Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ooh my nuage... wat pittig! Knuf!

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hopen dat je vandaag en de komende 3 keer netjes 0 test.
    En dat al die horror scenario's je bespaard blijven! Sterkte meid!

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heftig Nuage! Hopen dat je snel helemaal op 0 zit en blijft. Ik kan me voorstellen dat dit soort nieuws niet heel makkelijk verteert.

Ik heb net een deel van de uitslagen binnen. Homocysteine is in ieder geval goed. De stolling was nog niet binnen. Over twee weken kan ik weer bellen want volgende week is mijn gyn er niet...grrr. Maar goed, we willen deze maand sowieso nog wachten, dus in principe maakt het allemaal niet zoveel uit. En daarnaast is de rust van het wachten ook wel goed, zoals anderen ook al opmerkten.

Tevens ben ik doodsbenauwd om het hele proces van zwanger worden, pril zwanger zijn en afwachten weer door te moeten gaan. Maar om nog een kindje te krijgen zal ik helaas wel moeten. Gelukkig is de wens sterker dan de angst, maar het scheelt niet veel.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Vanmorgen te horen gekregen dat ik een 2e ma heb. Morgen terug voor extra controle van mijn eigen gyn. Volgende week curretage. Er volgt wel een chromosomen onderzoek.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee toch Zonnetje... wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte!

Mijn hcg is vandaag 24. Dus het gaat de goede kant op. Kreeg alleen de uitslag van een andere gyn die aangaf dat hij liever had dat ik 6 maanden zou wachten nadat het 0 is. En hij zei ook dat er weinig cijfers bekent zijn van vrouwen die zwanger werden na 2x part.mola simpelweg omdat veel vrouwen dat risico niet meer nemen.... kanonne...

Ondertussen heb ik het weer een beetje gerationaliseerd en in perspectief gezet. Ik ga het gewoon overleggen met mijn eigen gyn en met prof. de S. in Gent over 2 weken en dan zien we wel. Het nu opgeven is voor mij sowieso nog geen optie.

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Miskraam nr. 8 is een feit. Vanmiddag echo gehad met 9+4 en hartje was gestopt met 8+2.
    Ditmaal voor het eerst met prednison 10 mg, fraxi, utro (600 mg) en aspirine

Ik ga in ieder geval vragen of ze chromosoomonderzoek willen doen op het vruchtje. Ook ga ik Gent mailen en vragen wat te doen.

@oz: je laatste miskraam voor deze zwangerschap had jij toch ook al meds gebruikt? Wat heb je nu anders gedaan?

7. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nuage: poeh...heftig! Ik snap dat je het nu nog niet wil opgeven. Hopelijk over twee weken toch nog positiever nieuws.

@Marjol: nee he....wat ontzettend verdrietig voor je :( :( :( Veel sterkte met dit kl#@te nieuws.

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Zonnetje en Marjol veel sterkte met het verlies en verwerken!

Nuage, fijn dat je hcg toch meer gedaald is! Volgende week weer bloedprikken?

Hier een lekker gesprek gehad met de geneticus, besloten om er weer voor te gaan en als het niet goed gaat gaan we over op ivf-pgd(dit starten we alvast op).

Haar advies was om het gewoon te proberen en gaat het wel mis, zijn we al wat dichterbij met ivf-pgd en hoeven we niet heel lang te wachten.

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Marjol, vreselijk voor jullie! De keer voor deze had ik alles behalve fraxiparine. Maar wel aspirine en pred en visolie infusen. Deze keer dus ook fraxi, pred (15-20 mg), visolie infusen tot week 8. Ben benieuwd wat Dr. S zegt. Zeker belangrijk dat je chromosoom onderzoek laat doen. Het kan natuurlijk altijd dat er iets was met het vruchtje dit keer zelfs met alle medicatie denk dat Dr. S dat ook wel uit wil sluiten. Maar ik vind het wel vreselijk voor jullie!!! Knuffel!! xx

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Marjol, nogmaals heel veel sterkte, echt verschrikkelijk :(
    Chromosoomonderzoek op het vruchtje is inderdaad goed om aan te vragen, daar hebben ze speciale potjes voor met een vloeistof erin. Ik heb 't de 2 laatste keren ook laten doen, maar dat wilde het zkh zelf.

Zonnetje, ook heel veel sterkte.

Conejita en Y30, balen van jullie witte testen :(

Nuage, hopelijk is het snel 0, best eng dat hele mola gebeuren.

Puk, spannend om er weer voor te gaan, hopelijk is de behandeling niet nodig.

Over een weekje mag ik eindelijk naar de gyn in NL voor de intake voor follikelmetingen. En dan in april hopelijk IUI in Gent. Vorig jaar in maart voor het laatst zwanger geworden. Tijd voor een nieuwe zwangerschap!

11. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ah nee Marjol!! Gisteren was ik weer even terug hier en ik zag geen berichtjes van je. Vroeg me af hoe het met je ging. Wat een ongelooflijk K.. nieuws. Ik had er vertrouwen in, je ging zo lekker vooruit. Heel veel sterkte meid. Weet je al hoe de miskraam gaat verlopen? Ik vind het echt heel rot voor je.

Zonnetje, jij uiteraard ook veel sterkte.

Conejita en Y30, jammer dat het deze ronde niet is geworden voor jullie. Conejita, succes ook met het maken van de beslissing over het wel of niet wachten. Moeilijke keuze elke keer. We moeten al zo lang wachten, maar ja, wat is wijsheid...?
    Wij hebben wel gewacht voor de bloedafnamens, maar we gaan niet meer wachten op de resultaten. Die krijgen we eind deze maand en ertussen zit 1 ovulatie, dus gaan we ervoor. Mocht ik super toevallig net dit keer zwanger worden, dan weet ik dat precies met het krijgen van de resultaten.

Nuage, wat een nasleep. Ik weet er eigenlijk niks van af, van mola zwangerschappen. Zal zo eens op internet kijken. Ik hoop dat Dr. Studer je een positieve mening zal geven. Geruststellend is het inderdaad zeker niet. Hopelijk snel een paar testen met 0 !

Nijntje: ik hoop dat je snel zwanger gaat worden!! ;)

Minty, jammer dat je niet al je uitslagen nu al hebt gekregen. Ik zit op het moment in dezelfde fase als jij. Ik wil zo graag weer zo snel mogelijk zwanger worden, maar tegelijkertijd heb ik er echt geen zin in. Ben zo bang voor de volgende teleurstelling.

OZ: heb je de bolletjes nog ontvangen?

Marjol...succes !

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nijntje, zeker tijd voor een nieuwe zwangerschap!

Eef yes sorry heb ze binnen gehad vorige week al :) big thanks nog!

13. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Marjol heel veel sterkte...wat ontzettend verdrietig Weer :(

Knuffel

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @marjol en zonnetje: meiden wat een vreselijk naar nieuws, heel veel sterkte!!

@nuage: oefff heftige uitspraak van zo'n arts! Hopelijk is dr. S een andere mening toegedaan.
    Kan me voorstellen dat je nog niet op wilt geven.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ga ik ook zeker niet doen! Maar de protocollen in het buitenland zijn over het algemeen strenger bij partiële mola dan in NL. Dus ben echt benieuwd.

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ahh nee marjol! Sterkte! :(

Hier klaar met de onzekerheid... bloeden zet maar nietmdoor, wel continue bruine afscheiding...

12:00 mag ik bij de vk komen....

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ga duimen dat je gewoon een beetje bloed in de bm hebt waardoor je bloed verliest en dat alles gewoon goed is!

18. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes straks Marijke. Ik ga voor je duimen.

@Eef: we zitten inderdaad een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb ook al een kind en nu voor de tweede drie miskramen gehad. Aan de ene kant is de wens zo groot, maar aan de andere kant wil ik dat proces jet liefst nooit meer meemaken. Kon ik maar ergens een knop omdraaien en totaal onbezorgd weer proberen om zwanger te worden en als het misgaat het van me afschudden en weer doorgaan naar de volgende ronde. Wij wachten overigens wel nog even. Ik denk dat we er pas eind lente/begin zomer weer voor gaan omdat we allebei even wat mentale rust nodig hebben. We zijn ook net verhuisd en hebben een forse verbouwing achter de rug, dus eerst even weer alles in balans hebben. Tegelijkertijd heb ik een ongeduldig stemmetje in mijn achterhoofd dat ik probeer te onderdrukken: nu, nu, nu! Het zullen de hormonen wel zijn :)

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @marijke: heel goed dat je naar de VK gaat! Hopelijk lezen we hier vandaag nog goed nieuws van je!

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Wowwowwow... zit hier te shaken:$

Net echo gehad, na een paar telen zei ze het zit idd niet goed. Je baarmoeder is al leeg dus idd miskraam.
    na papierwerk een standaard procedure echo om eventuele afwijkingen te kunnen ondekken, zegt ze ineens, zie jij wat ik zie??

en ja hoor daar zat ons wondertje!! Ons mini boontje, excact op schema met kloppend hartje!
    Even twijfel of het wel op de goede plek zat maar wat blijkt mn baarmoeder ligt wederom heel ver naar achteren en gekanteld!

kan t niet geloven... ben helemaal ondersteboven!

Deel Deze Pagina