Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Conejita, ik durf dat nooit als ik zwanger ben... Weet dat 't wel mag, maar ik neem geen risico's. Je NOD komt trouwens wel dichtbij nu, spannend!

Wishmom, als er niets uit je bloedtesten komt, hoef je toch ook niet over te stappen? Maar als je wel medicatie in Gent kan krijgen, zou ik er wel blijven hoor, dat krijg je in NL niet zo snel.

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @wishmom: ik denk dat je na de volgende afspraak wel weet of je wel of niet verder wilt in Gent.

@conejita: wij hadden ook geen seks ( niet mijn man zijn idee;) )

Hier: nou vandaag (gister ook al beetje) dus hele dag het idee gehad dat het misschien wel raak is. Wat druk links in onderbuik maar m.n. Heel veel vocht verlies. Maar schiet mij maar lek, want nu had ik dus vanavond (op dag 29) een posi ovu test...

Was eigenlijk van plan morgen ochtend een ultra vroeg zwangerschaps testje te gebruiken.

Nu dus verward, heb ook wel eens gehoord dat een ovu test ook kan reageren op zwangerschap.

Iemand idee?

Denk zelf maar eerst testen morgen ochtend, en indien wit, morgen later op de dag klussen. Vandaag test is toch morgen of overmorgen ovulatie?

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    ovu test kan reageren als zwangerschapstest :) hoop het voor je!

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Wishmom , ik denk dat ik jou en jij mijn wel in de wachtkamer hebzien zitten ;)
    Ik herken je gevoel wel een beetje van dat het is tegen gevallen , mischien kwam of komt dat door het lange wachten en dan eindelijk bij sutter te zijn en vervolgens nog weg te gaan zonder oplossing.
    En nog een aantal onderzoeken moeten doen voor een diagnose.
    Ik denk dat je het gewoon net zoals ons inderdaad stap voor stap moet doen, en hopelijk hebben ze aan het einde van alle onderzoeken een goed duidelijke verklaring waar je ook iets mee kan.

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik durfde geen sex meer te hebben :)

6. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ovutest KAN reageren, alleen bleef mijn ovutest spierwit terwijl mijn zwangerschap test echt positief was :)

7. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL

Wat grappig was Jij er ook Dinsdag?

Ja was super veel wachten en wachten en wachten. En dat is niet zo erg, Maar uiteindelijk willen Ze dan Weer verder testen en ik had Al Zoveel laten Doen...Maar Ja het is wat het is. Denk gewoon dat ik zo moe was en dat de sutter wel alles zou oplossen, naief dus. Ook Zei ze meteen je moet 10kg afvallen. (Ik ben 1.74 en 86kg)

Ga alle onderzoeken afmaken en Dan beslissen wat ik doe. Stap wel over Naar dr Vandekerckhove . Want de sutter is er eens per week en veel afwezig. Geen zin meer in om mega lang te wachten!

Wat is jou behandelplan? Weet je dat al?

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Y30 kan inderdaad hoor. Heb je al getest? Spannuuund.

Hier ook idd ja. Ik ga morgen testje wagen ;)

hier dus toch vrouwen die geen seks hebben terwijl het geen kwaad kan.... mijn man zn idee zal het ook niet zijn haha en de mijne ook niet eigenlijk. Ik mis dan vooral de intimiteit.

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik was het meisje in de rolstoel en vermoedt dat jij een roze map bij je had ? En voor ons was.
    Bij mijn heeft ze alleen bloed laten prikken , in nederland waren ze me vergeten te vertellen dat factor 8 verhoogt was en factor 2 licht verhoogt was.
    Ze heeft al door laten schemeren dat ze me wel gaat behandelen omdat zoveel mk op deze leeftijd niet normaal zijn en omdater in me familie veel trombose voor komt ga ik eigelijk uit van bloedverdunners.

Ik mag 18 maart terug en ga ook naar een andere arts ga ook geen maanden wachten , hellemaal niet omdat er bij mijn het erop lijkt dat er toch iets is.

En die 10 kilo afvallen tja ik ben 25 kilo afgevallen en krijg nog steeds miskramen ;)

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Test was wit.

