Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @tammy: Ik blijf nog voor je duimen hoor. Zolang er nog geen menstruatie is, is er hoop, toch?

@lola: helaas welkom hier. Ik zou i.v.m. je leeftijd snel alle onderzoeken aanvragen. Dus niet alleen chromosoomonderzoek, maar ook de onderzoeken naar stollingsafwijkingen en homocysteceïne (rotwoord). Je hebt er na 3 miskramen recht op volgens de richtlijn. Als hier niets uitkomt, zou ik zo snel mogelijk richting Duitsland of België gaan. Ze hebben ons hier 2 jaar 'aan het lijntje' gehouden met het komt wel goed (met name omdat we al een kind hebben). Nu veel verdriet later lijkt er misschien toch iets uit de onderzoeken te komen (die ze dus 2 jaar geleden al hadden kunnen doen, want toen stond de teller al op 3 miskramen). Ook wij hebben een afspraak staan in Gent. We kunnen hier in oktober terecht. In april heb ik die afspraak gemaakt. Houdt dus rekening met een lange wachttijd. Sterkte met het verwerken van het verlies.

@Bengel en BS: Gaat alles goed met jullie? Kunnen jullie al een beetje genieten van jullie wondertjes?

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zeker alle onderzoeken laten doen Lola en daarna snel schakelen naar Gent als het niks oplevert. Hier in ieder geval ook ervaring met die onderzoeken en hier is wel iets gevonden.

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjol, dank je.

Gyn gebeld. Geen bloed is toch hoop. Krampen/pijn is bijna weg en jawel (.)(.) hard en beetje misselijk toch. Ik word hier een beetje mal van. Vandaag ook last van prikkende ogen. Volgens mij ook een immuun symtoom. Jammer genoeg geen bloedtest.

4. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik laat zeker alles na kijken hoor, ze zeiden het vanmiddag zelf al aan de telefoon. Dus we gaan het wel zien hoe het allemaal verloopt.
    Duurt de uitslagen daarvan eigenlijk lang of heb je die zo binnen?

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Spannend voor je dus, ga heel hard voor je duimen hoor

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Voor het antifosfolipidensyndroom mag je 12 weken niet zwanger zijn. Bij mij was die waarde dus positief en moet voor de zekerheid (is protocol) weer 12 weken wachten en nogmaals prikken. Als de waarde dan weer positief is, staat het vast. Ik kan dus eind september weer prikken. Uitslagen duurde bij mij ook 4 weken voordat ik die kreeg.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Er was hier iemand die asprine in duitsland kocht in groot verpakking.
    Heb je het merk en naam voor mijn ?

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Zo lekker dan pff hoop dat het bij ons bespaart blijft dan, lijkt me geen pretje om mee te maken

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Missymaaike,
    Ik koop mijn aspirines in Langenfeld in de apotheek. Bayer Aspirin protect 100mg, 98 tabletten.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: de rustige dagen zijn al weer voorbij lees ik...:(
    Hopelijk zeggen de gevoelige (.) (.) meer dan de pijn.

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Tammy, wat jammer dat je hoop alweer vervlogen is en je zo'n pijn hebt gehad :( Ik hoop nog steeds dat je wel zwanger bent!

Lolababy, heel veel sterkte!

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Thnx wij gaan morgen naar duitsland dus gelijk ff in slaan

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik had mijn uitslagen een stuk sneller, geloof binnen 2 weken en alleen het genetisch onderzoek duurde een weekje langer. Ik ben overigens heel blij met de diagnose antifosfolipidensyndroom want dan kunnen we er iets aan doen en hopelijk dan snel wel goed zwanger.

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Tammy spannend hoor! Ik ga voor je duimen want het is je heel erg gegund!

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @nuage: hoe bizar ook, maar ik hoop ook tegen mij dat ze gaan zeggen mevrouw u bent ziek en heeft het antifosfolipidensyndroom. Dan heb je tenminste een verklaring en dan kan je er voor je gevoel wat aan gaan doen. Lees ook dat met bloedverdunners de kans op een goede zwangerschap verhoogd van 20% naar 80/90%.

Hier zit ik trouwens ook op een FB groep met vrouwen die allemaal Pemphigoid gestationis hebben gehad en ben daar ook al een aantal vrouwen tegengekomen (zitter er zo'n 200 in die groep wereldwijd) die zelfs tot 4 doodgeboortes hebben meegemaakt. Dus dat is ook iets wat ik mee ga nemen naar Gent. Het bizarre ook hier is dus dat een hoop van deze vrouwen dus gewoon prednison uit voorzorg krijgen (uiteraard wonen deze vrouwen niet in Nederland). Dit heb ik ook nooit gehad of ben er überhaupt over voorgelicht. Terwijl ik voordat we aan een 2e begonnen nog een afspraak met de gyn heb gehad over hoe het nou zou moeten bij een volgende zwangerschap. PG is trouwens ook een auto immuun ziekte.

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    De gyn begreep gelukkig ook waarom ik zo vrolijk reageerde. Met de uitslag "U heeft niks" kan je namelijk helemaal geen moer want als er niks was dan was het wel goed gegaan. Dus dan maar liever een diagnose want anders moet je dus noodgedwongen naar het buitenland. Ben wel blij als ik mag beginnen met Aspirine want heb het dus nog niet genomen omdat ik niet zeker weet of de gyn nog meer dingen wil testen nu.

Ben trouwens zo goed als zeker ongi :(

PG ken ik niet, wat is de Nederlandse benaming?

17. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hier ook ongi, echt voorbij dus. Maar tot gisteren een goede streep, heb zelfs mn man laten plassen op de Kruidvat 2V5 omdat ik het niet meer snapte en die was omo wit. Dus vetrouw de testjes nog steeds maar gewoon weer heel snel mis gegaan. Nu al 2x dit... arghh. Alle hoop op ronde 5 ;)

Tammy mijn duimen draaien nog voor jou!!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat ontzettend vreemd OZ. Ik zou toch nog even testen na je ongi. Bij mijn laatste zwangerschap ben ik namelijk gewoon ongesteld geweest en heb ik echt 4 dagen gebloed. Maar ik was dus echt nog steeds zwanger daarna. Je weet het nooit, zeker even testen dus daarna. Zeker als je zo'n goede streep had. Voor hetzelfde geld waren het er twee en is dit geen ongi maar komt er toch eentje vanaf. Ik weet dat die kansen erg klein zijn maar check het toch maar even please :)

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage en Oz , knuf voor jullie !

Bs en Bengeltje, hoe is het met jullie ?

En Alf ?

Tammy ,ik duim zo hard voor je. Je heftige buik en rugpijn herken ik maar al te goed . Ik wist echt zo zeker dat dat niet goed kon zijn. Nu weet ik wel beter. Hoop zo dat jij tot dezelfde conclusie gaat komen !

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het nooit gedacht maar ik mag vandaag neuzelen over een tweede streep of niet. Ik voel me heel prima. Ik heb nergens geen last meer van en ik ben heel belangrijk, niets verloren!

Vannacht weer om 03:15 uur wakker en toen heb ik later getest. Stom niet met de eerste ochtendurine maar met de tweede. De CB is verlopen dus ik dacht, maakt het uit. Maar ik krijg een heel vaag tweede streepje. Vaag hoor maar ik zie hem wel. Ik zit nu 9DPO. Natuurlijk geeft de CB (nog) Niet Zwanger aan.

Misschien dan toch? Al had ik wel heel veel pijn die avond (7DPO). Ik had zelfs 2 paracetamols ingenomen.

Ik ga maar meer testen bestellen.

Deel Deze Pagina