Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Goed nieuws BS! En hoe heet jullie lieve mannetje? We zijn zo benieuwd hier :)

2. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Alf nu alle onderzoeken gehad idd en medicatie ook. Dus nu duimen draaien dat het snel gaat lukken :)

3. Alf

Alf Niet meer actief

Wat een fijne berichten BS! Gelukkig dat het met jou ook beter gaat, kun je lekker veel bij je dappere manneke zijn.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Mykelti Mooie banner vandaag! :)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik moest even kijken... ;)

Ja, bijzondere dag! :D

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben vandaag een prachtig mooi druk beebje gezien ! Alles zag er prima uit. Armpjes beentjes...en maar spartelen hihi. Zo mooi , ik was weer helemaal ontroerd hihi
    9w4d nu. Ben echt zo blij .

BS ,wat een goede berichten. Super zeg !!

Oz , je klinkt tevreden over je gesprek. Super fijn. Op naar een goede zwangerschap !

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Geweldig Bumbaaa! Gefeliciteerd joh! Je bent nu verder dan hiervoor toch? Dit gaat helemaal goedkomen :D :D

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Fijn Bumba!

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Super nieuws Bumba!!!! Gefeliciteerd :)

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mijn bms is altijd 7-9 mm geweest. Dat zal na de mmm niet veranderd zijn.

Mijn bms lijkt de emmy niet te accepteren, de lijmlaag lijkt niet voldoende te zijn. Ik zoek dus die lijm, maar de zh in Nederland helpen er niet meer bij.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine man! !!!!!

Wat een dotje.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    BS, fijne berichten lees ik. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Tammy, hoe was het gesprek?

Alf, alles goed gegaan vandaag?

Nuage, wat een waslijst met onderzoeken heb jij! Zover gaan ze in het UMCU echt niet.

Bumbaa, super om zo'n echo te hebben.

Oz, jij hebt toestemming!

Wat een goede berichten vandaag! Ik word er blij van. Iedereen een knuffel! 😗

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumbaa, wat fijn dat je echo goed is!

BS, fijn dat het goed gaat met je kleine man en ook dat het met jou beter gaat.

Alf, hoe is het verlopen vandaag?

Hier, gesprek met dr. E. was een gesprek met een co. Dr. E. maar even gezien. Hij gaat in ieder geval de schuimecho uitvoeren volgende week.

Het is minder pijnlijk dan een HSG, dus hopelijk kan ik zonder al te veel pijn met het OV naar huis. Ik neem wel wat parcetamol in van te voren.

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt , bij al mijn miskramen ging het al veel eerder mis.1x met 9 weken ,maar toen bleek het vruchtje rond 5 weken te zijn gestopt met groeien.
    Een kloppend hartje hebben we toen niet 1x gehaald. Dus stilletjes aan heb ik er steeds meer vertrouwen in.
    Ik ga maar eens een banner maken..

Tammy , hoop voor je dat de schuim echo meevalt . Idd goed pijnstillers pakken vooraf.

Timon , ik knuffel mee . Knuffel voor iedereen :D

15. Alf

Alf Niet meer actief

Bumbaaa Ja!! Gefeliciteerd, mooie banner :)

Tammy Fijn dat de schuimecho een feit is en zo snel al kan. (hopen dat de vingers het weer doen;))
    Ik vond het écht een eitje. En het resultaat van die schone eileiders zit nu op schoot.
    Wat zeiden ze van je progresteron ontdekking?

Hier Hilariteit alom. Meisje is waarschijnlijk zó geschrokken gisteren.. dat ze met haar hoofd naar beneden lag bij de echo :$ Dr.E erbij.. hij: huh? En floeps.. ze dook weer dwars.
    Nu dus elke week echo en waarschijnlijk simpelere ks dan aangenomen. Hoera!
    Verder geen bijzondere dingen. Bont en blauw kan geen kwaad.

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy, jammer dat het de assistent van Dr. E was maar goed dat je volgende week de schuimecho krijgt! is op tijd nog toch?

Timon, yes helemaal happy hier met de Gent benadering, wat is voor jullie volgende stap? Ook Gent of geen onderzoeken meer?

Alf, nu al een eigenwijs meisje :) fijn dat het goed gaat!

Bumba fijn goede echo!

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier ook niet hoor :D

Ik heb eigenlijk maar een paar onderzoeken gehad vanuit het ziekenhuis. Al die onderzoeken die ze in het Slotervaart hebben gedaan waren omdat ik me inschreef op de obesitaspoli en dan doen ze altijd eerst die uitgebreide screening. Het merendeel van de testen op die lijst zijn juist de testen die ik nog graag wil :)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super Bumbaa!

