Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Alf dat zou fijn zijn, ik heb dat ook in mijn hoofd dan neem me maar op als ik maar onder controle ben. Hoe is het met je?

2. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Bengel hoop dat ze luisteren zal voor je duimen maar snap je ongerustheid.

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank meiden!
    CTG was prima, en we gaan het per dag aankijken, ik wil zelf het beste voor mijn meisje en dat is toch nog even blijven zitten bij mij.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Wel zen eigenlijk.

Heb jij dat ook ja?
    Echt hoor.. als ik volgende week echt de bibbers krijg meld ik me misschien wel een paar dagen eerder :)
    Ik woon ook best ver van zkh af, dat speelt zeker ook mee. Want wat nou als ik met spoed door de spits naar Hoofddorp moet (A9)??

5. Alf

Alf Niet meer actief

Maar ze hebben je dus wel de keuze gegeven? Dat is al fijn, dat je niet het gevoel hebt dat je tegen je zin, je gevoel en je angst in MOET handelen.
    Op naar morgen, dan nog maar 6 dgn ;)

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Bengeltje , knuffel voor jou !

Mykelti ,wat heerlijk dat Hugo het zo goed deed bij de psz. Ons mannetje mag pas met 2,5 jaar...dat is na de herfstvakantie voor hem.

Donderdag weer echo tijd...ik ben weer zo onzeker. Het gaat iedere keer na een echo goed en tegen de tijd dat de volgende echo eraan komt wordt ik echt gek van onzekerheid.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @bengeltje: fijn dat de ctg weer goed was, en je toch weer wat rust hebt gevonden. 6 dagen ga je aankunnen, echt! Afleiding zoeken!!!
    Ik weet nog dat ik de laatste dagen wel voorbij kon kijken ook door BI en blauwe plekken van al het schoppen, maar de dag van te voren vond ik het ook wel weer zo spannend dat het nu bijna zo ver was, toen zag ik juist weer op tegen de bevalling...hormonen...

@alf: wat fijn dat je man al snel vrij is!! Scheelt wel voor de laatste loodjes.

@bumbaa: heel veel sterkte met de pre-echo zenuwen, is ook vreselijk!

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Knuffel Y30

En Bumbaa erg he, dat je altijd angst blijft houden! Maar het is gewoon goed hoor!!

ALF inderdaad de bal ligt bij mij, en wat heel erg scheelt ik woon zeer dichtbij het ziekenhuis, en ik mocht ook blijven, maar dat zie ik zelf niet zitten, dus ga ik vanaf woensdag tot aan de KS elke dag op controle, ik heb en mag toch verder niets anders :(

9. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Nou vanmiddag dan naar het ziekenhuis geweest. Naar mijn idee ben ik er he-le-maal geen reet mee opgeschoten.

Eerst heb ik 1,5 uur in de wachtkamer gezeten. Toen stelde een andere arts zich voor dan ik zou krijgen want die had geen tijd. Ze zei al bij voorbaat weinig verstand te hebben van miskramen. Oh.

Uitgelegd wat er gaande was.

Ze ging even weg om te overleggen en toen kwam er inene wéér een andere arts voor mijn neus zitten.

Echo maken vonden ze niet nodig. Want vaak is een vleesboom oid onschuldig werd er gezegd (in mijn familie toevallig niet maar dat was kennelijk niet boeiend) Ze konden over 6 weken een bloedonderzoek doen en dan 3 maanden later de uitslag. Maar ik moest er maar van uit gaan dat er niets uit komt want 9 van de 10 x is het gewoon pech.
    Pas als die uitslag binnen is gaan ze onderzoeken of mijn syndroom erfelijk is.

Binnen 3 minuten werd ik weer met zachte hand naar buiten geduwd. Een schouderklopje dat ik vooral door moest gaan met zwanger proberen te worden en er van uit gaan dat het de volgende x wél goed gaat en tot sinas.

Ben er wel klaar mee. Heb niet eens meer de behoefte om moeite te doen voor het bloedonderzoek. Aangezien dat waarschijnlijk allemaal voor jan met de korte naam is.

Blegh!

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He getver!! Helaas hebben velen van ons dezelfde ervaring. Maar ik heb èèn ding geleerd, laat je niet weg jagen... Vechten moet je hoor!!

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nandanovember, wat vervelend zeg dat je er niets mee op bent geschoten.
    Mocht je toch nog wel bloedtesten willen doen, is het misschien een idee om die ook in Gent te laten doen? Ik voelde me daar veel meer geholpen dan hier, ondanks ze bij mijn ziekenhuis hier wel veel testen deden.

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Pfff ik heb testdrang..... Ik heb zaterdag of zondag mijn NOD....
    Eigenlijk wil ik niet eerder testen, want wat als ie negatief is. Stop ik dan met alle medicijnen of ga ik door, omdat ik nog een beetje vroeg ben. Lastig!!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje Nanda, dikke pffff :(

Nijntje, ik zou wel doorgaan, want je weet nooit of het later innesteld als het wel raak is.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Nanda Wat een teleurstelling :( :x
    Hier werkte alleen: niet vragen, maar meedelen. Ik wil: dit en dit en dit. Punt.

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Altijd doorgaan met de meds tot minimaal NOD x

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Spannend nijntje.

Nanda het is allemaal heel herkenbaar. Ik zou ook gaan voor een afspraak in Gent want hier willen ze gewoon niet meewerken. Met 3 miskramen heb je volgens de richtlijn recht op bepaalde onderzoeken en men is vanuit de beroepsgroep dus min of meer verplicht dit te doen.

Hou je het nog vol Bengel?

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje, spannend, mijn eigen ervaring niet testen tot NOD, tenzij de tekenen echt heel duidelijk zijn. Wel doorgaan met de medicijnen en positief blijven. Nesteldrang is misschien wel een goed teken?!
    Succes!

Nanda, ja hoor die NL ziekenhuizen, wat een rot ervaring. Gent is vele malen beter, in kennis en in zorg en toewijding! Gauw die rot ervaring achter je laten en je horizon verbreden in Gent, Düsseldorf of Athene. Er zijn zoveel plaatsen waar ze stukken verder zijn dan hier!
    Positief en open kijken naar de toekomst! Dikke knuffel voor jou en een rotschop voor die NL artsen!

18. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden, dan neem ik alles in tot mijn nod, mocht ik negatief testen.

Tammy, hahaha ik heb testdrang, niet nesteldrang ;)
    Niet testen voor nod is inderdaad het allerbeste. Tekenen die ik heb kunnen allemaal van de utro komen, die geven dezelfde 'kwaaltjes' is mijn ervaring.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nanda ik zou in ieder geval overstappen naar een ander ziekenhuis. Ik loop in een Nederlands ziekenhuis waar ik wel tevreden over ben. En ik weet dat Missymaaike ook tevreden is over waar zij loopt. Waar woon jij ongeveer in Nederland? Anders is Gent natuurlijk zeker een hele goede optie. In dit ziekenhuis waar je nu loopt zou ik persoonlijk geen vertrouwen meer hebben

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    :( BS ligt weer in het ziekenhuis. Ze heeft koorts, maar ze weten nog niet of het borstonsteking is, baarmoeder of iets anders.
    De kleine man doet het wel goed.

Deel Deze Pagina