Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja klopt ik had pap3b en cin3.

Maar ergens is het toch zo dubbel. Want als het gaat om dingen als behandelplan om zwanger te raken dan moeten ze zich ineens aan een richtlijn houden (nee mevrouw u heeft niet genoeg miskramen gehad....?!) maar aan de andere kant doen ze allemaal gewoon compleet iets anders! Hier is toch ook gewoon een richtlijn voor.

Ga 'm nu meteen opzoeken ook.

* even later*

Oké er staat alleen iets over de follow-up qua uitstrijkjes maar helemaal niks over zwanger worden op Oncoline...

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hahahahaha *even later*. Mooi! Mh, mocht het nu dan weer niet goed zijn ga ik vragen waarom ik dan precies niet verder mag. Ik heb eigenlijk aangenomen dat het was vanwege 'stel dat het niet goed is en je bent zwanger zijn we straks misschien te laat'. Ik ga vragen of het standaard protocol is. Ze gaven wel aan dat ze vonden dat dit CIN3 erg rap was ontwikkeld. 2 jaar ervoor was het uitstrijkje helemaal top en nu van helemaal niets naar een CIN3. Misschien daarom een uitzonderingssituatie? Hoe dan ook, ik ga het vragen mocht het verhaal zich gaan herhalen.

Het is al woensdag! Tijd vliegt, dankbaar voor de ziekelijke drukte op het werk :D

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hahaha :p

Ja zou er idd ook even naar vragen. Ze hebben er vast een goede reden voor, maar blijkbaar verschillen de meningen nogal. Ik zou iig vragen wat het betekent als het onrustig zou blijven, want dan komt er dus vanzelf een punt dat je uitkomt op baarmoederverwijdering of conisatie en dan kan zwangerschap helemaal niet meer (of heel erg moeilijk). Dus is dan zsm zwanger worden niet juist slimmer? Maar goed ik ga gewoon duimen dat je nu pap1 hebt dan heb je dit gedoe ook niet meer iig en kun je gewoon verder.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik duim met je mee. Blijf er wel onrustig over hoor. Steeds echt een veeg bloed in die inlegkruisjes stemt me niet gerust maar weet nog niets en wil mezelf ook niet helemaal gek maken. Ik heb begrepen dat ze max. 3 keer een lysexcisie kunnen doen. Ik heb toen ook niet gevraagd wat er dan daarna gaat gebeuren omdat ik echt dacht er daarna vanaf te zijn. Omdat ik nu twijfel ga je toch verder denken. Ik heb wel eens gelezen dat ze ook nog wel eens chemo willen proberen als het niet stopt. Dan mag je ook een jaar geloof ik geen zwangerschap door de chemo maar hou je wel je bm. Nou ja, mocht hij er uit moeten, en dit gaat veeeeeeel makkelijker klinken dan het zou voelen als het echt zou moeten, maar dan gaat hij eruit want mijn leven is me ook veel waard. Maar goed, niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken. Maandag is vast Pap1! Uhu! :D

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik sta er ook zo in hoor. Zeker nu ik al een kindje heb. Weet niet goed hoe ik er anders over had gedacht. Maar ja zonder leven heb je helemaal niks dus dat is simpel.

*think happy thoughts*

gaat helemaal goedkomen joh!

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Precies, heb veel over voor 1 (of liever nog 2) kindje(s) in ons leven maar als mijn eigen leven er bij in het gedrang komt dan zit er niets anders op.

Ik denk happy thoughts en heb zojuist zo'n enorme erge blunder van mezelf ontdekt. Ben altijd zo kritisch op mijn werk en dit is ZO dom dat ik nog aan het uitpuffen ben van de shock (na drukwerk binnen te hebben gekregen van een paar 1000 exemplaren...). Adem in, adem uit en zoeken naar een oplossing! Hahaha!

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ohjee ik begrijp dat de blunder in alle 1000 exemplaren staat? :p Dan ga ik je niet langer afleiden haha

Ben zelf ook aan het werk ondertussen. Of nou ja dat probeer ik.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    1000 x 5 maaaaaarrrrrr, ik heb het probleem opgelost. Met een hele berg geluk. Pfffff (fout met URL) dus ik adem weer echt door nu hihi.

Werk ze.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo ik ga mijn kind weer ophalen van de opvang. Ben kapot zeg van vandaag. En helaas zit kindlief in een hele zware NEE fase en wil ze niks dus dat wordt ook geen rustig avondje hihi. Maar gelukkig morgen weer vrij :)

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy hebben ze al iets laten weten?

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden wat een ellende met die uitstrijkjes die niet goed zijn. Hopelijk komt het goed!

Nee ik heb niets gehoord. Wel heel lief heeft de dame achter de balie mijn e-mail uitgeprint en doorgegeven aan de artsen en dat mailde ze me later even. Echt fijn!

