Wat een gedonder met die suiker MoesCH Netjes die eerste kilo's weer Kel Hopelijk snel weer het zelfde resultaat als ruim twee jaar geleden. In álle opzichten! Tammy Spannende wachtweek. Hoop dat ie vliegt! Veel plezier met series marathon. Heb zelf toevallig gisteren dvd box 1 en 2 van Divorce gehaald
Hier gisteren 3D echo gehad. Ik vind zelf erg mooie plaatjes, echoscopiste was minder tevreden, dus mag nog een keer gluren. (Foto's staan in album) Madame ligt nog steeds dwars. Voetjes willen naar beneden dus het kan nog zijn dat ze draait naar stuit. Straks afspraak gyn.Met 34 wkn weer lligging bepalen, maar ben blij dat ks al vast stond. Valt het nu iig niet tegen
Ik kan helaas niet kijken. Ik moet vrijdag weer naar ons eigen zkh voor controle. Ook al is de nipt test goed ik blijf onzeker op sommige momenten. Wat kunnen ze je gek maken he
Alf...wat mooi ! Die wangetjes..te schattig ! Nog een keer gluren is nooit verkeerd hè Butterfly ..ik vind het niks gek dat je soms onzeker bent. Dat het maar gauw vrijdag is hè . Moesch..succes vandaag. Fijn toch dat we elkaar hier kunnen helpen Hier nu 1 week na de eerste test. Wat een vreselijk lange week ! Rugpijn is er weer... iedere dag vooral in de ochtend dus. Heb naar de ha gebeld voor de uitslag van het bloed. Belt de ha vanmiddag pas terug. Pfff...
Wow. .De uitslag van mn hb1ac is super goed. .. 40 !! Dat is een waarde die past bij een niet diabeet
Fijn Bumbaaa! Alf, mooi meisje hoor! Lijkt op haar broer. Maria, hoe is het bij jullie? Nuage, goed dat die crackers het voor jou doen. Hier alweer 4 ons eraf. Gaat zo hard in het begin.
Bumbaaa Wauw! Mooie opsteker Mykelti Heerlijk, dat geeft power om door te zetten, tenminste ik kreeg er altijd een soort van kick van. Klopt, sprekend Jelle (in 3D iig ) BS Huh? Waren wij nog geen vriendjes? Na al die jaren? Heb net even gevraagd aan echoscopiste hier (zit in Spaarne) maar bij mij pakken ze aparte groei curve erbij ivm lengte. Bij jou horen ze dat ook te doen. Onder de 1.60 van moeder, boven de 1.85 ,en bij bepaalde etnische achtergrond van één of beide ouders ook. Je kunt niet iedereen op dezelfde curve zetten.
Alf, ja inderdaad geeft het wel stimulans. Het duurt bij mij gewoon even om überhaupt motivatie te vinden om te beginnen. Maar kan bij deze heel veel eten en heb geen honger, dat scheelt. BS, heel veel succes vrijdag en je zorgen maken is vervelend, maar wel normaal voor "ons" denk ik.
Oma gaat hier wel weer komen deze ronde, heb buikpijn. ML had een zeer plekje down under dus niet helemaal optimaal gebruik kunnen maken van de kansen. Volgende ronde kom maar op!
Jammer Mykelti ! Super dat je dieet zo goed gaat ..petje af ! Alf..Ja ben ook echt trots.. ik spuit nu sinds kort wel insuline maar doe ook echt heel erg mn best met wat ik eet. Zo fijn om te zien dat dat effect heeft. Hb1ac is van de afgelopen 3 maanden...en insuline spuit ik pas 1 maand.
ALF prachtige foto's! Bumbaa mijn hb1ac is 32......en spuit toch best veel insuline maar ach het einde is in zicht)
Gisteren weer voor controle aan de monitor en mijn meisje deed het prima! a.s vrijdag weer een groei echo, CTG en een inwendige echo om te kijken of mijn placenta wat naar boven is gegroeid.
Hba1c geeft gemiddelde glucoseniveau aan van afgelopen 3 maanden. Als je insuline spuit kan dat dus best goed zijn ook zie je hoge pieken en lage dips er niet in terug. Ik heb in het afgelopen jaar 3x m'n hba1c gemeten en ook nuchtere glucose, was altijd goed. Maar ik blijf er erg op letten. Ik moet ook echt gaan sporten, dat was het enige wat het kon voorkomen is mij verteld! Mooie echo foto's! Spannend Bumbaa! Wat voor dieet doe je Mykelti en hoeveel wil je kwijt?
Ik doe het oerdis/paleo "dieet" Nuage. Het is eigenlijk geen dieet, maar meer een etenswijze, dus geen granen, grassen en aardappels, maar wel noten, zaden, vlees, vis en vooral veel groenten en fruit. Ik heb het ooit van een orthomoleculair diëtist gekregen en dat heb ik nu weer opgepakt. Een vriendin eet ook paleo, dus daarvan weet ik ook wel dingetjes. Alleen maak ik nu even niet de lekkere paleo gebakjes. Zo ziet mijn eten er ongeveer uit: ontbijt: 2 stuks fruit met 100 gram kipfilet tussendoor: noten met rozijnen (koolhydraten) lunch: groente en vlees, vandaag bv de soep die ik gisteren maakte tussendoor: fruit avondeten: groenten en vlees (hou niet zo van vis) 's avonds: fruit en eventueel stukje chocola (+70% cacao) 1x in de week smokkel ik door op het werk van mijn man frietjes te eten. Verder hou ik me hier dus aan. Mag ongeveer 3x per week magere kwark en neem ook wel als ontbijt/lunch een omelet met dadel en kaneel. Erg lekker!
Bengeltje, super dat je meisje het goed doet!! Mykelti, ziet er goed uit hoor, het dieet. Ik heb het boek Oergondisch genieten besteld. Ben er benieuwd naar. Hier, is het hopen echt over, want ik heb nu alweer last van mijn PMS wat meestal 6 dagen voor de ongesteldheid de kop op steekt. Een brandend gevoel heel diep van binnen, buik en rug. Echt niet leuk. Door de zomerstop van mijn kliniek kan ik de volgende eisprong waarschijnlijk niet benutten dus dat wordt een extra maand wachten en sporten en trainen. Gelukkig is het zomer en kan ik lekker leuke dingen gaan doen ter afleiding. Ik voel me een beetje verdoofd, ik was al zo veel verder dan in al die eerdere maanden. Wellicht zit er toch verbetering in? Volgende week naar dr. P.
Ik heb weer een hoop bijgeleerd over suikerziekte zeg. Wat een gedoe allemaal en wat goed dat jullie het zo onder controle weten te houden.
Hele dikke knuffel hoor jou Tammy ! Ik vind het wel heel positief dat je nu verder bent dan de andere maanden. Als zich dat nu ook mooi doorzet !