Nijn, sorry verkeerd gelezen!!!! Maar nog steeds niet testen hoor. Die kwalen ken ik. Maar ik had ook altijd een soort vredig gevoel van het MOET gelukt zijn. En op dat wolkje zweefde ik dan maar een beetje. Tot het bij mij dan (vrij snel) fout liep met bloedverlies en ziek zijn. Sterkte en succes meid!!!
Och wat vind ik dat zielig zeg voor BS. Wat een rot kraamperiode is het dan zo. Hoop dat het meevalt.
Zodadelijk op weg naar mijn laatste controle bij Dr.E, en opname/anesthesie in Hoofddorp. Gaat nu best snel ineens
Succes ALF! Hier de halve nacht weer in het ziekenhuis gezeten, had pijn in mijn bovenbuik, dus moest meteen komen! Bloeddruk was iets verhoogd, een spoortje eiwit en bloed was goed, dus maar weer huiswaarts ... ZUCHT !
Gaat lekker Bengeltje...zo dom vind ik het dat ze je niet gewoon helpen. Je bent op termijn, dus doe je je kind niet tekort door geboren te laten worden. Maar als die stress lijkt me dan weer niet zo fijn. BS heeft een borstontsteking en ligt aan de AB.
@bs: als je het leest, sterkte meid, borstontsteking au au En wat onwijs rottig zo vroeg in je kraamtijd @nanda: bijna altijd de zelfde piep reactie hier in nl. Met Tammy eens, niet lang door modderen, op naar Gent of Düsseldorf. @bengeltje: het zit niet mee meis @bumbaa: succes morgen, ik duim mee voor een super mooie echo!
Jeetje, wat een rot berichten vandaag! BS, lieve meid beterschap en heel veel sterkte! Hopelijk komt er snel een einde aan al deze ziekenhuis ellende en kunnen jullie drieën eens gaan genieten van elkaar! Bengeltje, jeetje meis wat een heen en weer gehol tussen het ziekenhuis en thuis! Balen zeg, zo had je je laatste loodjes, al zijn ze altijd wel zwaar, niet voorgesteld! Sterkte! Alf, spannend, spannend, nu gaat het snel gebeuren! Hopelijk is alles in het ziekenhuis (en er omheen) naar jouw tevredenheid geregeld!!
Wat rot zeg weer voor BS, sterkte als je dit leest! Bengeltje, dat schiet niet op zo zeg. Hopelijk gaan ze haar snel halen, zodat je gewoon kan gaan genieten. Eigenwijze ik heb vanochtend toch een test gedaan en hij was negatief helaas Had ik ook al verwacht, maar moest het gewoon weten Nog 3-4 pogingen met deze medicatie te gaan en dan moet ik geholpen worden Zal dit weekend nog een keer testen als mijn nod is en dan met de medicatie stoppen.
BS: heel veel sterkte. Top dat je kleine man het zo goed doet. Sterk ventje. nijn: maar wie weet was je toch te vroeg... Bengel: ik zou ook gek worden als ik je was van al dat gestress, gaan ze binnenkort je meisje halen. Je hebt immers een mooie termijn. Alf: Succes nog met de laatste loodjes...het komt inderdaad al dichtbij nog anderhalve week wachten.
BS, meis wat een rot periode! Hopelijk gaat de zon snel schijnen voor jullie en kun je volop genieten van je kleine man! Bengel, hoop voor je dat ze je meisje snel geboren laten worden en er een eind komt aan deze rollercoaster
Ik hoef nog maar een paar dagen.....!! Heb contact gehad met BS, ze krijgt antibiotica en de koorts is weg, alleen zijn de artsen en nog steeds niet achter waar de ontsteking's haard zit!
Joehoe Bengeltje! Eindelijk voooruitgang! BS, had gisteravond nog koorts, dus hopelijk blijft het weg nu. Raar dat ze dan eerst borstontsteking zeggen???
De soap wordt nog erger..... Het woord kraamvrouwenkoorts is ook al gevallen!! Ik vind het echt ongelofelijk dat er zomaar dingen geroepen worden!