Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hey wat grappig we hebben niet echt dezelfde supplementen :D Als ik nog iets erbij kon nemen was het denk ik royal jelly. En ik zag dat mijn multi alweer op is, maar goed die moet dan maar even wachten hoor want ik loop erop leeg!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Denk ook dat onze problemen op andere vlakken liggen. ;)

Ik heb zoveel mogelijk gekocht die innesteling bevorderen, dus hopelijk werkt het inderdaad. Merk al wel dat ik hormonaler ben (jankerig en wat ongedurig)) en denk dat dat komt door de teunisbloem. Volgens mij de vorige keer ook de eerste maand(en) gehad.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb eigenlijk geen idee wat er nou bij mij allemaal misgaat dus ik heb maar de dingen gehaald die volgens mij het belangrijkste waren. Teunisbloem ga ik ook nog eens naar kijken!

4. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Denk dat bij mij de granaatappels en frambozenblad thee zijn werk hebben gedaan (of misschien was het altijd al goed maar nooit geweten) BMS was 9mm vandaag en triple line (nog nooit van gehoord voorheen) maar Gent was zeer tevreden. Nu nog wachten op eisprong komende dagen :)

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Spannend OZ!!

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Spannend Oz!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    BS, wat een scheetje!
    Wat zal de standplaats worden? Ik hoop dat ze naar jou luisteren.

Ik zie dat verschillende meiden supplementen gaan gebruiken. Kan geen kwaad. Succes!

OZ, spannend!!

Ik heb veel gelezen en weet het niet meer. Zal later nogmaals lezen en reageren.

Net mijn mmm meds op aan het ruimen. Kwam nog bruikbare utro (bijna 2 volle strips) en 2 doosjes progynova (240 tabletten) tegen. Ook veel spuiten! Ben bijna een apotheek. :D
    Misschien dat ik iemand er blij mee kan maken.

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben met de utro begonnen, bah wat is het toch een vies spul ;) Hopelijk gaat het allemaal werken, dit voelt als een laatste kans. Als dit allemaal niet werkt heb ik geen idee wat ik dan moet.

BS, hopelijk mag hij in lumc blijven!

Oz, fijn dat je bms er goed uit zag. Eet je granaatappels of ook is dat ook thee?

Timon, wil je zelf bijv. geen utro gebruiken na je eisprong?

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi timon maar jullie gaan toch niet stoppen met mmm? Kan je het niet meer gebruiken? Misschien heb ik niet goed gelezen maar dacht dat het bij jou nu duidelijk was ook toch qua oorzaak(antifosfolipide)?

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nijn, granaatappelsap is drankje (wel puur, beetje bitter) en frambozenbladthee idd thee blaadjes. Met alles zo stoppen na ovulatie. Doe ook nog accupunctuur deze ronde, heb hetzelfde als jou "alles" inzetten deze ronde anders weet ik het ook niet meer....

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy succes morgen met de schuimecho!

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes morgen Tammy!

OZ, hopelijk werkt het

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, ik gebruik de granaatappelpitjes van de AH in een bakje in de bak bij de ananasstukjes. Maar ik gebruik dat na de eisprong vanwege de positieve werking op de innesteling. Er schijnt veel vitamine E in te zitten. Ik doe ze door een beetje yoghurt met muesli.

Hier, beetje nerveus wel. Ik heb alle vertrouwen in dr. E. maar toch. Ik heb zulke rot ervaringen gehad met de HSG. Nog een dag.

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb een memory locket besteld zo'n doorzichtig medaillon wat je zelf kunt vullen. Heb er een levensboompje in en 4 geboortestenen. Van m'n dochter en van de verloren zwangerschappen. Ben er heel erg benieuwd naar. Wilde wel graag iets hebben maar wil ook weer niet dat iedereen meteen ziet wat het is. Volgens mij is dit wel mooi. Ben benieuwd, zal een foto maken als ik 'm binnen heb.

15. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, Hoop ZO dat het meevalt! Weet zeker dat ze uiterst voorzichtig zullen zijn. In gedachten bij je morgen ;)

All, Zwaai. Hier alles rustig. Dame is duidelijk gedraaid en ik nog steeds pimpelpaars.

16. Alf

Alf Niet meer actief

BS, wat een wijs snuitje heeft ie! Lief! Fijn om te horen dat hij het goed doet meis. Weet je al of hij vlakbij huis kan blijven? Ik vond de stap van IC naar HC al spannend, laat staan jij.. maar net wat Maria zegt, ze laten hem niet zomaar gaan. Goed teken! Wat een sterk binkie!!

17. Alf

Alf Niet meer actief

Bengel, Hoe gaat het bij jou? Twee weekjes dus nog? whaaa...!!

18. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf, dank je bent lief!

Nuage, wat een mooie gedachte. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Ik zelf heb twee zilveren sterretjes laten maken. Een dame vertelde mij dat ik hen bij mijn wens moest betrekken.
    Ik had al een zilveren kettinkje met een maanstenen hart en daar heb ik aan weerszijde nu een zilveren sterretje hangen. Ik ben er erg blij mee. Ze zijn heel klein maar je kunt ze wel zien. Echt voor mijzelf, ik zit er vaak aan, vaak onbewust. Het voelt goed toch iets tastbaars te hebben.

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy , veel succes morgen ! Hoop hoor je dat dit een betere ervaring gaat zijn.

Nuage ,dat klinkt bijzonder ! Wat is een levensboompje ?

Alf , paars is in de mode :p Is ze weer de andere kant opgedraaid ?

Hier alles oké. Veel last van verstopping inclusief veel buikpijn. Wat me weer onzeker maakt natuurlijk. Deze weken zo daar was ik niet op voorbereid. Dacht eigenlijk nooit zover..;)
    Op naar de volgende echo (28 aug) ...

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij zijn al sinds 2012 gestopt met de mmm. Alleen dit jaar willen weten waarom ik in januari weer een vmk had.
    Onlangs vernomen dat de oorzaak onbekend is, dus uitbehandeld in Nederland. Ik heb geen zin meer in zh, dus richten we onze aandacht op andere dingen en blijf ik hopen op een spontaan plakkend wonder.

Deel Deze Pagina