Thanks. Ik ben best uit het veld geslagen. Alle ellende 'daar beneden' is de afgelopen jaren nogal traumatisch geweest. Dat uitstrijkje vond ik al echt heeeeel vervelend, terwijl ik daar nooit moeite mee heb gehad. En kanker komt veel voor in mijn familie, in mijn perceptie heb ik het al, weet je wel. Einde egobericht.
Maar dat is toch normaal dat je je zo voelt? Ken weinig mensen die dan super optimistisch zijn, zeker als het vaker voorkomt in de familie. Niet zo hard voor jezelf. Knuff!
Lieve Maria Snap dat je geschrokken bent. Maar pap2 is écht nog niks ergs! Wel houden ze je nu goed in de gaten en dat is zeker met bepaalde genen (herken je angst) alleen maar fijn/veilig. Het wordt pas echt eng als ze je voor vijf jaar wegsturen met een pap. Hou vertrouwen meis, komt vast goed X
Wat een rotnieuws maria. Sterkte met het vervolg afwachten. @nijn: NOD is zondag. Ik mag van mezelf 'pas' vrijdag testen.
Gaat echt heel goed. Voel me prima, Sarah is erg tevreden en makkelijk en ook Jelle lijkt zijn draai weer helemaal gevonden te hebben. Ik ben 's nachts 1 keer wakker voor een fles en we slapen allemaal minimaal 7 uur. Bizar! Het worden vast hele moeilijke pubers
Thanks, lief. Ik heb geen idee wat normaal is. Ik ben het gewend om aan het kortste eind te trekken. Dus dat is mijn perspectief, zeker op gezondheidsgebied. Waardeloos, dit. Volgens ben je na een afwijkende pap nooit meer gerust qua dit. Er is ook altijd wat. Voel me echt kut.
Ik bedoelde of het een reactie van mijn immuunsysteem kon zijn eigenlijk op bevruchting Maria dat is balen. Weet hoe het voelt. Het is gewoon verrot al dat gedoe "daar". Ben er ook klaar mee. Jordan nog gefeliciteerd dat is heel fijn nieuws!
Lief! Nee, ik weet het. Heb me snel ingelezen. Getverderrie. Ik had al bedacht dat ik me sowieso niet laat wegsturen. Voortaan elk jaar een uitstrijkje. Wat goed dat je modelkinderen hebt, haha. Bij ons was het eerste jaar bagger dus gaan we de puberteit overslaan 😜. Nee maar serieus, kleintjelief is een modelkind sinds haar tweede verjaardag. Geniet Alf, maar dat doe je al. Xxx
Ik dacht na dat uitstrijkje al: geen zwangerschap meer. Alleen al om dat geloer steeds. Dat is toch erg.
Handig Alf, zulke makkelijke kids! Mochten we ooit verblijdt worden met een nummer 2, dan hou ik mijn hart vast vwb het slapen, maar misschien gaat het dan meevallen. We zijn inmiddels al heel wat gewend.
Maria knuffel, ik weet helaas niet wat het allemaal betekent maar wens alle meiden hier veel sterkte met de pap1, pap2 enzovoort.
Marjol die 2 weken duren eindeloos... getver. Ik weet ook niet meer wat nu het wondermiddel is om zwanger te worden zou zo fijn zijn als je zeker zou weten dat alle moeite eens beloond wordt.
Maria, balen van die pap2 zeg! Hopelijk over een half jaar een beter bericht. Alf, fijn dat alles zo goed gaat met jullie!
Maria weet goed hoe j je voelt. Ik heb echt 6mnd in angst gezeten toen ik de uitslag pap2 had. Gelukkig was t na 6mnd weer pap1 maar mort zeggen dat ik er nog steeds bang voor ben. Moet 6mnd na de bevalling weer voor n uitstrojkje nen er nu al bang voor. Sterkte!
Ja precies, dat dacht ik dus ook. Als je eenmaal een afwijkende uitslag hebt, zit de angst erin. De huisarts zei dat het best kond dat ik toevallig op dat moment een lichte ontsteking had. Dat hopen we dan maar. Wel is het opmerkelijk dat zovelen van ons al een afwijkende score hebben gehad. Brrr. Het is al bijna zover voor jou he. Hoe is het met je?