Verder heb ik inmiddels de griep van zoon lief, en dus koorts.
    Vraag me af of dit een probleem is voor klussen en/of innesteling.
    Weet iemand dit?

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Y30, balen zeg :(
    Ik ben een keer zwanger geworden met griep en koorts tijdens eisprong, dus het kan wel.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik krijg het juist bij bevruchting, omdat m'n immuunsysteem dan gek doet.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dat zou mooi zijn als dat hier ook zo is.:) heb namelijk nog wel steeds het gevoel dat het raak zou kunnen zijn. Straks ff klussen voor de zekerheid, met zieke kop weinig zin in, maar om een posi ovu test te negeren voelt ook gek. Voor het zelfde geld wel late ovulatie.

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb begrepen dat ziek zijn je immuunsysteem kan bezig houden, zodat de embryo kan innestelen ;) voor vrouwen met immuunproblemen dan.

15. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik had Inderdaad een roze map! Haha Toevallig :)

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hier ook geen seks tijdens de zwangerschap. Ik heb altijd bloedverlies en krampen, dus dat vind ik doodeng.

17. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    En nee hoor zet weer niet door...

blijft af en aan, om de dag ongeveer 1malig bloed verliezen (heel donkerrood) en dan verder alleen maar bruine afscheiding met sliertjes....

18. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier wel sex na de positieve test, gewoon omdat we het lekker vinden. Maar als bleek dat ik zwanger was dan hebben we niet eer zoveel zin, best apart?

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marijke, ik heb wel eens verhalen op internet gelezen van vrouwen die maandenlang bloedverliezen en een gezond kind op de wereld zetten. Misschien is dat bij jou ook wel zo?! Killing die onzekerheid

Y30, ik hoop het zo voor je! Dan heb ik het verhaal van Nijn gelezen een tijdje terug van de Mexicaanse griep/eisprong en zwanger. Zoals Nijn schrijft lijkt het me ideaal. Duimen draaien hier!!

Wishmom,
    Gent niet laten schieten hoor! Ik kan me zo de anticlimax voorstellen van bij Dr. de Sutter zijn en toch met lege handen de behandelkamer verlaten! Maar in Gent zijn ze zo geweldig! Ik zou overstappen naar een andere arts. Zij staat aan het hoofd en beslist toch als het erop aankomt.
    Heb je je schildklier laten onderzoeken? Ik kwam er pas na 2,5 jaar onderzoeken achter dat ik Hashimoto heb. In Nl nooit getest. Ik heb het zelf betaald in het buitenland, heel verdrietig en frustrerend!

Hier heb ik twee weken lang migraine en verkrampte spieren gehad. Pas vandaag migraine vrij. Ik ben gisteren gestopt met een pil van de mesoloog die op de cyclus zou werken. Ik denk dat ik daar de migraine van had met als gevolg verkrampte spieren en veel pijn.

In april wil ik naar Denemarken. Ik heb nog Menopur 75EH, 9 spuiten liggen die wilde ik gebruiken voor 2 of 3 follikels hopelijk, maar nu met de migraine en de werking van die ayuveda pil weet ik het niet zo zeker meer. Ik ben bang dat het het immuunsysteem teveel beïnvloedt en dat het dan teveel alert is en aan het werk gaat zodra de eicel bevrucht is, wat denken jullie?

Anders doe ik het zonder en volledig natuurlijk. Wordt een gok, maar ik kan wel een interne echo doen in Leiden anders wordt het echt een logistiek probleem.
    Ik heb nog geen contact opgenomen met de kliniek trouwens. Ik wil eerst netjes ongi worden en een nette eisprong hebben. Vandaar (eind) april.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: zou proberen je immuun systeem zo rustig mogelijk te krijgen voor de tijd. Verder weet ik het eerlijk gezegd ook niet. Jij hebt er zelf veel meer kennis van dan ik;) hoop zo voor je dat Denemarken de sleutel naar baby geluk wordt voor je.

Hier: ovu test vanavond helemaal een knaller. Houd dus toch maar rekening met erg late ovulatie. Blijft wel beetje vreemd.
    Dinsdag maar naar Duitsland zou toch in beide gevallen ovulatie of zwanger nodig zijn.

Deel Deze Pagina