Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erg benieuwd hoe het pijnverloop is.

Kan ik die naproxen in de winkel halen?

2. Alf

Alf Niet meer actief

Geef het van tevoren goed aan, is ie vast éxtra voorzichtig. En de verpleegkundigen zijn ook altijd erg lief en betrokken. Die helpen je er ook vast doorheen als dat moet.
    Ik heb de naproxen iid gewoon bij de kruidvat gehaald

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BS hoe gaat het met jullie en met de kleine man?

4. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig ik kwam ook even kijken en dacht hetzelfde. BS, hoe is het meid met jezelf en met je zoon?

Hier ben ik dan toch nog echt ongesteld geworden. Deze week elke keer zeurende pijn maar geen bloed. Gisteravond vreselijke krampen en gelukkig ja hoor. Ben super blij dat het er toch doorheen is en dat ik volgende week die onderzoeken heb.

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    BS is al enkele dagen niet online geweest. Hopelijk heeft ze het gewoon heel druk met de kleine.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben ZO blij!!! Net de uitslag gehad van de gyn en ja ik heb weer positief getest op anticardiolipine en ja ik heb dus antifosfolipidensyndroom!!! Eindelijk bevestigd waarom het steeds mis gaat en eindelijk weer hoop! Ik kan wel huilen zo blij ben ik!

En wat zei de gyn? Dat ze dit behandelen met anti-stollingsmiddelen en soms met, hou je vast, Prednison! Mijn kaak viel op de grond! Heb ik dan nu het enige streekziekenhuis in NL wat zo vooruitstrevend werkt en zelfs Prednison aandurft? Betekent dit dat ik niet naar het buitenland hoef?! Halleluja!!

Helaas is nu de kans op miskraam niet 0, maar zonder behandeling was de kans op een goede zwangerschap dus 20% (Fay is een wonder!) en met behandeling stijgt dat naar 80%! Dus mijn hoop is terug!!! En hoop doet hopelijk leven :)

7. Alf

Alf Niet meer actief

Nuage Wat goed zeg! Bizar dat je blij kunt zijn met een ziekte-diagnose, maar kan me je blijdschap en hoop goed voorstellen! Zouden ze dan toch óók medische tijdschriften zijn beginnen te lezen in NL'se gynaecologen land? ;)

8. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nuage, fijn dat de oorizaak bekend is, idd niet leuk om te hebben maar wel goed om te weten wat de oorzaak is! Hopelijk gaat het volgende keer goed!

Maria, ja hoop het ook zo-n kleintje in het ziekenhuis kost veel energie (mijn neefje ook met 30 wkn geboren) en jou dochtertje ook toch? Hoop maar dat alles goed gaat!

Tammy, fijn dat alles op gang is gekomen :)! Nu op naar volgende week! En dan op naar een succesvolle IUI zou heel mooi zijn!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja bizar he "u bent ziek"
    Yeeeessss!!!

Maar de gyn zei dat ze het kon voorstellen en dat ze dat zelf ook zou hebben gehad. Superlief :)

10. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage , wat een goede berichten. Nou ja. .je begrijpt wat ik bedoel denk ik. Super zeg , top arts !

Tammy , naproxen gewoon bij apotheek of drogist. Hier duurde het zo'n 15 minuten denk ik. Gelukkig nu ongesteld . Kan maar achter de rug zijn.

Ben ook benieuwd hoe het met BS is ?

Iedere vrijdag ben ik weer een week verder. ..iedere vrijdag voelt dan ook als een mijlpaal. Vandaag 10 weken... vandaag is het ook 1 jaar geleden dat ik mijn eerste miskraam met 9 weken had. De eerste iig van een hele reeks die volgde.
    Mixed feelings dus hier. Verdrietig en blij. ...het ligt erg dicht bij elkaar.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Knuffel Bumbaaa! Begrijp je gevoel heel goed. Maar ik weet zeker dat je nogal wat weekjes voor de boeg hebt deze keer :) x

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Nuage, fijn dat er een oorzaak is gevonden. Nog nooit van gehoord dat ze het met prednison behandelen, dus ben benieuwd. Er is hier eerder iemand geweest met 1 kindje en een hoop miskramen, die bleek het ook te hebben. Met aspirine en Fraxi heeft zij toen nog een kindje mogen krijgen. Als het goed is, kom je onder heel strenge controle bij zwangerschap.

OZ, ja inderdaad, hier ook een 30-weker. Ze zal het wel gewoon heel druk hebben.

Alf, je gaat goed.

13. Alf

Alf Niet meer actief

Dat is wel lief idd!

Nou meid, op naar een mooie positieve test! :)

14. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb heel snel contact gehad met BS.... Het gaat goed!

Nuage....wat ontzettend fijn!!

Bumbaa elke week is er èèn!! Nog "maar" 2 weken tot de eerste magische grens.

Mijn meisje ligt nog steeds verkeerd om, voetjes recht naar beneden, dus de KS staat gepland voor de eerste week september, mocht ze toch nog gedraaid zijn dan ga ik alsnog natuurlijk bevallen. En tot die tijd om de dag CTG.

15. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Fijn om te horen van BS, dank je Bengel!

Hou vol!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nuage, wat fijn dat je een diagnose hebt nu en duidelijkheid vooral. Antifosfolipidensyndroom is niet niets maar nu ze de diagnose hebben zijn ze er ook op tijd bij mocht dit problemen gaan veroorzaken. Fijn dat je nu gericht behandeld gaat worden en hoop zo voor je dat dit dan de oplossing zal zijn!

Bumba, dikke knuffel en ook sterkte voor vandaag. Kan me voorstallen dat het dubbel voelt.

Bengeltje, dank je voor de update over BS. Goed om te lezen. En jij hebt nu dus een datum. Spannend want eerst week september is al snel! :D

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Nuage: Wat fijn dat ze wat gevonden hebben. Ik ben ook nog steeds in afwachting. Kan eind September voor de tweede keer prikken en dan weten wij ook of ik het antifosfolipidensyndroom heb. Daarnaast hebben wij in oktober zo ie zo een afspraak staan in Gent.

Bengel: spannend hoor. 1e week september is inderdaad al snel.

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel meiden!

Jij had ook dubieus positief toch Marjol? Ik heb nu eens gevraagd naar mijn uitslag en heb positief getest op aCL IgG en niet op aCL IgM. De waarde was vorige keer 12 en nu was het 11. Dus dat is 2 keer nog steeds dubieus, echter voldoende om de diagnose te stellen volgens de gyn.

Ze had het wel over dat IgM "actief" is en IgG niet. Daar moet ik me nog even in verdiepen, want volgens haar waren er daardoor vrijwel geen gevolgen voor mijn verdere gezondheid. Nou ja we zullen zien.

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig te horen dat het goed gaat met BS, dank voor het delen Bengel! Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt hopelijk verandert er nog iets aan de ligging van je meisje.

Nuage,
    zoals dr. Beer schrijft, gefeliciteerd je hebt een probleem, nu kunnen we eraan werken! Kan me je reactie zo indenken! Wat een geweldig ziekenhuis met die Prednison! Heel vooruitstrevend!

Bumbaa, dank je wel. Sterkte vandaag en wat fijn dat nu goed gaat, zie je wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Alf, meid hoe gaat het nu met je na die vervelende val, nog veel pijn?

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Hoor dan graag van je Nuage want ik had juist dubieus positief getest op de igm variant. Verschil konden ze mij niet helemaal uitleggen

Deel Deze Pagina