Meiden, zouden jullie vanavond of morgen al met de utro beginnen ook al is mijn temp nog niet hoog? Ik moest beginnen 2 dagen na positieve ovutest of vanaf temp verhoging. Donderdag en zaterdag waren de streepjes even donker, vrijdag was de teststreep donkerder en zondag werd ie iets lichter. Vandaag is ie eindelijk weer heel licht. Vanaf zaterdagavond heb ik zere borsten, dat heb ik sinds mijn laatste miskraam vanaf de eisprong. Ben zo bang dat ik te laat begin.... Vorige cyclus liep mijn temp ook al zo achter, ik werd 2 weken na positieve ovutest ongesteld. Normaal was het altijd zo betrouwbaar, maar sinds april is alles anders. De prednison en aspirine gebruik ik wel al vanaf zaterdag.
Ik zou beginnen. Mijn eisprong is eigenlijk altijd binnen 48 uur van de positieve ovulatietest. Ik vind ze betrouwbaarder (en handiger) als tempen.
BS wat een mooi ventje! Fijn dat het goed gaat met jullie! Nijn ik heb nooit streepjes maar de smiley die vertrouw ik het meeste als die geweest is 48 uur later beginnen. Zoals jij beschrijft lijkt jou piek op vrijdag gezeten te hebben dus zou die zeker na vandaag gesprongen moeten zijn. Zou dus vandaag of morgen uiterlijk utro nemen.
Hij gaat misschien naar hc Helaas kan dat ook een ander zkh beteken Den Haag of delft ik wil dat hij in lumc blijft Hij is 37 cm Weegt 1121 hij komt aan
Nijn, ik begin altijd met de utro zodra mijn CB ovulatietest positief is. Dus ik zou direct beginnen. Wat ik doe is 3x per dag 4 bollen per keer. BS, dat is wel goed nieuws dat hij naar de HC kan. Kun je ze niet verzoeken hem in het LUMC te houden omdat je de zorg daar zo goed vindt? Beetje vleien en slijmen kan goed zijn. Hoe is het met jou zelf? Ben je weer helemaal hersteld?
BS, je woont toch in het verzorgingsgebied van het LUMC? Dan zou je toch verwachten dat hij daar mag blijven liggen? Zeker als je BV geeft is zo ver reizen iedere keer én de extra stress niet echt lekker en bevorderlijk. Wel super hoor dat hij het zo goed blijft doen!
Weer terug van vakantie en besloot vandaag wat terug te lezen en lees dat bs inmiddels bevallen is. Wat een ellende heb jij meegemaakt zeg met die hoge bloeddruk! Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjr hopelijk groeit en doet hij t hartstikke goed!
Hopelijk mag je blijven BS! Fijn dat het zo goed gaat! Ook met jou? Nijn kan te vroeg beginnen kwaad? Anders zou ik beginnen! Gisteren m'n definitieve supplementen besteld. Rib uit m'n lijf. Ik ga het proberen met Omega 3 double strength, Foliumzuur, zink, zwangerschapsmulti en B12 smelttabletten. Alles van Solgar. Dan heb ik de belangrijkste denk ik toch?
Nuage, ja te vroeg met utro beginnen kan je eisprong tegen houden dus beter 1 dag te laat dan 1 dag te vroeg met utro.
BS, goed nieuws. Dat betekent dat je kereltje het supergoed doet. Wij hadden hetzelfde 'probleem'. Ook in de de zomerperiode. Veel vakanties, minder plek, dus vette pech. In ons geval. Zijn toen in een paar ziekenhuizen wezen kijken, dat is heel normaal. De overgang van IC naar HC is voor alle ouders en kinderen heel heftig, dat zul je later nog wel lezen in de vakbladen. Voor nu: onthoud dat ze M bij twijfel nooit zouden laten overgaan. Xxx
Hier ook weer nieuwe supplementen ingeslagen. Selenium, Q10 en slikte al multi, vit D, teunisbloemolie en zalmolie (omega 3). B12 gaat erin met de spuit, dus als het nou niet goed kan innestelen...heb ook nog bijenpollen in bestelling. Waren in de aanbieding hier bij de drogist. Misschien ook nog extra zink halen en dan ben ik er klaar mee. Wat een geld zeg.