Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Jullie worden vast al gek van me, maar blijf twijfelen hier.
    Nog steeds heel veel afscheiding, morgen ochtend toch nog maar een testje.
    M.b.t. Klussen gister ongetwijfeld voor niets vanacht mega koorts gehad, daar is geen zaad tegen bestand;)

Nou ja, ovutestjes zijn op dus dat kan ik ieder geval ff loslaten.

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oooh wat balen Y30. Maar je weetnooit! Iig Fijn datje wel een posi ovulatie test had?
    Ik word niet gek vanje hoor.;) daar is dit topic toch Voor? Lekker blijven schrijven!

Marijke,wanneer ga je voor een echo?

Hier, testje gedaan. Omowit. Maar tis ook nog vroeg natuurlijk. Woe pas nod. Ik wacht nu denk ik tot woensdag met testen hoor.begin ook te twijfele nu maar ik voelde tochecht een iinnesteling vorige week!
    Anyway nog evenafwachten dus.

tammy ik hoop ook voor jou dat Denemarken succesvol mag zijn!

Fijne dag allemaal.

grrr typen op tablet niet mijn Ding

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Y30 dat klinkt als ovulatie toch? ik had altijd veel afscheiding dagen ervoor was voor mij een helder teken altijd. Zeker ook in combi met je posi test. Hoop dat de griep geen roet in het eten heeft gegooid :(

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik vrees dat ik dit niet kan uitleggen zonder dat het onsmakelijk wordt;)
    Voor ovulatie ken ik vruchtbaar slijm, dat je bij wc gang wat elastische draden op wc papier treft. Dit was heel dun, en in ondergoed nat hoeveelheden.:)

Maar goed gezien test zal het i.d.d. Late ovu geweest zijn. Best balen eindelijk posi tests en dan griep:x
    Nou ja, maar afwachten.

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @conejita, geen idee nog....

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    marijke: heb je nog niet gebeld naar vk? of wil je nog wachten...

@hier: heb nu een paar pukkeltjes! dat heb ik nooit! dus zou zo maar kunnen dat ik....duim duim wat irritant dat wachten

hoest met de rest vd meiden hier?

7. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben alweer 2 dagen goed ongesteld 😩 nu pas weer in april proberen ivm de hysterscopie 19-3....

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @conejita, nee nog niet gebeld... wacht nog even af... van t weekend eerst een test doen om te kjjken of die nog positef is of iig minder positief...

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Wishmom:(! Maar na een hysteroscopie zou je wel extra vruchtbaar zijn.

Y30, ik had de griep in december (was één van de eerste:)) en ik was aan het ovu testen. Gewoon om te kijken wanneer het was en ik had mijn ovulatie pas op dag 24. De griep (echte hoge koorts toen) bleek bij mij de ovulatie uit te stellen. Dus wie weet?! Ik duim voor je!

Conejita, altijd hoopvol als je een innesteling voelt! Hoop houden!! Het is killing, ik weet er alles van. Hier draaien de duimen ook voor jou.

Hier superdrukke weken. Deze ronde geen kansen helaas. Zeker niet na het mesoloog pil drama! Ik ben inmiddels een paar dagen gestopt en mijn migraine is weg en niet meer terug gekomen. Blijkbaar toch een teken dat ik niet kan 'rommelen' met mijn cyclus.

Morgen naar de schildklier bijeenkomst. Wie weet wat ik daar nog hoor en misschien zijn er voor mij nog Nederlandse mogelijkheden.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @marijke: heb je nog steeds bloedingen? Je schrijft dat je een testje doet om te zien of ie i.i.g. minder positief wordt, ik heb denk ik iets gemist, heb je het vruchtje inmiddels verloren?
    Ik hoopte eigenlijk nog mee dat je binnenkort een heel sterk beebje zou blijken te hebben die de bloedingen had doorstaan. Maar ik zal met mijn zieke kop niet goed gelezen hebben, mijn excuses.

@tammy: succes morgen! Hopelijk wordt je er weer veel wijzer van.

Hier: ziek zijn meer dan beu. Ga zo naar bed, kon mijn mannetje gelukkig even een middagje naar de crèche brengen.

Test was wit vanmorgen, zal het mogelijk zwanger zijn dus maar langzaam aan uit mijn hoofd zetten. De gekke afscheiding zal wel met het ziek zijn te maken hebben.

Voor de dames met Duitsland ervaring: normaal zou ik morgen een infuus zijn gaan halen, gezien de posi ovulatie test dit weekend.
    Maar nu ik zo ziek ben gaat 'm dat niet worden. Ik heb zelf altijd het idee gehad dat het m.n. de prednison is die het verschil maakt, en de infusen in mindere mate, aangezien de prednison ook altijd werd opgehoogd bij slechte bloedwaarden. Mijn idee is nu (voor deze keer) dat ik dus geen infuus haal, en bij een posi zwangerschapstest pas ga, of waarschijnlijker rond mijn volgende ovulatie.

