorzaak van de miskraam bijv jouw bloedstolling of immuunsysteem is dan zal ICSI daar geen enkel verschil voor maken. Dat doen ze dus alleenbij genetische afwijkingen of als anderszins bewezen is dat het aan de embryo zelf ligt.

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wishmom, ivf helpt niet tegen miskramen. Ik ben nog langer bezig en kan dan nu iui krijgen. Dat zou misschien voor jou ook een optie zijn, dan heb je meer kansen heb ik begrepen.

Conejita, echt verschrikkelijk wat er met jullie dochtertje gebeurd is :(
    Ik loop trouwens wel hard nou mijn ovulatie (ok nu in de winter even wat minder), maar probeer wel wat rustiger aan te doen. Weet niet of ik het na mijn iui straks ook ga doen. Misschien dan ook wandelen na ovulatie. Maar heb er nog nooit van gehoord dat het kwaad kan hoor.

Y30, wat heb jij voor je cyclus in huis?
    Hopelijk krijg je snel je eisprong vanzelf.

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe aan fitness maar als ik tegen mijn ovulatie die ik ga benutten aanzit dan stop ik. Ook in de wachtweken doe ik niets. Ik heb van dr. P. in DD begrepen dat sporten je immuunsysteem (tijdelijk) triggert en met mijn immuunproblemen moet ik dat niet hebben natuurlijk.
    Aangezien ik twee maanden niets zal doen ga ik er vol voor!

Het boek van dr. Beer is inmiddels bijna tien jaar oud. En hij is al enige tijd overleden. Gelukkig hebben de ontwikkelingen niet stilgestaan qua behandelingen en medicijnen.
    Het is voor mij echt een lijfboek geworden. Nu lees ik er niet veel meer in omdat ik weet wat mij mankeert maar in het begin was het boek een echte eye opener. Ik wist dat ik een probleem had maar niemand erkende het. Door het boek kon ik gericht op zoek gaan. Ik sleepte het boek ook gewoon mee naar doktersbezoeken en gooide het op tafel.

Meiden succes met de slopende wachtweken! Ik mediteer altijd met CD's erg fijn. De CD's van Zita West en de CD van Helen McPherson The IVF belief CD zijn echte aanraders! Superfijn.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Voor het geval het klussen succesvol is:)

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Rubus idaeus van gemmo oplossingen (36% alcohol)

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: wat vreselijk wat jullie overkomen is, en i.d.d het gevoel van hadden ze me maar vaker groei echo's gegeven. Wel heel knap dag jullie weer verder gaan met de verwezenlijking van jullie kinderwens.

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: kleine man weer ziek. Derde keer sinds eind december. Hoge koorts! Ik kan er zo slecht tegen als er wat met hem is. En begin me ook zorgen te maken over zijn afweer, vindt hem erg vaak ziek.

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Y30, sterkte. Hier is het idem dito. Volgens de huisarts zijn bijna alle kinderen van die leeftijd voortdurend ziek op het moment. Er heerst buitengewoon veel. Beterschap.

18. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Y30 : hier ook, zoontje al 2x buikgriep en nu manlief weer....het zwakke geslacht he... ;)

Nijntje : hoe kan iui dan een gunstige invloed hebben "tegen" miskramen ? Of heb ik je bericht verkeerd begrepen ?
    Ik heb trouwens ook even gegoogeld..ook al ga ik niet naar Sutter ;)

Conejita : ik doe ook alles minder tijdens mijn wachtweken (minder sporten, geen drank, sla wassen met azijn, etc etc). Maar ik denk dat het sporten toch echt geen kwaad kan hoor. Toen ik zwanger was van mijn zoon ben ik 2x op reis geweest in de eerste weken. Heel veel auto gereden, hobbelige vlucht, enorm veel gelopen, doorgesport...en hij is blijven zitten. Volgens mij is het pas later in de zwangerschap belangrijk om minder te sporten en ligt het bij ons niet daaraan. Maar ja, nu willen we gewoon geen risico nemen he, dus doe ik net als jij hoor, vooral buikspieroefeningen durf ik dan niet meer ! Maar af en toe voel ik me wel eens idioot...alles opzij gezet te hebben...en dan weer voor niks.

Nuage : hoe gaat het nu met jou?

19. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Eef, nee, iui helpt ook niet tegen miskramen. Bedoelde meer dat Wismom misschien ook iui kan krijgen omdat ze moeilijk zwanger raakt. Met iui heb je meer kans op een zwangerschap, als het vanzelf niet lukt en ivf krijg je niet zo snel. Dat bedoelde ik met meer kansen :)

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    O conejita wat ontzettend verdrietig :(

Hier nog in twijfel of we onderzoek zullen laten doen... wat zouden jullie doen? en wat houden de onderzoeken in?
    Ben echt nog onwetend hierin...

Deel Deze Pagina