Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gewoon blijven slikken is alleen maar goed.

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Will en CvdG mooie echo's zo te lezen!

B12 is supergoed en dat heb je zelfs nog meer nodig als je zwanger bent.

Ik zelf neem altijd Life Extension, Optimized Folate 1000 mcg, veggie caps die bestel ik via Iherb. Dit is de actieve vorm van Folium zuur en hoeft dus niet door het lichaam zelf omgezet te worden.

Y30, het is een paar uur later, hoe voel je je nu? Wanneer mag je weer voor je bloedwaardes, is dat trouwens altijd dezelfde dag?

Misschien is het een idee eens na te denken over een IVI-G infuus bij Prof N. (Hematoloog) in het UZ Gent. Ik weet dat het een enorm eind rijden is maar hij heeft zulke goede resultaten en behandelt IVF/ICSI patiënten en zwangeren. Je betaalt alleen voor het dagziekenhuis en niet voor de IVI-G aangezien dat een proef is (die nu al 14 jaar loopt). Hij behandeld door tot 22 weken (ik weet het niet zeker) maar wellicht toch iets om over na te denken.

3. Tamara1990

8 apr 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hoe gaat het met jullie?

Heb nu een dag voor nod weer bloed geprikt (vorige week vrijdag 25hcg) Hcg is 906 en progesteron 38! Heb nog nooit zo'n hoge hcg gehad. Ben blij maar ook super bang, niet normaal gewoon!

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Buik is gelukkig weer rustig en de waarden van gister waren goed.
    Ik ga standaard op donderdag en dan dus vrijdag uitslag. Alleen in de 3 afgelopen weken ging ik ook nog op maandag.

Voor mij voelt het niet goed om midden in de zwangerschap van behandeling te veranderen. En nu de waarden goed zijn deze week moet ik proberen vertrouwen te hebben. Maar goed zoals we hier allemaal weten valt dat niet mee. Dinsdag de 12 weken echo, dan 12,3 weken.
    Ook uitslag combinatietest. Hopelijk alles goed, en dan tweede trimester in.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Tweeling??:)

6. Tamara1990

8 apr 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet. Ik ben ook bang voor een bbz. Want dit heb ik al eerder gehad maar toen niet met zulke hoge waardes. Dinsdag ga ik naar de gynaecoloog hopelijk kan ze wat zien.

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Inderdaad cvdg en madeleine wat een hoop sterretjes tussen 16-31 januari. Ik lees er af en toe mee, wilde me er niet aanmelden want heb me te vaak aan- en afgemeld voor die clubjes en daarbij wil ik anderen ook niet angstig maken met mijn verhalen en handtekening. Wij mogen dinsdag weer voor een echo ben benieuwd aan de kwaaltjes zal het niet liggen, als die dan ook maar niet voor niets zijn...

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Idd een hoop ellende bij ons in het clubje. Heb ook nog niet heel veel met de mensen daar trouwens, misschien komt dat nog.
    Ik probeer me er niet te veel van de wijs te laten brengen erdoor. En statistisch gezien wordt de kans nu steeds groter dat het bij ons wel goed gaat. Heel hard maar dat te denken helpt me niet gek te worden. Neemt niet weg dat ik het echt niemand gun dit... Helaas weten we hier allemaal wat het is en hoeveel pijn het doet :(.

9. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Madelein ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel :)

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte vandaag Conejita!
    Wat een moeilijke dag voor jullie.

11. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Conejita: ik denk ook aan jullie.

@Tamara: volgens mij is je hcg bij een bbz vaak relatief laag. Een tweeling is waarschijnlijker :D

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Heel veel sterkte vandaag conejita. Denk aan je

13. Tamara1990

8 apr 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Conejita!

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sterkte conjita vandaag

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, wat fijn dat de waardes verbeterd zijn nu! Ik dacht ik geef het gewoon door:).

Conejita, hier wordt ook aan je gedacht.

16. Tamara1990

8 apr 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    @Minty ik heb volgende week dinsdag vroege echo en dan weet ik misschien meer.

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    conejita, een dikke knuffel voor jou en je man. En een flinke knipoog voor Noa die vanaf een speciaal plekje bij jullie is vandaag...

18. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Conejita, ook vanaf hier wordt er aan jullie gedacht! Sterkte vandaag.

Y30 fijn dat je waardes beter zijn! Hopelijk zet dit voort!

Tamara, wat spannend meid! Hopelijk zie je dinsdag een mooi begin!!

Marjol, ik zit ook nog in een ander groepje, ook januari nod groepje maar hebben inmiddels zich al meer bijgevoegd. Dat is een erg fijn groepje. misschien kun je daar eens meelezen?

Bedankt voor het advies, dan ga ik door met de b12
    fijn weekend allemaal!!!

19. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is al snel Tamara. Bij deze ook gefeliciteerd!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: is de dag uitgepakt zoals je het gepland had? Je had zoveel moois bedacht. Zal vast heel zwaar maar ook waardevol zijn geweest.
    Ook hier wordt aan je gedacht.

@tamara en marjol: dan gaan we met zijn drieën dinsdag! Hopelijk voor ons allemaal goed nieuws!!

Deel Deze Pagina