Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Meiden thanks voor jullie lieve berichtjes! Doet me goed. Wat gebeurt er veel, fijn zo'n actieve site :). Hier maar heel weinig internet helaas dus nu even alles bijlezen. Hoop dat jullie de suikerwaardes onder controle houden.

Mykelti hoe gaat het?
    Nijn hoe was Gent?

Hier gisteren naar een "waarzegster' achtig iets geweest was niet zo duur en had er behoefte aan. Had tarot kaarten en alles stond in het teken van nieuw beginnings en miracles was wel toepasselijk. Ze zei dat het niet lang meer ging duren en dat we snel al ons verdriet achter ons konden laten. Had totaal niks gezegd maar ze pikte meteen de kinderwens en het verdriet op. Er zou een meisje komen en snel gevolgd door een jongetje. Weet nooit zo goed wat ik ervan moet geloven maar in NL ook al eens geweest en toen hetzelfde gehoord, dat de eerste een meisje zou worden en dat het nog even zou duren. Toen geen leuk nieuws want het was een jongetje en ik was zwanger toen maar dat ging idd fout. Dus nu maar met hernieuwde hoop en een klein portie gezonde twijfel er toch maar in "geloven" het zou natuurlijk super zijn.

Groetjes en knuffels voor jullie vanuit hier

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Bijzonder OZ! Waar zat die vrouw?

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Mykel in St. ives (engeland) daar zijn we nu weekje, hoop echt dat het uitkomt :)! Zou zo mooi zijn! Hier trouwens cyclus ook eindelijk weer, eindelijk na 10 weken blanco testen en de rode duivels!!! YEAH! Dus we kunnen weer vooruit.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hahaha, dat is een beetje ver weg.

Hier volgende week naar die energetisch therapeute. Die doet ook wel eens voorspellingen. Ben benieuwd.

5. Alf

Alf Niet meer actief

OZ Wat bijzonder! En fijn dat je weer een cyclus hebt. Geniet van Engeland!

Nijntje Hoop dat Gent je verder heeft kunnen helpen!

6. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    OZ, klinkt goed! Hopelijk haal je er kracht uit voor jezelf om door te gaan met opgeheven hoofd en vol hernieuwde kracht. Zeker nu je weer ongi bent en blanco tests hebt! Hartstikke fijn!! Geniet nog van je vakantie!

Nijn, hoe is het gegaan in Gent???

Hier een halve zak spekjes opgegeten en veel gehuild. Nu gaat het beter. Moest eruit. Ik begrijp het gewoon niet waarom lukt het niet? Het kindje is zo gewenst. Soms zie ik zwangeren van alles doen en ik vind dat dan zo raar. Voor mij zo ongrijpbaar dat dames zomaar zwanger worden en dan gewoon met hun leven verder kunnen. Werken, sporten uitgaan en tegelijkertijd zwanger zijn.

Ik ga even balen maar ook weer verder aan mezelf werken en naar de fitness, lekker afreageren en mijn lichaam uitwonen. Ik hoop ook dat ik die rotte PMS ermee kan aanpakken als ik meer beweeg. Dat zou in ieder geval super zijn.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tammy het leven is oneerlijk. Mijn beste vriendin zwanger van een tweede. Beide sinds kort zonder baan. De eerste was balen was een meid vanavond krijgen ze te horen wat ze krijgen....................ik hoop op een meid.

Ze wilde een tweede dus dan doe je dat toch och een uitkering aanvragen dan doe je dat toch. Ik zei alleen ik haat zulk soort mensen.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat kun je dan geen beste vriendin meer noemen toch BS? Lijkt me vreselijk je telkens zo te moeten ergeren en verdrietig te moeten zijn om iig haar vooroordelen omtrent het geslacht.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ze is mijn vriendin al sinds mijn 16de. Je hebt wel gelijk

Meiden net heel apart. Tijdens de grote boodschap had ik wat oudbloed tijdens het afvegen (wel de voorkant) kan dit komen door de boodschap. IK heb het nu niet

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Oz, wat bijzonder, hopelijk heeft ze gelijk! En gelukkig is je lange cyclus nu eindelijk voorbij.

Alf, ik zie geen foto's, maar je profiel foto is heel mooi!

Mykelti, wat jammer van deze ronde :(

Tammy, wat ontzettend balen zeg en dan ook nog die zomerstop...!

Bumbaaa, heb je al de uitslag van de hcg test?

BS, ik heb er geen verstand van, maar volgens mij gebeurt het wel vaker, zeker na een grote boodschap. Het is natuurlijk wel heel gevoelig nu allemaal van binnen. Als het weer gebeurt kan je misschien wel eerder een echo krijgen?!

Ik typ zo even mijn verhaal over Gent :)

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje BS, lekkere vriendin. Blijf daar maar een beetje weg van. Ik heb er ook een paar. Daar ga ik nu heel af en toe mee om, oppervlakkige praat maar echte vriendinnen nee niet echt.

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nou vanochtend vroeg naar Gent gegaan, waren een uur te vroeg om de file voor te zijn ;)
    Dr. de S. vond het wel bijzonder dat ik al fraxiparine heb gekregen in NL en zoveel bloedonderzoeken. Ook zei ze dat die miskramen echt geen toeval of pech kunnen zijn op mijn leeftijd (30). Er is echt wel wat aan de hand... maar wat? Heb nu dus nog wat bloed laten prikken voor de onderzoeken die ik nog niet heb gehad en krijg morgen een datum door voor een hysteroscopie.
    Ik moet nu ook vanaf mijn eisprong (mocht ik zwanger zijn voor de volgende afspraak) utrogestan gebruiken ipv vanaf 4 weken zwanger wat ze hier adviseren. Heb daar zelfs bij een apotheek een doosje van 200 mg pillen gekocht, zodat ik er geen 2 per keer hoef te inbrengen.
    Verdere medicatie bespreken we bij de volgende afspraak. Eerst even die uitslagen afwachten. In ieder geval moet je de medicatie vanaf eisprong gebruiken, want anders kan het al te laat zijn. Met die fraxiparine was ik dus ook te laat de vorige keer. Als het een immuunprobleem is, schrijft ze ook prednison uit. Maar of ze dat nou ook doet als er niets is, weet ik even niet meer, heb ook zo veel gehoord.

