Zoals gisteren ook al gezegd BS.... Wat een knapperd ❤️ Mykel, ik denk ook echt dat dit geen gewone menstruatie is hoor! Bah!
Wauw bs prachtige foto zeg! Nou ik ben anf positief getest in Gent. Moet prednison utro en aspirine gebruiken vanaf eisprong. Mag maar max 6 maanden dus hopelijk snel zwanger. Ben blij dat er toch wat uitkwam. En het is allemaal heel goed uitgelegd. Fijne arts!
Nijn, idd wel "fijn" dat er een oorzaak is, helaas dat je daar helemaal in gent achter moet komen en NL dit niet test (zelfde bij mij met factor VIII) toch maar goed dat Gent bestaat En nu op naar mooie zwangerschappen hier op het forum, gewoon omdat we het allemaal verdienen!
Hey meiden. Terug van geweest hier... Zat even te scrollen en zie dat BS bevallen is. Van harte met jullie mooie zoon! Maar wat een spannende tijden meis... Het gaat niet vanzelf. Ik duim dat jullie beide snel opknappen en over een paar weken thuis van elkaar mogen genieten. Wij gaan in oktober starten met IUI, onwijs spannend maar ook blij dat er hulp komt. Heb ozz en bb al af en toe gesproken de laatste tijd. Heb ik verder nog grote ontwikkelingen gemist? Is zo moeilijk om alles terug te lezen...
Wat is ANF? Fijn dat ze iets hebben gevonden zeg!! [edit] zie dat het hetzelfde is als ANA? Dus antinucleaire antistoffen. Ik wist niet dat ze dit niet in NL testten.
Ik weet niet of BS de naam algemeen bekend wil maken, dus ik zeg niet hoe de kleine man heet...het is wel een heel mooie naam! Nijntje, fijn dat ze wel iets gevonden hebben. Hopelijk ben je snel zwanger! Madelein, goed dat ze gaan helpen. Hier wilden ze dat niet, want het zou de kansen niet vergroten. Zucht..
Hier mag ik zo weer beginnen met IUI van mijn gyn maar ik wil het zelf niet. Volgens mij vergroot het in ons geval echt de kansen niet. Ben er nog nooit zwanger van geworden in het verleden. Volgens mij is iets anders de reden. Heb het gevoel dat ze in NL dan uiteindelijk maar IUI of IVF gaan doen terwijl ze beter gewoon eens wat degelijker kunnen doortesten!
Mykelti: misschien heeft dat te maken met jullie zoontje? Ze helpen ons namelijk ook vooral omdat we na bijna 4 jaar nog steeds met lege handen staan. Een andere motivatie van onze gyn zijn mijn onregelmatige en lange cyclussen, die verkorten door de hormonen wat de kansen automatisch verhoogd. Bij jullie nog steeds geen ontwikkelingen dus?
Dit was voor Hugo. Nu hebben we nog geen onderzoeken gehad en als we laten onderzoeken doen we dat in Gent. Ik snap wel dat ze je ondersteunen met hormonen ivm je cyclussen. Die zijn bij mij, ondanks mijn overgewicht, wel goed.
