@Tammy: ik duim ook. Pregnyl moet met ongeveer 10 dagen uit het lichaam zijn dacht ik, maar schijnt ook verschillend te zijn. Het ene lichaam is het andere niet. Hoop dat je testen duidelijker worden! @BS: fijn dat het goed gaat en hele mooie foto!
Alf, goed bezig. Maandag de ks, begrijp ik? Spannend meid! Tammy, ik duim voor je. Na al dat knokken zou ik het je enorm gunnen. (Al had ik het je zonder ook gegund, natuurlijk. Afijn, je begrijpt me.)
Maria Spanning valt mee. Blij dat ik eindstreep zie en dat De.E daar staat om me op te wachten. Hopelijk maakt deze ervaring meteen een hoop ellende goed Hoe is het met jou? Kleine mevrouw ook een dezer dagen jarig toch? Alvast dikke kussen!
Lief dat jullie allemaal zo meeleven, bedankt dames! BS, wat een prachtige foto! Fijn dat het beter met je gaat maar ontzettend jammer dat M. nu al zoveel moet doorstaan. Hopelijk mag hij gauw verhuizen want dat betekent dat hij weer een stapje dichterbij jullie eigen warme thuis is. Zet em op, dat er nog maar heel veel mooie foto's mogen volgen! Alf, alvast heel veel succes voor maandag. Laatste weekend met z'n drieën, moet wel raar zijn voor iedereen. Succes en sterkte!
Je bent lief Tammy voelt gek om zover te zijn en jou bijv nog steeds zo achter te laten. Het is idd heel onwezenlijk. Kleine J slaapt vannacht ook lekker bij mij.laatste nachtje mijn enig kind. Morgen gaat hij naar mijn moeder. Moet maandag om zes uur melden in hoofddorp.
Bs...waw wat een mooie foto ! Goed om te horen dat je iedere dag iets beter voelt. Alf, maandag...ahh dat is echt bijna. Spannend allemaal. Tammy..ik duim vrolijk door...beetje hcg erbij.
Tammy als je met clearblue zwanger/niet zwanger test die gaat pas bij HCG 50 dus heel logisch nu maar een klein streepje er is hoop! Alf, laaste daagjes, heel veel succes maandag!
Snap ik hoor. Lang leve de eindstreep. Onze meid is al een tijdje drie en is onlangs op haar eerste stedentrip geweest. Wat een succes! Geniet van je laatste loodjes. En heel veel geluk.
Zo, weer terug van vakantie. Tammy, spannend zeg! Ik duim voor je! Alf, heel veel succes alvast maandag en veel plezier met je kleine mannetje vannacht! BS, lekker ventje is het en mooie foto! OZ, dikke knuffel voor jou. De rest ook een knuffel. Hier sinds gisteravond oogontsteking. Gelukkig (nog) maar aan 1 oog, maar wat ontzettend vervelend is dat zeg. Hopelijk snel over. Nu al de 2e tempverhoging deze cyclus. Eerst verkouden en nu dit. Gistermiddag getest en pas na een uur of 1,5 een streepje, maar die is weggegaan na een paar druppels water, dus een echte indroger. Als morgenochtend temp nog hoog is, doe ik er nog 1, maar echt veel hoop heb ik niet. Vakantie was verder super! Wel vreemd zo de eerste familievakantie zonder mijn vader, maar we hadden hem meegenomen. Wij een foto en mijn sz haar assierraad. Was hij er toch een beetje bij. Ik kan het park (landal coldenhove) echt aanraden. Leuk voor kleine kids!
Mykel, knuffel, lastig weer als je met de neus op de feiten gedrukt wordt dat je vader er niet bij is (moet mijn paps ook missen helaas - 4 jr geleden overleden) En dan nog eens extra een domper van de test . Ik moet wel zeggen dat ik geen indroogstreepjes krijg (op de kruidvat test dan), heb mn man erop laten plassen van de week omdat ik aan mezelf ging twijfelen - bij hem omo wit, bij mij streepje. Dus misschien is er toch echt weer iets wat er speelt bij jou?
@BS: mooie foto. Fijn dat je mannetje zich weer beter voelt. @alf: spannend hoor nu het zo dichterbij komt. @tammy: mijn duimen draaien. Mijn ervaring is dat de kv2v5 toch echt de meest gevoelige testen zijn. @hier: heb een belafspraak gemaakt voor 9 september. Mijn eisprong valt namelijk net een paar dagen voordat ik voor de tweede keer het antifosfolipidensyndroom mag prikken. Nu wil ik weten of we evt. Wel alweer mogen proberen ofdat we toch moeten wachten omdat je zelfs niet zeg maar 1 of 2 dagen zwanger mag zijn.
Marjol, ik nam het niet zo nauw met die 12 weken tussen de testen. In Gent zeggen ze ook als HCG lager is dan 5 mag je bij hun de testen doen en nemen ze die waarde aan. Het is in NL weer zo'n bekrompen gedachte dat het 12 weken duurt.... en dan nog als het tijdens zwangerschap toch te hoog is kun je maar beter voorzorg maatregelen nemen en aspirine/heparine nemen. Dus ik zou gewoon gaan prikken
@tammy: eindelijk een 2e streepjejeetje meid wat spannend!!! Ook van hier uit wordt er heel hard mee geduimd, het zou toch zo super zijn. @alf: bijna d-day. De dag dat je je 2e kleine in je armen kunt sluiten en je gezin compleet zal zijn. Fijn laatste weekend met zijn drietjes! @bs: super mooie foto, wat een bos haar heeft ie! @bengeltje: rot dat jullie zo'n zware eerste week hebben gehad, maar gelukkig kunnen jullie nu thuis genieten. @mykelti: mooi dat je vader er voor je gevoel toch een beetje bij was!
Bedankt oz..was ook mijn redenatie. Heb ook alvast aspirine gehaald. Mocht ik zwanger blijken volgende maand en ik heb nog geen uitslag of deze is negatief, neem ik dit voor de zekerheid. Afspraak in Gent is (pas) 21 oktober.