Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

BS Wat een pech weer :(
    Weet je al wanneer jullie M naar huis mag? Kan nooit lang meer duren denk ik? Hoop dat dan eindelijk de rust voor jullie aanbreekt en dat je niet weet waar je het zoeken moet van geluk! Lfs

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    BS, meid wat jij allemaal moet meemaken voor het geluk. Heel veel beterschap en ik hoop dat jullie mannetje snel ook naar huis mag en dan lekker de uitgestelde kraamtijd vieren! Dikke knuffel terug!!!!

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Tammy, succes met de schuimecho morgen! Hopelijk voel je je daarna weer beter.

BS, wat naar zeg dat je weer in het zkh hebt gelegen. Gelukkig gaat alles goed met je mannetje.

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Tammy: spannende dag morgen :)

@BS: goed om van je te horen. Wat een pech hebben jij, maar wat goed om te horen dat M. het zo fantastisch doet. Een echt vechtertje. Ik hoop dat jullie snel met zijn allen naar huis mogen en dat jullie dan samen kunnen gaan genieten.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje BS, wat sneu weer. :( Hopelijk snel over.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: succes morgen bij de schuimecho, dat de perfecte habitat voor een goede zwangerschap gecreëerd mag worden!

@bs: hé wat naar weer in het z'huis gelegen. Gelukkig dat je mannetje het goed doet!

7. Alf

Alf Niet meer actief

Succes Tammy!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tammy, hopelijk ben je straks weer van die nare klachten af en kun je deze ronde vol goede gevoelens weer ingaan.

Hier contact gehad met Gent en een afspraak bij Dr de S aangevraagd. Omdat we in BE verzekerd zijn moeten we eerst voorschieten en dan terugvorderen, maar dat vind ik best. Ben benieuwd wanneer we kunnen.

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy succes vandaag!

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Mykelti, goed dat je naar Gent gaat, hopelijk is de wachtlijst nu minder lang.

Hier echt een super donkere streep op ovutest. Gisteren was ie iets donkerder en nu knalt ie helemaal. Vanavond maar weer gezellig maken dan, helaas ben ik wel laat thuis ivm avonddienst.

Hoeveel dagen hebben jullie meestal een positieve test? Ik meestal 3 dagen, best lang. Morgen zal de streep dan wel even donker zijn en overmorgen lichter.

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bij de normale van sensitest meestal maar 1 dag een donkere streep op de ovulatietest. Bij die lichtgevoelige testen de hele maand streepjes :( dus direct weer overgestapt naar de normale (witte testen) gevoeligheid.

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hier smiley test, dus maar 1 dag, als ik 24 uur later test is ie weg. Had nu die hele dure met extra dagen van clearblue en die begon don en vrij met knipperende smiley en zat vaste smiley. Heb het idee dat eisprong ook al zaterdag geweest is. Niets gevoeld deze keer en ook minder afscheiding dan "nomaal" dus weet niet of deze poging wel iets gaat worden maar we blijven hopen ;)

13. Alf

Alf Niet meer actief

Spannend Mykelti! Kun je een beetje vlot terecht?

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik weet het niet. Moest een mail sturen met allerlei gegevens erin. ML moet er ook weer aan geloven. Ze wil geen uitslagen ouder dan 6 maanden. Is hij vast blij mee... ;)

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier tegenwoordig de ovutesten van de Action. Werken hier goed. Gaat me toch om de om en nabij datum. Meestal 1 dag heel donker of 2 dagen er heel dicht op en daarna lichter. Mijn piek is niet altijd heel lang, dus mis hem makkelijk.

16. Alf

Alf Niet meer actief

Gezelligheid :D

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Net gebeld door Gent en we kunnen 10 febr terecht. Ook een week eerder, maar dat was bijna een uur eerder. Dus heb mijn man een plezier gedaan. ;)
    Dat weekje maakt ook geen verschil. :)

Wat zijn ze toch super snel daar. Heerlijk!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb de ovulatietesten van zwanger en kids. Die zijn meestal 1/2 dagen echt positief, dus dat het streepje dikker is dan de controlestreep.

Deze maand heb ik het niet gedaan. Ben er even klaar mee eigenlijk. Geloof dat ik rond mijn eisprong zit nu. We hebben wel geklust maar mijn man had deze week hoge koorts dus verwacht er niks van. Verwacht er sowieso eigenlijk even niks meer van. Dipje ofzo denk ik.

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mykelti: het is gelukt! en nu aftellen, maar...

Nuage: Mijn man en ik zijn een keer zwanger geworden toen we samen in bed lagen met de mexicaanse griep. Hoe we dat ooit voor elkaar hebben gekregen :) Uiteraard is deze zwangerschap toen ook misgelopen, maar dat was pas na 10 weken. Vruchtje was toen ergens 9,5 week. Dus ook na kloppend hartje pas.

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, je lichaam is erg flexibel...;)

Deel Deze Pagina