Zou dat kunnen, of is dat heel onverstandig?

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @y30, nee hoor je hebt niet verkeerd gelezen.
    geen vruxhtje verloren tot nu toe.

Heb 2,5 week geleden 3 dagen (verspreid over 6 dagen) helderrood bloed verloren, sindsdien ongeveer om de dag, soms 1x per dag bruinrood bloedverlies en verder continue bruinverlies met sliertjes etc.
    heel soms een halve dag niks en daarna weer bruin.

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Y30 maar weet je heel zeker dat deze poging niet gelukt is? Ik bedoel ivm je posi ovulatie test enzo afgelopen dagen? Heb ook het idee dat prednison veel meer doet dan de omegaven, dat is fijn voor de extra zeg maar. Je zou ook gewoon hoge dosis visolie nu zelf kunnen nemen. Ik heb die omegaven wel gedaan maar tot 8 weken daarna is de innesteling eigenlijk gebeurt en ben ik naar de hoge visolie thuis overgestapt naast prednison. Je kan idd nu wachten tot posi zwanger test. Ik heb verschillende meningen gelezen over hoe lang het werkzaam is. In engeland doen ze het infuus zo en zo maar 1 keer per 4 weken.

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, ik zou ook wachten met een volgend infuus. De Prednisolon heeft bij mij ook een sterker effect. Ik gebruik het nu helemaal niet meer omdat ik het me niet kan veroorloven. Ik heb niet echt het idee dat het in mijn geval (de afgelopen keer) iets heeft uitgemaakt.
    Kan het trouwens zijn dat je de griep hebt gekregen omdat je afweer laag is door de Prednisolon?
    Hoeveel neem je nu? Misschien kun je ophogen al herstel je dan niet sneller van de griep.

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    O.k. En wat zegt je gevoel? Is onwijs moeilijk dat weet ik, want je leeft toch tussen hoop en vrees. ik duim ondertussen toch nog even mee voor een heel sterk kindje:)

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    O.k. Dat van Engeland is sowieso interessant, ik ging iedere week, zal eens aan dr.p. Vragen (als ik in de toekomst (hopelijk) weer zwanger ben) hoe hij hierin staat. Want het is natuurlijk niet gezond al dat vet je aderen in.
    M.b.t. Je vraag nee ik weet niet zeker dat het niet gelukt is, zal het ook kritisch in de gaten houden vanaf de wachtbank;) maar gezien we rond de posi ovulatietest door ziekte maar 1 keer geklust hebben en ik een aantal uur later erg hoge koorts heb gehad, vermoed ik niet dat het zaad dat overleefd heeft.

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Heb ik ook aan gedacht, maar anderzijds ook niet gek dat de kleine me aangestoken heeft. Ik gebruik 10 mg.

Fijn dat jullie het beide eens zijn met mijn gevoel over prednison belangrijker dan omegaven, en wel een infuusje kunnen missen.
    Ik zal omega capsules ophogen naar 2 x daags meer heeft volgens dr.p geen zin ( vorige zwangerschap al eens gevraagd) schijnt je lichaam niet op te nemen, alleen rechtstreeks in bloed.

Bedankt voor het meedenken!

17. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Y30: wat verwarrend allemaal zeg! Vermoedelijk is het dan toch je ovulatie geweest aangezien je echt een flinke knaltest had. Ik weet zelf ook min of meer wanneer ik ovuleer, maar de hoeveelheid afscheiding wisselt wel wat per keer.

Marijke: ik duim voor je. Die onzekerheid is echt killing.

Hier gaat het allemaal wel goed. Over twee dagen mag ik bellen voor de uitslagen van het bloedonderzoek. Uiteraard ben ik ontzettend benieuwd, maar ik besef me ook dat er waarschijnlijk niet veel uit zal komen.

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Y30, ik zou het ook wel zonder Omegaven durven. Maar bij mij was prednison bij dochter kennelijk ook genoeg 😉.

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Minty, enne bij allemaal goede testen toch achterdochtig blijven. Ik ben nu 5 jaar bezig en na twee miskramen zei ik al dat er iets niet goed was. Niemand geloofde me en nu ruim 3 jaar later blijk ik Hashimoto te hebben. En nu heb ik heel veel geld zomaar 'weggegooid' aan behandelingen die nooit echt zin hadden. En liggen mijn echte vruchtbare jaren achter me.
    Blijf alert!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Tammy, weet jij met welke bloedtest Hashimoto kan worden vastgesteld? Is dat simpelweg TPO, TSH of T4? Want ik herken me eigenlijk in vrijwel alle symptomen, ik denk alleen dat ik hier wel al op getest ben. Maar vind het vreemd dat het bij jou dan niet getest zou zijn.

Deel Deze Pagina