Mykelti als jij graag behandelingen wilt dan zou ik toch een ander ziekenhuis overwegen. Wat Madelein zegt zou kunnen kloppen, alleen ik heb ook een dochter tussendoor gehad en toch mochten wij gewoon weer door met IUI. Sterker nog, ik mag gewoon weer 9 pogingen doen dus de 3 pogingen die we hebben gedaan voordat ik zwanger werd (spontaan) tellen ze niet eens meer mee. Dus er zijn wel ziekenhuizen die dit willen doen. Ik heb mijn lijst met bloedonderzoeken die ik nog wil laten doen nu denk ik compleet. Dit heb ik nu verzameld, willen jullie meekijken of je nog iets mist? Welke ik graag nog zou willen hebben van mijn gyn of huisarts (ga het gewoon proberen) is het lijstje van Freya wat ook overlapt met Alan Beer en alles wat onder onzeker staat. En het liefst ook nog MTHFR. Bloedtesten al gedaan: Mei 2014 · Lupus anticoagulans (LAC) · Anticardiolipinen (ACA IgG en IgM) (dubieus positief) · Homocysteïne · Chromosoomonderzoek Onzeker of dit getest is: · antitrombine-III · B2-glycoproteine (IgG en IgM) · proteïne-C · proteïne-S · factor II · factor-V-Leiden · TPO antistoffen (antistoffen die zich richten tegen de schildklier). December 2013 door Slotervaartziekenhuis getest (alles goed) · ALAT · Albumine · APO A · APO B · ASAT · Calcium · Cholesterol · CPK · CRP · Vrij T4 · Glucose nuchter · Hb · HbA1c · HDL-cholesterol · Ht · Kalium · Kreatinine · LDL Cholesterol · Leukocyten · Natrium · Prolactine · Thrombos · Triglyceriden · TSH · Uraat · Ureum · yGT · Microalbumine (urine) · MicroAlb op lijst (urine) Testen volgens Alan E. Beer Center · Leukocyte Antibody Detection (LAD) · HLA-DQ Alpha Testing · CD3 (Pan T cells) normal range 63-86% · CD4 (T helper cells) normal range 31-53% · CD8 (T-Cytotoxic Suppressors) normal range 17-35% · CD19 (B cells) normal range 3-8% · CD56+/CD16+ Natural Killer Cells normal range 3-12% · CD56+ Natural killer cells normal range 3-12% · CD3/IL-2R+ cells normal range 0-5% · CD19+/5+ (B-1 cells) normal range 2-10% of B cells · Natural Killer Cells Assay · Antinuclear Antibody Test (ANA) · Anti-DNA/Histone Antibodies · Antifosfolipiden antilichamen (ELISA): cardiolipine, serine, ethanolamine, fosfatidic acid, inositol en glycerol. · LAC Lupuc Anticoagulant Antibodies · Antisperm Antibodies · MTHFR · Th1:Th2 Cytokine Assay · Immunoglobuline · Anti IgA Volgens Freya · ANF (ANA) · NK Cellen · Embryo Toxiciteit · Leukocyten Antilichamen Detectie test (LAD)
@mykelti: o wat vreemd dan! Zijn jullie voor hem ook lang bezig geweest? Zijn jullie wel weer 'bezig' voor een 2e? @nuage: pfff wat een lijst! Kan je helaas niet helpen want heb er zelf geen/weinig ervaring mee.
Tis inderdaad een prachtige naam!! Bij mij wilden ze ook niet helpen, omdat ik snel zwanger raakte :x
Voor Hugo begonnen in mei 2009 en in september 2011 van hem zwanger geraakt, na 1 MA en 3 vroege miskramen. Nu alweer ruim een jaar bezig voor nr 2 en ook weer 2 vroege miskramen gehad. Nuage, we zijn sowieso verhuisd naar het andere einde van NL, dus ander ziekenhuis zou hem al worden, maar we willen geen NL ziekenhuis meer. Zo lang bij mij de innesteling een probleem is, heeft NL geen nut.
Ik begrijp je helemaal Mykelti, om die reden heb ik ook geen interesse in IUI. Heeft niks te maken met wat volgens mij het probleem is. Ik heb nog hoop dat ik mijn gyn kan bewegen tot extra tests of dat vrijdag blijkt dat ik AFS heb. Want dan kunnen we nog wel iets in NL. En anders wordt het hier ook Gent.
Hier trouwens een vreselijk spannend weekend. Afgelopen zaterdag bleek bij de CTG dat ons meisje èèn keer een pauze in der hartslag had, dus moest mij gisteren weer melden, en ruim 2,5 uur aan de CTG gelegen.... Daar was ze vreselijk druk en is ze weer goedgekeurd. ( volgens de gyn de mooiste CTG van zijn dienst) De arts gaf wel mee dat als ze gisteren dezelfde CTG had gehad als zaterdag dan had hij haar gehaald. Vandaag WEER CTG en madam heeft 1.5 uur aan èèn stuk bewogen, echt niet normaal, nu moesten we weer blijven totdat ze rustig werd. Woensdag weer aan de CTG. Moet wel bekennen dat ik mijn verlof toch iets anders had voorgesteld
Dat kan ik me voorstellen Bengeltje....wat een onzekerheid. Hopelijk blijft ze nog even lekker zitten zonder angstige momenten!