Zeg nooit nooit Eef. Ik werd uiteindelijk zwanger nadat ik had gerookt, gedronken en god weet wat nog meer. En mijn eicellen zijn dus ook niet goed. Blijkbaar werden ze er toch beter van want het bewijs ligt boven hihi
Oh wat fijn. Voor jou heeft het dus "geholpen"? Wishmom, voor jou niet, of iig niet voor je gevoel he. Ik ben zelf dus naar een natuurgeneeskundig arts geweest die electro-acupuntuur heeft gedaan bij mij. Nu slik ik globuli. Van die kleine pilletjes die je onder je tong moet doen. Hij zei "ze gaan niks vinden bij die onderzoeken". "Er is niets met je aan de hand". Hij heeft mijn tante geholpen, zij had ook meerdere miskramen en na bij hem te zijn geweest twee gezonde dochters. Ik twijfel wel de laatste tijd of ik niet ook mijn imuumstyseem moet laten onderzoeken maar eerlijk gezegd wil ik het nog een keer proberen. Als het weer mis gaat, dan zal ik dat wel gaan doen. Is dit raar? Madelein en Nuage, jullie zijn van mening hoe eerder hoe beter toch? Misschien is hier wel iemand in Spanje die dit ook doet... Bijv ook een kliniek waar ik me alvast kan melden, mocht ik weer zwanger worden en het weer mis gaan, dat ik dan meteen aan de beurt ben. Rare gedachtengangen of herkennen jullie dit?
Eef, jeetje meid wat heftig die uitslag van je eitjes. Ik snap heel goed je wens voor een brusje. Veel sterkte en succes met het maken van deze beslissing!
ja er is iets aan te doen, ik neem foliumzuur, asaflow, vitamine b6 en dagelijks clexane spuiten. Maar het is geen garantie dat het lukt hiermee want ik kreeg al een miskraam met medicatie ook. Nu hopen op komende maandag bij eerste echo
Dames, Jullie zitten inmiddels al (ruim ) over het maximale aantal van 5.000 berichten. Daarom doen we 'm dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl