Tammy .... Ahhhh. ...spannend !!! Ik heb er een goed gevoel over...heb je wat aan hè. Beter pis je morgen 2 streepjes Ik duim zo hard voor je !
alf succes volgende week!! hier hier een VRESELIJKE week achter de rug, heb mij nog nooit zo rot gevoeld! Dinsdag was ik thuis gekomen en woensdag lag ik weer in het ziekenhuis wegens te hoge bloeddruk, mijn moppie mee terug nar het ziekenhuis ( borstvoeding) en mijn man naar huis gestuurd wegens hoge koorts. Uiteindelijk heb ik er medicijnen bij gekregen, en godzijdank slaan die aan. Alleen mijn dochter helemaal over de zeik want door de stress en bijna 6 nachten niet geslapen liep mijn productie k** dus voelde ik mij weer rot. Gisteren kon ik niet meer en ben ik ingestort, ik ben naar huis gegaan. Gelukkig afgelopen nacht goed geslapen en heb een fantastische kraamhulp, dus vandaag kan ik eindelijk van mijn dochter gaan genieten. M is een super zoet kindje, echt een lekker moppie! Jeetje wat droom. Deze droom gun ik jullie ook zo!!
spannend Tammy! Ik was dus 1, week terug naar het ziekenhuis. Ze zeiden dat ik maar een afspraak moest maken over 6 weken voor bloedprikken op chromosomen en bloedstolling. Omdat ze zeiden dat er 9 van de 10 x niks uit komt en ik op internet ook niets anders lees had ik eigenlijk zoiets van laat maar lekker zitten! Nu krijg ik ineens een brief in de bus met bloedafname-formulieren voor man en mij dat ze een afspraak gemaakt hebben eind oktober. Wat vinden jullie, zal ik het afbellen? Ik heb het idee dat het alleen maar zonde van het geld is..
@ bengel: goed om van je te horen. Het klinkt alsof jullie een heftige week achter de rug hebben. Fijn dat jullie nu weer thuis zijn. Geniet van de kraamhulp en droom lekker verder met jullie meisje. @nuage: deze link geeft wat uitleg. Het is heel zeldzaam (heb ik weer ) Herpes gestationes @nanda: doen ook bij mij is er waarschijnlijk antifosfolipidensyndroom vastgesteld
Tammy, ohh wat spannend zeg!!! Alf, spannend maandag! Bengeltje, wat een nare week zeg Gelukkig heb je een fijne kraamzorg, hopelijk kan je nu blijven genieten. Oz, wat vreemd zeg dat dit nu 2x achter elkaar gebeurt is. Niet leuk!
Dan laat ik de afspraak toch maar staan. Ik moet dan wel werken, even kijken of ik dat kan ruilen voor een andere dienst. Ik neem aan dat dit van mijn eigen risico gaat?
@nanda: dit gaat inderdaad van je eigen risico af en als je man ook gaat dan ook bij hem. Als het om het chromosoomonderzoek gaat kost het voor jullie beiden je volledige eigen risico.
Nijn, ja heel vreemd idd. zag een Amerikaans artikel dat met 2 keer pregnyl het wel goed ging (voor eisprong en na 7 dagen weer). Phoe twijfel weet niet wat het nu weer is. Maar goed ff afwachten nog maar volgende ronde. Bengel, wat een week! Nu gelukkig allemaal thuis .
Oh god daar had ik nog niet eens over nagedacht dat eigen risico. Balen weer, maar ja ik maak het ieder jaar op tegenwoordig
Tsja, tweede streepje is heeeel vaag maar wel iets blauw gekleurd. Ik neem aan dat je de inkeping van het tweede streepje moet kunnen zien maar dat is dan toch niet gekleurd? Ik heb anderhalve week geleden de Pregnyl gezet (5000) dat is dan nu toch wel uit het lichaam?
Spannend Tammy ! Een tweede streepje komt er niet zomaar..zeker niet als het gekleurd is. Duim kei hard !
Tammy ik duim. Trouwens voor iedereen hier. Ik voel me elke dag beetje beter. Mitch heeft een dip gehad. Bloedtransfusie gehad omdat ze elke dag min 2x bloed afnamen toen ik kraamvrouwenkoorts had. Hij werd er slap van. Nu gaat t beter en weegt 1590. Morgen horen we of hij naar t diac mag.