Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Mooie rijtje en hcg klinkt ook goed mamadeluxe. Super!!

Ooh dat klinkt niet goed Will, misschien iets meer rust houden??
    Je moet jezelf niet voorbij gaan hoor..

Hier vandaag weer bij de gyn geweest.
    Echo was weer goed gelukkig.:D Vanmorgen had ik na het plassen erg veel roze verlies dus was erg nerveus en bang dat er iets was..

Gelukkig was dit niet zo en kan het komen van de gevoelige baarmoedermond in combinatie met de aspirine die ik slik..

Echo bij 10w5d :D Zo gek dat dit bij mij hoort! Kan het nog niet geloven...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      4
  2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mooi echo! Je kindje is zo goed al af nu :D
    Is aspirine het enige wat je nu neemt? En had de arts dit voorgeschreven of ben je dit zelf gaan nemen?

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    CdvG, Ziet er prachtig uit!
    Will, oei dat moet zeker heftig zijn geweest. Zeker als je dat anders nooit hebt. Nu moet ik wel zeggen dat ik dat 1 keer gehad heb. Op de sportschool (voordat ik maar iets gedaan had trouwens) en er was geen oorzaak voor. Ik had niet te zwaar gegeten en mijn cyclus zat ook niet in de weg. Misschien zijn het nog wel je hormonen die nog 'in de war' zijn.
    Mamadeluxe, dat klinkt geweldig 54HCG!
    Tamara, wanneer mag jij weer?

4. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dank jullie!!

Ik slik aspirine en extra omega op advies van de gyn. Zelf nog vitamine b12 en een multivitamine. Foliumzuur ook nog maar daar mag ik zo'n beetje mee stoppen. Gelukkig niets anders nodig gehad deze keer dus hopen dat dit zo blijft..

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    B12 kun je gewoon door blijven slikken, is heel goed voor je. Wat fijn dat de gyn dat heeft gezegd.

6. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat mooi Cdvg! Wat voor omega slik je, als ik vragen mag?

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
  8. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reactie, voor nu zijn we ook (even) gerustgesteld.

Nuage: Ik heb dat inderdaad voorbij zien komen, wel fijn dat je eerder terecht kon en je straks overal gelijk de uitslag van hebt. Mocht ik je later deze avond niet meer spreken, dan wil ik je voor morgen heel veel succes wensen, ik gedachten ben ik bij je!

Cdvg: Wow mooi! Al helemaal af lekker van genieten!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, Bocholt bewaard het in de koelkast en hadden het me meegegeven meg een koelelement en de instructie z.s.m. In koelkast.

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Mamadeluxe, wat een mooie waarde!

Cdvg, wat een prachtige echo!

Hier heb ik al 3 dagen een positieve test. Gisteren liep hij op en vandaag lijkt hij weer een fractie lichter.
    Onderste is van vanochtend: 12 dpo en 13 dagen na Pregnyl. Erg spannend...

Bijgevoegde bestanden:

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dank je wel! :)
    Hoe is het met jou?

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mamadeluxe: mooi rijtje en prima HCG waarde! Goed begin!!
    @cdvg: mooie foto, leuk he dat je alles al kunt zien!
    @nijntje: spannend inderdaad!
    @nuage: veel succes morgen! Met de combinatie aan pillen merk je er hopelijk niet zo heel veel van.
    @eef: jij ook veel succes morgen, ik hoop dat ze een afwijkende NK waarde vinden waardoor je zonder verder gezeur aan de prednison mag.

Hier: morgen uitslagen van vandaag, ben wel benieuwd aangezien ik nu voor het eerst deze maand weer 1 keer per week ben geweest.

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Tammywynet, morgen ga ik dat zeker vragen aan de huisarts. Nu hopen dat hij meewerkt.

Nuage, bedankt voor je toelichting over Utrogestan. Succes morgen, hopelijk valt het mee..

Y30, fijn dat je echo goed was. Ben je zo ik ieder geval al goed op weg.

Daisykesie, wat een verdrietig en heftig verhaal.

Mamadeluxe5, mooie testjes, lopen goed op.

Cdvg, wat een mooie plaatje. Echt al een klein kindje ❤️

14. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hier sinds gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik. Ook wat meer slijmverlies, ovulatietest gedaan en die was negatief. Wanneer kun je eigenlijk weer een eisprong verwachten na een miskraam?

Verder lees ik hier dat meerdere vitamines slikken. Wat zijn nou echt aanraders? Ik slik zelf een multivitamine voor zwangeren en 500 Mg vitamine c ( op advies van orthopeed).

15. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Cullen: Ik had na mijn 3 vroege miskramen, vanaf de eerste dag na het eerste bloedverlies, 15 dagen later mijn eisprong weer. Ik slik de multivitamine van Davitamon, verder niets.

Y30: Spannend, ik duim voor je dat het mooie uitslagen zijn!

Nijntje: De onderste lijkt nog niet helemaal opgedroogd! Spannend! Ik hoop dat ze verder op gaan lopen!

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    B12 en D3 zijn de grootste aanraders. En als hey je immuunsysteem is juist geen vit C slikken

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Y30, dank je voor je berichtje!
    Ik heb vandaag progesteron geprikt omdat ik nog steeds geen temp stijging had en ik de biopsie 5 tot 9 dag na ovulatie moet doen. Deze is 17,5. Niet veel he, 7 dagen na ovulatie op een cyclus van zo'n 25 dagen. Ik wacht op het antwoord van de gyn over of het wel doorgaat...
    Laat jij het nog even weten van de uitslagen?

cdvg, al echt een babietje!! super ! Wat moet jij geschrokken zijn van het roze verlies!

Marjol, hoe ga je nu eigenlijk verder? Afwachten?

Nijntje...super spannend!! Ik duim voor je! Na hoeveel dagen is de Pregnyl uit je lijf ?

Tammy, hoe sta jij er nu voor ?

Nuage, hoop dat je uitstrijkje goed is ! Morgen gaan we er (hoop ik) samen voor! Heb hetzelfde als jij....heb er ergens veel zin in, om dezelfde reden. Het kan maar achter de rug zijn...en weer een hypothese uit de weg gewerkt. Kunnen we dan weer van het lijstje schrappen ;)

18. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    eef: ook voor jou heel veel sterkte en succes morgen!

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eef, succes morgen (en jij ook Nuage;)). Hopelijk komt er niets uit bij jullie!

20. Tamara1990

8 apr 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    Tammywynet, ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij de gynaecoloog. Dus nog een week volhouden, hopelijk vol te houden. Ik had iedere dag wel menstruatie pijn maar vandaag heb ik de hele dag niks gevoeld...

Hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina