Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Minty, Omegaven is ook visolie.
    Toevallig gebruik ik zelf ook algenolie (capsules). Welke heb jij?

2. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, even een kort berichtje. Ik heb 19 maart een afspraak in Gent bij professor Noens in het UZ Gent.

Wie heeft er ervarinen? Qua kosten , wat gebeurt er tijdens de eerste afspraak etc?

In mijn handtekening mijn verhaal in het kort. Ik ga jullie op de hoogte houden :)

Hoor graag ervaringen Noens en of Gent.

Gr,

Tess

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Cherryon, is Noens dan ook een gyn? Ik dacht een immunoloog?
    Ik ben bij De S. geweest en krijg alles vergoed, op 25 euro per afspraak na. Wat er de bij de 1e afspraak gebeurde was een intake met echo bij de arts in opleiding, afspraak bij de S. en daarna bloedprikken. 3 Weken later terug voor hysteroscopie en weer een week later terug voor alle uitslagen.

Succes alvast!

4. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb 19-3 ook een hysterscopie, doet dat zeer in Gent? Je mag meekijken begreep ik.

Ik ga verder bij d'r Vandekerckhove.

Iemand ervaringen met hysterscopie in Gent??

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wishmom, ja ik heb er ervaring mee en het deed bij mij geen pijn. Het is gelukkig zonder eendenbek. Je voelt wat krampen in je buik, maar ik kan niet zeggen dat het echt pijn deed. Ze vroegen ook steeds tussendoor of het wel ging enzo, zijn echt heel aardig.
    Van te voren had ik 2x een ibuprofen ingenomen.
    Succes alvast!

6. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nijntje, ik heb ze van Testa. Toevallig zie ik ook de hele tijd reclame van dit merk voorbij komen op deze website. Ik vermoed dat mijn online bestelling wat cookies op mijn computer heeft achtergelaten :)

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb wel ervaring met 2x een therapeutische hysteroscopie. Ik vond her geen pretje...

Hier zit de eerste omegaven erin. Uitslagen zijn inmiddels binnen en fors verhoogde B lymfocyten, cytokine t cellen en licht verhoogde leukocyten. Conclusie is dat mijn immuunsysteem dus niet tolerant is maar actief is. Naast de omega 3, vitamine D en omegaven moet ik ook lage doseringen prednison gaan gebruiken. Volgende week weer bloed opsturen om te kijken of het verbeterd, zo niet dan moet de prednison omhoog.

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Minty, die wil ik hierna ook gaan bestellen, zag ze hier ook als advertentie staan, terwijl ik ze nog niet kende. Ik gebruik nu opti3.

Madelein, spannend, hopelijk helpt het je. Hoevel mg omega 3 en D moet je gebruiken? En hoeveel prednison?
    Ik mag 10 mg prednison gebruiken en wil vanaf de IUI ook meer omega (algenolie) gaan gebruiken, hopelijk gaat het dan lukken zonder ook nog een ritje naar Dusseldorf. Vind Gent wel even genoeg.

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @nijntje: ik moet beginnen met 5 mg prednison, minimaal 500 mg omega 3 en minimaal 2000 ie vitamine D.
    Volgende week weer bloed opsturen en dan kijken of de prednison verhoogd moet worden. Snap dat jij het even genoeg vind zo! Je blijft aan de gang anders.

Ik ben zo ontzettend opgelucht dat er eindelijk iets gevonden is!!

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sterkte Madelein, hopelijk werkt dat.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @madelein: veel succes met deze aanpak, heeft mij onze zoon gebracht.:)

Hier: morgen 10 DPO, twijfel of ik een testje zal doen.
    Enerzijds zeer kleine kansen, (1 keer geklust en ook nog tijdens koorts/griep) anderzijds sinds gister avond gevoelige (.) (.)
    Mezelf kennende zal dat wel voldoende aanleiding zijn;) (beetje testdrang;))

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    @Wishom : heb geen ervaring in gent, maar vond het zelf reuze meevallen. Geen pijn gehad.

@Madelein : ik hoop dat het gaat werken !!!

@Y30 : laat je het nog effe weten ? ;)

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wauw super! Hopelijk heeft het bij ons ook zo'n mooi resultaat!
    Spannend, misschien nog iets langer wachten. Maar ik ben daar zelf ook altijd heel slecht in.

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ik zou het doen, je hebt maar 1 lucky swimmer nodig ;)

15. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voel je je zwanger Y30? In dat geval zou ik het wel doen. Ik denk dat ik bij twijfel nog even zou wachten.

@Madelein: ik hoop ook op een mooi resultaat!

Ik moet zeggen dat ik dit forum wel erg leerzaam vind. Ik ben me nu pas echt aan het verdiepen in de oorzaken van herhaalde miskramen en er kan toch echt veel meer aan de hand zijn dan je in eerste instantie zou denken. Nog een week wachten totdat de uitslagen van de stollingsonderzoeken binnen zijn en als dat niet oplevert...tja...wat dan?

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dan zou ik naar Gent gaan.

17. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmm Nuage.... dat klinkt erg stellig... wij hadden gezegd.. wachten no een miskraam af... (klinkt heel negatief, we gaan positief blijven met een vierde ieer) en daarna via ander ziekenhuis IVF proberen (kennissen van ons exact zelfde traject).. maar wellicht is mocht hvierde keer weer proberen direct gent betere optie zijn.
    hoest met jou meid

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Spannend Y30!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als je in NL alle onderzoeken hebt gedaan dan heb je alleen de keuze om te blijven proberen. IVF heeft niks met miskramen te maken. Dat is alleen om zwanger te worden, niet om zwanger te blijven.

Dus je kunt dan denken ik probeer het nog even. Bij mij was ook 1 op 6 wel een plakker tot nu toe. Het ligt eraan hoeveel effect de miskramen hebben op jouw lichaam en geest denk ik. En ook aan je leeftijd.

Maar bij Minty zijn het ook steeds vrij late miskramen. Dan zeg ik ga naar Gent als ze in NL niks vinden. Zonder twijfel.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Je komt trouwens ook niet zomaar in het IVF traject terecht. Dan moet er wel een indicatie zijn. Ik hoorde vandaag dat ze trouwens soms ook zeggen dat je een jaar moet wachten na je laatste miskraam. Want je bent dan zwanger geworden. Pas na 1 jaar niet zwanger geworden te zijn (en wel proberen) mag je dan met IVF beginnen.

Deel Deze Pagina