Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    BS, shit zeg....dikke knuff

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hé potverdikkie!
    Sterkte!

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Sterkte BS wat een stress en onzekerheid. Ik hoop echt voor je dat ze het kunnen rekken in het ziekenhuis.

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hou vol, BS. Xxx

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    BS, superbalen! Hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Veel sterkte!

Nuage, jazeker dat is mijn lijfboek! Echt de beste 30 euro die ik heb besteed in dit proces.

Die gyn. is echt fantastisch maar werkt maar 2 dagen vandaar waarschijnlijk jouw lange wachttijd. Ik heb hem een keer gehad toen andere gyn op vakantie was. Geweldig! Hopelijk kan hij de schuimecho bij mij doen als het uitkomt op een do of vrij.

Mykelti, mij klinkt dat echt in de oren als een immuunprobleem. Keelpijn en verkouden kan een teken zijn. Kun je het ergens laten testen? Bij dr. P. in DD kan het maar kost ongeveer EUR 750. In Athene kostte het me EUR 450 en was nog uitgebreider. Misschien een leuke vakantiebestemming. Vliegreis kostte me niet echt veel. Een nacht in een hotel. Was goed te doen.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zit ik een ander zkh dan jij toch Tammy? Loop in het ZMC :)

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte BS!!

8. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BS hou vol! Heel veel sterkte denk aan jullie.

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hier alle uitslagen terug voor Gent, maar chromosoom hier laten doen. Nu wilde ik een kopie daar moet de arts toestemming voor geven maar het is toch mijn eigen dossier? Jullie nog tips hoe het mee te krijgen? Denk dat Gent het wel zwart op wit wil zien dat er niks mis is met chromosomen, rest heeft Gent al. Had wel een moeilijke secretaresse aan telefoon dus misschien probeer ik het later deze week nog eens. Arts heeft uitslag al gegeven.

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Reden dat ik niet wil zeggen dat het voor Gent is dan moet ik weer alles uitleggen waarom ik daar heen ga :( heb ik niet zo'n zin in. ze geloven in NL toch niet in Dusseldorf of Gent.... alleen in de beperkte testen die hier in NL aangeboden worden :(

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tammy, ik denk het dus ook, maar ik vlieg sowieso niet, dus het buitenland wordt hem niet. Maar dit onderzoeken ze toch ook in Gent? Daar willen we straks gewoon weer een afspraak maken.

12. Alf

Alf Niet meer actief

BS Hou je taai meis. Wat een rotsituatie.. X

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte BS !

14. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, ja hoor. Ik ben bezig een afspraak te maken bij de afd infectieziekten. Ik kan daar niet terecht bij de gyn maar ben doorgestuurd door mijn andere arts daar.

Ik hoorde net dat ik doorgestuurd ben naar de afd Reumatologie in het UMCU. Blijkbaar op basis van alles wat ik naar ze heb doorgestuurd. Eind september is daar de afspraak.

15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    BS, niet leuk!! Sterkte!!

Oz, spannend hoor volgende week woensdag! Ik mag volgende week donderdag weer :)
    Bij mijn zkh hier deden ze ook wel moeilijk om alle uitslagen te geven, heb d'r een paar keer om moeten vragen. Heb uiteindelijk wel verteld dat ik naar Gent ga en heb 't daarna wel gekregen via een belafspraak met de gyn. Maar was wel een gedoe. Heb ook gezegd dat ik wel gewoon bij hun blijf komen maar voor mijn eigen gemoedsrust 1x naar Gent wil voor de andere onderzoeken.

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Gelukkig maar! Komt best goed uit met die hysteroscopie volgende week.
    Wel een kortere LF als ik mijn temperatuur moet geloven, maar op basis van ovulatietesten zou het wel kloppen, alleen bleven die testen positief wat niet klopte.
    zo'n rare cyclus... Gelukkig is hij voorbij. Hopelijk binnenkort nieuwe kansen na een goede hysteroscopie en met medicijnen van dr. S.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Tammy: spannend weer. Hopelijk vinden ze nu eindelijk iets!

@Nijntje: dat is weer een zorg minder. Succes iig volgende week!

17. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy, positief dat je een gesprek krijgt in Nijmegen! Ben benieuwd.

Nijn, fijn dat alle ongesteldheidsperikelen achter de rug zijn, heb je volgende week don dan de hysto? Valt echt mee hoor :) (bij mij althans) en ze zijn heel lief daar. Ja ik ben ook wel benieuwd of ze het mee gaan geven, wil gewoon geen gezeur want ik moet ook daar blijven komen dus even kijken hoe het gaat. In principe kan je gewoon je dossier opvragen maar ja let's see.

18. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik moet morgen als ze de uitslagen van homocysteïne en stollingsonderzoek doorgeven ook vragen om mijn dossier. Ze weten nog niet dat ik naar Gent ga. 1 prof vond het ook maar onzin dat we allemaal maar over de grens gingen, maar ja hier kom je ook geen steek verder.

Vandaag CD 30 en ik denk 7 dpo en ineens licht bloedverlies. Zou wellicht innesteling kunnen zijn, maar hoop er maar niet te hard op. Erg vreemd allemaal. Vorige cyclus ook al 2 dagen bloedverlies gehad, maar dat was voor de eisprong. Het is na de laatste miskraam echt helemaal van slag.

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft schandalig dat iedereen zo moet zeuren om zijn eigen dossier. Dat moet het ziekenhuis altijd (in kopie) afgeven als je er om vraagt!

Het maakt me soms zo boos, dat ze het raar vinden dat we over de grens gaan. Als ik 11 jaar geleden niet over de grens was gegaan, had een onverlaat in een ziekenhuis hier mijn enkel vastgezet terwijl ze in Gent nog allerlei mogelijkheden zagen. Dankzij hen kan ik nog steeds normaal lopen.

Laat ze hier eerst maar eens wat knapper worden in hun hoofd!

20. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ja als je zegt dat je overweegt daar heen te gaan wordt je al aangekeken, alles wat ze daar doen is niet bewezen hoor... nee dat kan (vaak is het wel bewezen) maar niets doen is helemaal geen optie... tja zelf hebben ze natuurlijk een fijn gezin thuis zonder zwangerschapsproblemen. Fijn die medici :(

Deel Deze Pagina