En werd dat standaart voor geschreven of hadden ze daar een reden voor. En ben je maar 1 x geweest ? Sorry voor de vele vragen , wil zo graag zwanger blijven van een tweede kindjes dus driftig op zoek naar antwoorden
Er werd bij mij niets gevonden, behalve stollingsafwijking die ik van tevoren al wist. Prednison leek voor ons de missing link. Ben 1 keer geweest maar had wel al veel vooronderzoek in NL bij elkaar geritseld.
Fijn Oz. Ze weet van aanpakken. Zo'n verademing vond ik dat. Menselijke maat: uitzonderlijke 'gevallen' hebben soms een uitzonderlijke aanpak nodig. Zo is het natuurlijk gewoon ook.
Bij de laatste pagina aangekomen: @OZ: wat fijn dat je je in Gent gehoord hebt gevoelt en ze je daar gaan helpen. @alf: hier gaat het goed. Leuk dat je er naar vraagt. Gister nog wel even een ergernis gehad hier op het vakantiepark. Er was hier live muziek avond gister, dus wij zijn daar met babyfoon even een glaasje wezen drinken ( 's middags eerst babyfoon afstand getest). En wat zie je dan allemaal kinderen, ook echt kleintjes van 3 a 4 jaar, en zelfs een baby, en wij kwamen pas om 21.15, maar om 23.00 zaten ze er nog:x Ik kan dat soort ouders wel naar hun huisje heen schoppen, en wil wel roepen "zie je dan niet dat je kind omvalt van de slaap alleen omdat jij zo nodig een avondje wil feesten". En dan denk ik toch ook weer: deze mensen gaan zo slordig met hun kind om, terwijl ik hier op het forum zo veel meiden"ken" die wachten en wachten op hun kans om hun eigen behoeften naar achter te schuiven en alles over te mogen hebben voor hun kleintje...
En adem uit.. Haha, ik kan daar ook erg slecht tegen. Sterker, in mijn eigen omgeving vinden ze me belachelijk strikt. Zíj zijn niet wijs, niet jij! Fijne vakantie nog.
Thnx , daar heb ik iets aan , volgens mijn heb ik al die onderzoeken gehad , ooit via iemand hier ook zo,n lijstje gehaden op laten prikken . Ik ga dus een na kijken of ik alles gehad heb
@alf: herkenbaar, ik heb ook mensen in mijn omgeving die me te betrokken vinden. Structuur en regelmaat, en de behoeften van je kleine voor laten gaan, is niet in de mode
Even snel tussen door..... BSSuper veel succes, maar je bent echt in goede handen! OZZ wat heerlijk he die benadering, zo hoort het ook! Maar geef wel aan dat je prednison in je bezit hebt en misschien wilt gaan inzetten, DS is niet zo van de halve waarheid ( terecht natuurlijk) mykelti ik zie het streepje wel, maar het zou nu toch wel moeten gaan oplopen? nijntje succes morgen, mij viel het 100% mee Maaike ik ben ook zwanger gebleven dankzij Gent, dmv euthyrox, asperine, utrogestan, prednison en insuline. Dat hadden ze hier nooit voorgeschreven! Al ben ik wel altijd heel eerlijk geweest bij mijn controles hier in NL dat ik ivm mijn achtergrond naar Gent ben gegaan, en ook al staan de artsen en beroepsmatig niet achter ik krijg wel respect van ze! ( en dat verdienen wij herhaalde miskraam meisjes ook!!!!!) Y30 zijn jullie op vakantie? Lekker genieten x De rest dikke knuffel! Hier morgen weer een ( spannende) groei echo, ik heb het idee dat madam formaat reus heeft nu ( aan mijn toeter te zien)
Ik had ook zo'n frustratie momentje vanochtend...stond een zwangere invalster van de catering voor de ingang van ons kantoorpand op een niet rokersplaats te paffen :x
Ook altijd lastig. Het nichtje van mijn vent doet dat ook. Ze weet wat ik er van vindt, meer kan ik niet doen denk ik dan maar...
Je hebt haar toch wel heel hard tegen haar schenen geschopt? Y30 Dan maar uit de mode. Nietwaar? Bengel Succes morgen. Zo gegroeid? Door suiker denk je?
Bengel hoe is het met je? Dr. S weet van de pred, had ik vorige keer en ook netjes gemeld dat ik het nam, ook mijn gyn hier weet ervan. Alleen nu kwam het niet ter sprake dus denk dat ze ervan uitgaat dat ik het uit duitsland krijg maar zal het volgende keer bespreken. Ik was het zelf ook vergeten in alle spanning. Was al blij dat ik de fraxi kreeg en dat ze wilde helpen .
BS, sterkte! Ik hoop dat ze jullie snel weer in orde hebben. Dikke knuffel! OZ, fijn dat Gent jullie zo'n goed gevoel geven. Eindelijk ben je een mens met normale wensen die gewoon beantwoord worden. Maria, wat een goed artikel! Ik ben benieuwd welke aspirine jullie hebben voorgeschreven? Is dat de cardio-variant zoals in het artikel? Y30, veel plezier in je vakantie. Het is erg dat ze in Nederland zo gemakkelijk doen over de mogelijke oorzaken van herhaalde miskramen. Zij maken het niet makkelijk om van hun geplande pad af te wijken. Naar het buitenland is bijna de enige optie aan het worden voor gedegen onderzoek. Heel triest.
Je moet bij ons met een toegangspasje naar binnen en omdat ze invalster was had ze die niet..ik ben heel snel met mijn pasje naar binnen gegaan en heb ervoor gezorgd dat ze er niet achteraan kon en dus nog langer buiten moest wachten (normaliter ben ik heel sociaal en zou ik dit dus nooit doen).