@tammy: wat onwijs rot weer. Wel fijn dat je morgen al bij dr. E terecht kunt. @alf: ook vanuit hier wordt er aan je gedacht!
Hoi meiden. Vanmorgen om 09.43 is onze dochter Sarah geboren. Via Gentle ks. Alles helemaal in orde. Meteen goede scores. Dr.E is echt geweldig! Foto staat in mijn album.
Alf (en Alfman) gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sarah. Prachtige naam en fijn dat alles super verlopen is. Morgen zelf naar dr. E. Vanochtend hand verbrand, auwauw en ik had toch al niet echt mijn dag. Hopelijk is het morgen beetje beter. Gelukkig kan ik vandaag de hele dag koelen.
Tammy Succes morgen. Hoop dat hij je verder kan helpen/begeleiden. Ga je hem om de schuimecho vragen? Beterschap met je hand! Zo pijnlijk!
Alf ,wat een plaatje. Super blij voor jullie ! Tammy ,dikke knuf voor jou ! Veel succes morgen! Hier goed nieuws. De uitslag van de combinatietest was goed! Super blij. Ook even de baby mogen zien omdat ze het hartje niet hoorde. Erg fijn...baby was heel druk. Zo opgelucht.
Alf, ook van mij gefeliciteerd met de geboorte van Sarah. Veel geluk en vooral gezondheid gewenst! Kan jullie dochter helaas niet bekijken maar aan de reacties te lezen is ze super Bumba, wat een super goed bericht. Kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Wauw! Tammy, hoe gaat het met je hand? Auw En over je berichtje van gisteren, wat ontzetten balen! Dikke knuffel! Mykelti, heb je de juiste persoon al te pakken gekregen in Gent? En hoe gaat het met je oog? BS, het is al een aantal keer roepen maar ik roep het ook gewoon nog even. Wat een super mooi foto!!!!!! Hoe gaat het nu met jullie? Bengeltje, hoe gaat het nu met jullie? Alle andere meiden, dikke knuf!
Jordan, ik heb nog niet gebeld, omdat ik eerst wil weten hoe het werkt met de toestemming vanuit de Belgische verzekeraar, waar wij ook verzekerd zijn ivm het grenswerken van mijn man. Hoe is het met jou? Erg gespannen voor volgende week?
@alf: GEFELICITEERD!!! Wat een mooie naam, staat ook in mijn favo meiden namen lijstje. Ze is prachtig, lekker genieten met zijn viertjes! @bumbaa: fijn dat alles goed is! 14 weken al weer!!
Word depri van al die zwangere pff Sorry maar moet ff klagen hoor Hier was ik natuurlijk al mee bezig maar na de derde miskaam in zo korte tijd raakt het me toch meer dan ik dacht. Hier een bekende zwanger was al gelijk met de eerste met mij en uitgerekend in januari. Ze rookt, wel de lichte maar toch daarbij vrijdag met bbq zit ze aan de bier. En vanmorgen na een echo weer lezen dat alles goed is pff. Erg frustrerend dit hoor. Wil ik ook man, zal wel de stress zijn hier waardoor het misloopt bij mij. Maar ben boos op mezelf dat ik zo afgunst kan hebben. Bah bah bah