Bengeltje ..Tjee. . Echt een soap ja. Nog even volhouden ! Gek dat overal zo'n anders beleid is. Ik heb ook diabetes ,de baby wordt met 39 weken pas gehaald ( omdat de ontwikkeling van organen van baby's van een moeder met diabetes vaak trager verloopt). Ik heb mn suiker nu redelijk onder controle . Woensdag naar de internist, ben benieuwd wat hij zegt. Verder wel een domper gehad ,ik heb nu al zware bi. Echt balen. Buik gaat ook mega hard. Ik zie hem gewoon groeien. Donderdag weer een echo , duimen dat alles goed is. Blijft spannend. .
Bengeltje, fijn dat je weer thuis bent Bumbaa, vervelend dat je daar al zo snel last van hebt. Heel spannend donderdag.
Ohja hier is het als je insuline spuit ook 38 weken trouwens. Heb mijn ei gelukkig gevonden! Nu hopelijk weer eens raak...
Bengeltje echt?? Dat verklaart waarom mijn waardes op vakantie veel lager waren. Gelijk bij thuiskomst waren ze n stuk hoger! Begon al te denken dat t aan mij lag. Mn eetpatroon is niet verandert alleen drink ik nu minder water omdat t thuis minder warm is als op vakantie. Ik baal echt van de suiker grrrrr Bumbaa de gyn zegt hier vanaf 38 wkn inleiden bij insuline gebruik om risicos voor de kleine te vermijden. Balen dat je nu al last hebt van bi.
En hoe verder je komt in de zwangerschap hoe grilliger je waarden gaan zijn, door invloed van hormonen kan het alle kanten opgaan.
Bumbaaa Vervelend! Meteen naar de fysio.. Nuage Mooie tests, have fun Mykelti Succes vandaag, H veel plezier Bengel Op naar mooie ctg en meteen weer naar huis. Hier Nog 14 dgn.. had niet gedacht het te halen, maar heb nu ineens de rust weer gevonden om te wachten. Woensdag weer controle.
Veel plezier Nuage! Alf, het komt snel dichterbij jouw 2e beebje. Hugo vond het prachtig vanmorgen. Miste ons ook helemaal niet. Moesten hem echt aanspreken om te zeggen dat we weggingen. Lekker ventje.
Oh *bloos* wat heb ik gemist?? Kleine man naar school? Oh wat een mijlpaal!! Hoe gaat het met jullie?
Nou PSZ "maar" hoor, maar idd wel een mijlpaal! Ach, verder wel ok. Hopelijk hebben we gisteren en vandaag goed ons best gedaan.
Dank lieve ALF, en wat fijn voor je, lekker vasthouden! Hier dus helemaal geen rust in mijn lijf en hoofd, ik zie het gewoon helemaal niet meer zitten, ik zit er geestelijk doorheen
Bengel Kan me voorstellen. Dat ge-jojo maakt het allemaal nog onrustiger dan het al is. Voel jij je niet prettiger bij opname? Dat steeds heen en weer, wachten en weer terug, ik zou kapot zijn.. Sterkte meis, nog een weekje.. max! Hier heeft ook te maken met het gegeven dat man volgende week drie weken vakantie heeft. Ik ben dus aan het aftellen naar zaterdag. Dan is de drukte van en zorg voor J ook even niet voor mij. Ik ben dan in een ceremoniële functie aanwezig
Ik lig nu aan de CTG en heb aangegeven dat ik zo een arts wil zien omdat ik het niet meer trek, de onzekerheid steeds is vreselijk! Mijn man dient vandaag zijn vrije dagen plan in, en heeft ook een zorgverlof verzoek erbij ingediend ( van 10 dagen) dus zal vanaf de KS ruim 3 weken voor ons kunnen zorgen. ( en als het zorgverlof wordt afgekeurd dat nemen we onbetaald verlof op)
Mykelti wat goed van hugo! Ook wel prettig voor papa en mama dat hij niet huilde, viel je je toch wat geruster. Onze dame mag 9sept voor t eerst naar de psz. Maar zie de bui al hangen hahah.. Zlang ik er bij blijf is t goed, maar mama mag niet uit zicht verdwijnen bij vreemden.
Hele dikke knuffel Bengel!! Wat leuk naar de psz! Hier mag onze meid in oktober maar ik stel het nog even uit want ze gaat vanaf volgende week al drie dagen naar de gastouder. Die twee dagen die overblijven wil ik haar niet ook nog een halve dag wegbrengen voorlopig.
Dat lijkt me ook lastig MoesCH. Zijn jullie al eens met haar gaan kijken? Wij waren al 2x op gesprek geweest. Niet dat het Hugo uitmaakt, maar vanmorgen wist hij precies waar hij zijn moest. Nuage, gastouder is toch ongeveer hetzelfde qua omgang met andere kids en spelen, dus ook prima toch?
Goed zo meis! Hoop dat jullie tot een mooie 'oplossing' komen. Als je je zó rot voelt is genoeg genoeg. Knuffel! Denk aan je..