Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy balen zeg, wist niet dat er meerdere maten waren :(. En niets gevonden maar wel eileiders doorgespoten of was dat niet nodig? Succes met de medicijnen cocktail morgen.

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: behalve het maatje te groot is het je zo te lezen mee gevallen, nu hopen "that it does the trick" !

@bengeltje: stap voor stap meid, eerst straks lekker genieten van je kleine en zien dat je de BV op de rit krijgt. Je zult waarschijnlijk zien dat je de eerste periode door alle mama hormonen en weinig slaap geen enkele behoefte hebt. Mocht dat bij jou anders zijn kun je ter plekke aan de pil, toch?
    Kan we wel goed voorstellen dat je uit kijkt naar even een periode geen zwanger worden of zwanger zijn stress.

@alf: vast binden die vent;):D

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bengeltje, jeetje zo lang bezig geweest. Ik krijg er wel hoop van dat het na zo'n tijd toch nog goed kan komen. Het gaat nu opschieten, echt spannend hoor!

Voor Alf ook heel spannend!

Tammy, vervelend dat het pijn deed!

4. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja ik wil niet overkomen als een zeur natuurlijk maar dat van die eendenbek vond ik wel jammer.
    OZ, ja er zijn verschillende maten. De kleinste werkt het best bij mij maar maakt het lastig voor de gyn om te werken.
    Gelukkig zijn de eileiders wel door gespoten. Grappig was wel dat de eileider die weggehaald was mooi doorgankelijk was. Bleek er nog een stukje te zitten.

Eigenlijk was ik een beetje van de leg en heb ik niet alle vragen kunnen stellen. Nu hoop ik maar dat dit mee gaat helpen de laatste twee keer.

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afl en Bengeltje, kan me jullie ongeduldigheid wel indenken. Zeker met al dat gedraai:).

Heel veel succes met de (zware) laatste loodjes!

BS, ik heb naar jullie gezwaaid en positiviteit gestuurd vanuit de trein! Hopelijk gaat alles goed en heb je je kleine man waar de beste zorg is!

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Tammy, klinkt akelig. Hopelijk helpt het daar waar het nodig is.

Alf, inderdaad: vastbinden die kerel. Dit is zo'n spannende week man, daar kun je wel wat steun bij gebruiken. En zielig van de beurse plekken. Dan heb je aan arnica ook niet veel meer :(

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113

Ik had 2 weken na mijn bevalling wel weer zin hoor :D Maar ik had een ks dat wil nog wel verschil maken geloof ik ;) @bengeltje Ik zou vooralsnog condooms aanraden maar meid dit is iets wat je verloskundige met je gaat bespreken na de bevalling. Natuurlijk kun je het nu ook alvast bespreken, maar dat komt wel joh.

Tammy ben blij dat het op zich meeviel maar toch lees ik tussen de lijntjes door wel dat het vrij ingrijpend voor je is geweest psychisch. Het is ook niet niks allemaal. Dikke knuffel en ik hoop dat dit gaat helpen!

8. Alf

Alf Niet meer actief

Ik denk dat hij gewoon gaat ballen hoor. De ene dag denk ik ook: Ga in godsnaam wat voor jezelf doen, zit niet zo op mijn huid! De andere dag wil ik niet dat ie me in de steek laat voor het geval dat. Zie wel. Vannacht voorweeen achtige kramp.
    Tralala....

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy, jammer dat de gyn niet wilde luisteren je kent je eigen lijf toch het beste. Wel fijn dat het daarna goed gegaan is.

Alf, spannend!!

10. Alf

Alf Niet meer actief

Best wel, de andere keren dat ik weeën had was het nooit goed. Douchen hielp dus voorwerk en niets loos ;)

11. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Mag ik mij aansluiten bij jullie?

Ik heb al een zoontje van 2,5. Dat ging in 1 x goed.
    Nu we voor een tweede gaan in 8 maanden tijd 3 miskramen.
    Ik ben nu doorverwezen naar het ziekenhuis en word binnenstebuiten gekeerd. Er is niet gezegd of ik wel of niet mag door proberen. Ergens volgende week heb ik weer een eisprong, eigenlijk wil ik gewoon weer proberen. Wat vinden jullie?

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nandanovember, welkom hier! Wat ellendig dat je in zo'n korte tijd zoveel miskramen hebt gehad. Daar is vast een oorzaak voor te vinden. Hopelijk gaan ze je goed helpen en vinden ze de oorzaak snel.

Ik zou zeker doorgaan, je weet het nooit. Wellicht zit er nu een plakker bij.

Hier, alles weer rustig. Ik heb mijn eerste echo op dag 12. Beetje vroeg voor mijn doen eigenlijk. Normaal ging ik altijd op dag 14. Maar misschien loopt deze cyclus sneller door de ingreep van gisteren?

Iemand ervaring dat de eisprong vroeger is dan anders?

13. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Meiden, ik lig weer in het ziekenhuis.
    Bloeddruk te hoog, en 4 kilo erbij in 6 dagen, en twee dikke pluisjes op eiwit in de urine......
    Gatver, wat een pech kun je hebben, ik ben het echt zat en ook best verdrietig :(

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Bengel meis :( wat een pech, misschien gaan ze nu sneller inleiden dan de 38 weken? Hoop het voor je!! je bent er bija.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bengeltje ook risico op zwangerschapsvergiftiging? Pppff hoop het niet meis!

Vind het wel opvallend eigenlijk... Bij immuunproblemen blijkt de kans op zwangerschapsvergiftiging en HELP hoger. Bizar

16. Alf

Alf Niet meer actief

Sterkte Bengel Gelukkig morgen 37 wkn. Hoop dat het mag lopen zoals jij wilt. In elk geval in goede handen. Hang in there! lfs

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bengel sterkte meid. Wat een ellende toch allemaal! Gelukkig ben je nu op de juiste plaats. Misschien zie je je kleine meid toch wat eerder!
    Veel succes en sterkte!!!!!

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Bengeltje, heel veel sterkte. Het zit je tegen meid :( Dikke knuf!

19. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Bengel, als het op is, dan is het op. 37 is een prachtige termijn. Sterkte.

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bengel sterkte en inderdaad 37 weken is een prachtige termijn.

Ik zal later wat uitgebreider reageren, maar ben de laatste dagen ontzettend druk. Lees wel mee.

Deel Deze Pagina