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha , Alf...Zo is je val toch nog nuttig geweest. Jammer wel dat je er bonden blauw voor moet zijn :p
    Maar fijn nieuws !

20. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Had gisteren nog niet alles verteld over Gent, want typte zo moeilijk op telefoon.
    Ik heb dus ook nog gevraag over vitamines/mineralen en dat was allemaal niet nodig, alleen foliumzuur. De rest is is overbodig.
    Ik heb dus ANF positief getest (wat ik nu precies heb weet ik niet, dit kan een marker zijn voor iets anders), maar er is niet bewezen dat dit de oorzaak is van miskramen. Ook niet dat prednison hiervoor werkt. De S. heeft wel goede ervaringen met dat middel. Helaas dus geen zekerheid dat het ons gaat helpen, maar wel een extra kans.
    De S. stuurt mensen met prednison naar huis die binnen 6 maanden zwanger worden, want het is niet goed om het langer te gebruiken. Mijn 2 langste keren waren 6 maanden en dan heb ik niet eens cyclussen van 4 weken. De andere keren waren nog korter, dus hopelijk gaat het ons nu ook lukken.
    Anders gaat ze me helpen sneller zwanger te worden.... Wel erg spannend allemaal.
    Als ik zwanger ben moet ik met 6,5 week langskomen voor de 1e echo en als ik na 4-5 maanden niet zwanger ben moet ik ook langskomen.

Ook is het zaad van mijn vriend kwa aantal wel goed (79 miljoen), maar hij heeft maar 2% goede vorm en dat hoort eigenlijk 4% te zijn. Omdat zijn aantal wel goed is hoeft het dus geen probleem te zijn.
    Wel lees ik net op internt dat er normaal 100-200 miljoen zaadcellen per keer vrijkomen, dus dan heeft hij weer weinig.
    Mocht ik niet zwanger worden, wordt dit nogmaal getest.

Erg spannend allemaal, hebben nu wel wat meer hoop dat we ooit een wondertje mogen krijgen. Zag het de laatste maanden heeeeel erg somber in.

Maar volgens mij is er nu nog steeds niet alles getest bij mij, zoals MTHFR bijv. Dacht dat ze dat ook in Gent deden.

Oz, ja heel erg jammer dat we hiervoor helemaal naar Gent moeten. Helaas hebben ze hier zoiets van als het niet bewezen is, tesen we het ook maar niet. Gelukkig dan maar dat België niet aan de andere kant van Europa is :)
    Wat fijn dat je toestemming hebt om de prednison te gebruiken. Hoef je geen aspirine omdat je fraxi gebruikt? Bij mij zei ze dat aspirine goed is voor de doorbloeding van je baarmoeder. Maar dat zal de fraxi vast ook wel zijn.
    En utro zou ook goed zijn voor je immuunsysteem, maar dat hoef jij dus misschien ook niet.

Madelein, wat spannend dat jullie in oktober met de iui starten en fijn dat jullie nu hulp krijgen.
    Hoelang duren jouw cyclussen meestal? Gebruik je ook ovulatietesten? Ik wel, omdat mijn cyclussen ook onregelmatig zijn.

Nuage, ja ANF en ANA is hetzelfde. Bij mij hebben ze hier in NL er niet op getest, zit vast niet in het standaard miskraamprotocol.
    En op jouw bloedtesen mis ik denk nog de factor VIII en XIII. Verder zijn er bij mij nog wat andere dingen getest maar weet niet of die belangrijk zijn.

Bengeltje, jeetje wat spannend steeds weer zeg. Gelukkig is ze daarna weer goedgekeurd.

Alf, dat is wel heel erg schrikken! Gelukkig is met Jelle en de kleine in je buik alles goed. Hopelijk gaat het met jou ook snel weer beter, sterkte!

Tammy, spannend volgende week die schuimecho. Heb je het niet meer gehad over de progesteron?

BS, wat super dat hij de nacht goed is doorgekomen en het met jou ook beter gaat.

Mykelti, dat is inderdaad wel een hele mooie banner :)

Bumbaa, ooo wat fijn!! En je bent nu al veel verder dan de afgelopen keren, komt vast goed!
    Heb je nu iets anders gedaan/gebruikt? Je hebt nu 7 miskramen achter elkaar gehad toch. Super dat het er dan nu zo goed uit ziet.

Oepss.... ik heb een beetje veel getypt :)

Deel Deze Pagina