Het was een fijne arts en legde het ook allemaal goed uit! Kreeg niet echt tijd voor mijn vragenlijstje, maar dat kom dan maar de volgende keer dacht ik. Zelfs mijn vriend vond het een fijn ziekenhuis, want hij is wel een beetje klaar met dat ziekenhuis hier. Steeds langskomen en geen echt plan van aanpak krijgen...

De arts assistent had van te voren ook nog een echo gemaakt en zag al verdikt baarmoederslijmvlies en 2 eitjes van 11 mm ofzo. Hopelijk over een paar dagen dan weer een eisprong. Maar twijfel wel of we er voor moeten gaan of eerst die hysteroscopie afwachten....

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo zeg Nijntje dat klinkt als een heleboel informatie en wel een goede aanpak! Ik sla zelf nooit een kans over, maar dat is persoonlijk.

Mykelti wat een dieet zeg pfoe ik zou het niet kunnen. Waarom doe je dit eigenlijk? En heeft het dan nog wel "nut" als je 1x per week toch patat eet?

BS dat is wel normaal de bmm is zo onwijs doorbloed nu. Maar wel even in de gaten houden dat het niet meer wordt natuurlijk. Maar zou me niet teveel zorgen maken.

Hier vandaag soll gesprek gehad en denk dat de kans goed is dat ik word aangenomen. Dan moet mijn kleine meid dus naar een gastouder. Ga al zowat huilen als ik er aan denk... :'(

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nu net geplast niks dus denk gewoon van de boodschap

Ze krijgt een jongen grrr

15. Alf

Alf Niet meer actief

Gelukkig maar, van persen kan er makkelijk vaatje knappen. Waar ligt je placenta?

Idd grrr zeg.... Sommige mensen zijn zo naïef dat ze ook nog alles lijken te krijgen wat ze willen. Hun tijd komt vast nog wel *evil grijns*

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    BS, kan gemakkelijk gebeuren hoor! No worries!

Nijntje, wat fijn al die onderzoeken. Zolang je nog geen datum hebt, zou ik gewoon ervoor gaan. Of hebben ze gezegd dat het binnen x weken gaat gebeuren?

Nuage, dat zegt iedereen, dat ze dat niet zouden kunnen, bedoel ik dan. Maar het mooie van dit dieet itt andere is dat je gewoon mag eten zoveel je wilt. Heel veel mensen zeggen niet zonder brood te kunnen, maar dat komt door alle stoffen die in het brood zitten, waardoor je lichaam meer wil.
    En van patat heb ik geen last en heeft 1x per week ook geen effect op mijn dieet. De boog kan niet altijd gespannen staan. :)

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitslag is binnen. . 947.. Volgens de huisarts hoog positief. Maar zo hoog is dat toch niet ?
    Zit nu ongeveer 19 dpo ...

Nijntje. .Super dat het zo'n fijn gesprek was ! Dat is ook zo belangrijk. Als je nog geen datum hebt zou ik er gewoon voor gaan.

Butterfly..Fijn dat het over is.
    Nuage. ..ah spannend. .een gastouder. Zal best even wennen zijn. Heb je er al 1 op het oog ?

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Je doet precies waar ik bang voor was Bumbaa ;) dat is een hartstikke goede waarde hoor!

Ja heb er eentje op het oog en had net al gebeld en nou gaan ze a.s. zaterdag dicht ivm vakantie en zijn pas 11-08 weer terug... dus moet nog maar kijken hoe dat gaat werken dan (of niet dus)

Mykelti ik eet ook geen brood meer, alleen roggebrood en cracottes dus. Mis het ook niet echt eigenlijk.

Maar waarom doe je dit dieet? Is het om gezonder te worden of om af te vallen? Ik ben altijd nogal van het zwart/wit dus als ik geen suiker meer eet bijvoorbeeld dan eet ik geen suiker meer haha dus ik kan dan 1x per week niet begrijpen als het echt om het vermijden van bepaalde stoffen gaat. Als het gewoon is om af te vallen dan maakt dat niet zoveel uit verder natuurlijk, ik zondig zelf ook weleens.

Een kennis van me stopte rigoureus met suiker. Dus alles wat suiker bevat moest het huis uit. En dat is echt heel erg veel. Dus dat betekende zelf sauzen maken enzo. En zij eet dus 1x per week een Magnum, want dat vindt ze het lekkerste hihi. Dat snap ik dan dus niet, dat bedoel ik een beetje. Zoveel moeite doen en dan alsnog 1x per week iets eten wat echt alles bevat wat je met zoveel moeite probeert te ontwijken :D

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik het dan niet. ..mn man is ook boos dat ik zo cijfertjes ga vergelijken.
    Ik zoek echt die bevestiging ..en die is er nu nog niet.

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nuage, ik doe het om af te vallen en ik voel me er minder moe bij. Ik heb diverse vitaminetekorten, ondanks heel gevarieerd en gezond eten én heb heel veel overgewicht. Blijkbaar doet mijn lichaam iets raars met moderne granen. Ook rogge, spelt e.d. maken mij dik.

En het is eigenlijk echt een levenswijze, dus dit kun je jaren volhouden en dan zo streng of minder streng als je wilt.

Deel Deze Pagina