Morgen sta ik op het telefonisch spreekuur van de gyn om 14.00 uur dan hoor ik het. Maar ik ben niet heel erg gestresst meer. En ook geen migraine meer. Dat van die mail was een goede zet.

Volgende week maandag naar een reumatoloog in het UMCU. Daar ben ik ook benieuwd naar, maar de schuimecho gaat voor. Heb het idee dat als ze het door laten gaan het maandag wordt.

Nou ja ik hoor het morgen wel.

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy spannend nog even maar fijn dat je je goed voelt bij de email. Ben benieuwd of ze luisteren je zou zeggen kleine moeite groot plezier maar zo werkt dat helaas niet hier :(.

Meiden Pap's enzo nog nooit gehad dus kan er helaas niet over mee praten...

Hier Fraxi in het buikvet, vind het niet fijn maar ja. En idd meteen beginnen na ovulatie (advies Gent)

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Jordan, oh ja dr. V., die heb ik ook regelmatig gehad. Ik hoop echt dat je vanaf je tp mag gaan spuiten! Ben benieuwd naar zijn reactie. Hopelijk mag je er ook snel weer voor gaan hoor.
    Vanuit Gent krijg ik prednisolon, utrogestan en aspirine.

Tammy, spannend wat het antwoord is morgen. Dit is je laatste IUI toch, dit moet 'm gewoon worden. Krijg je hierna helemaal geen IUI meer, of heb je nog een ander plan?

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Toch nog een beetje kunnen uitrusten Nuage?

Tammy, succes vanmiddag, ik ga duimen voor een positief bericht.

OZ, vind je de injecties pijnlijk of gewoon niet fijn? En m.b.t. de pap en CIN, lekker houden zo hoor, vervelend gedoe :)

Nijntje, ik heb het idee dat dr. V wel wil en echt bereid is buiten de reguliere paden te gaan, maar op sommige vlakken is hij wel erg aanhoudend op regels dus ben benieuwd hoe hij hierin staat.

Het is al donderdag! De dagen zijn snel gegaan. Ineens word ik zenuwachtig voor maandag dus ff keihard er tegenaan dan denk ik er niet aan :)

Fijne dag, het is lekker weer!

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tammy mijn duimen draaien!!!

16. Alf

Alf Niet meer actief

Ik duim ook Tammy Hoop zo dat ze voor je willen gaan!

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wat is er een hoop geschreven :)

@tammy: Heb je toevallig al nieuws gehad?

@Alf en Bengel: zijn jullie lekker aan het genieten?

@BS: Hoe gaat het met jullie?

@Jordan: spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat die slechte PAP waardes een hoop stress met zich meebrengen. Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed is en je weer verder kan.

@OZ en Nijntje: ook al plaatsgenomen op het wachtbankje?

@hier: rustig aan het afwachten op het bankje - inmiddels zijn we hier ervaren in geworden ;). Morgen laat ik bloedprikken voor de stollingsafwijkingen. Hiervan krijg ik 7 oktober bericht. Vanaf morgen ga ik ook aan de aspirines. Dat is dan op ongeveer 5 dpo. Hoop dat het nog op tijd is. Daarna rustig afwachten tot 21 oktober...

18. Alf

Alf Niet meer actief

Lieve Marjol, Hier is het inderdaad heerlijk genieten. Van gezin en mooie weer.
    Meisje doet het prima. Erg tevreden.. tenzij honger. Ze drinkt errug vlot dus nog even zoeken naar de juiste combi qua voeden.
    Ik ben als een malle hersteld. Bizar smooth verlopen allemaal. Sarah is echt het goedmakertje van 5 roerige jaren *dankbaar*

Hoop zo dat jullie allen ook snel mogen volgen.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Alf, wat mooi om te lezen. Ik kan me iets voorstellen bij het gevoel dat het moet geven. Hoop het ooit te mogen ervaren. Fijn dat je lekker kunt genieten, het mooie weer is een extraatje ;)

Marjol, dank je wel. Lief! Ik hoop ook echt zo dat ik door kan. Ben benieuwd wat nieuwe medicatie zal gaan doen. Ik probeer positief te denken maar de uitslag maandag is een belangrijke, hopelijk vliegen die laatste dagen ook nog even om dan weten we weer meer :) En jouw stollingstest is ook een belangrijke. Ik kan me herinneren dat die hier toen ook wel even op zich liet wachten. Hopelijk verschaft die test je duidelijkheid!

20. Alf

Alf Niet meer actief

Jordan, Spannend maandag. Ik denk aan je!

Ik wilde me niet in jullie gesprek wurmen, maar ook hier in 2009 Pap3a, CINII, lis excisie en advies snel zwanger te worden (yeah right;))
    Na bevalling van Jelle was ik na 4 maanden terug op PAP1.
    Nu weer over 3 maanden voor controle.

Wel apart dat er best veel meiden hier mk's hebben en ook afwijkende PAP waardes. Waren hier in verleden ook al een paar met dezelfde problemen nl

Deel Deze Pagina