Zonnetje wat fijn! Hier ook geen symptomen niet misselijk, geen gespannen borsten. Alleen verschrikkelijk moe maar dat kwam later pas. gefeliciteerd! Minty, ik denk aan je. Mag je vandaag langs? Ik hoop en duim! ! Y30: wat een schrik, handig, zo'n wildebras in huis gelukkig heb je het hartje weer gehoord! Ik denk er aan om ook zo'n ding te kopen..angelsound. misschien ook wel fijn voor mij. Nog meer ervaringen hier? Hoeveel kost zoiets? Ik ben echt niet vooruit te branden. Het is hier ook al weken heel warm. Bij jullie nu ook hittegolf he. nijn, ik snap je angst voor die echo maken. Maar nu gebruik je prednison. Hopelijk is dat precies wat jouw lichaam nodig heeft! Ik merk dat de medicatie me toch wel wat houvast geeft. maar het blijft spannend natuurlijk. Jij kwaaltjes? Marjol Hoe gaat het met jou?
@Y30: dat was vast even schrikken! Gelukkig niets aan de hand. Er zit nu nog zoveel vruchtwater omheen dat er van buitenaf eigenlijk nog niet zoveel schade toegebracht kan worden volgens mij. @Nijntje: gefeliciteerd! Vanmiddag laat de echo. Ben wel een beetje nerveus. Gelukkig genoeg omhanden omdat we morgen op vakantie gaan.
Y30 fijn dat alles goed is!! Zwangere meiden super nieuws hoop dat het goed blijft gaan!! Tammy jou wachtbankje moet goed gaan dit keer, duim voor een mooie test over een week!
Gefeliciteerd Zonnetje, mooie testen hoor. Hopelijk kun je snel terecht. Minty, hopelijk breng je ons zo goed nieuws. Ik duim voor je.. Gelukkig heb je alsnog het hartje kunnen vinden Y30, ik zou ook geschrokken zijn.. Mamadeluxe wat fijn dat je waardes mooi gestegen zijn.. Op maar de eerste echo.. Conejita, oh dan heb ik je waarschijnlijk verward met een ander. Hier vroeg vandaag iemand aan mij of ik misschien zwanger was haha, blijkbaar lukt het verbergen niet geel goed gehe. Gelukkig gaan we het dit weekend een begin maken met vertellen
Ik hou het even kort. Het is helaas niet goed: slechts een lege vruchtzak. Waarschijnlijk wat langer op zijn plaats gebleven door de progesteroncreme. De enige geruststelling die ik heb is dat dit echt een geval van pech is.
shit. evengoed een teleurstelling. fijn dat je morgen op vakantie gaat, hoop dat het je goed zal doen!
Ah Minty, wat erg! Wel nu een afspraak bij Prof N. of dr. P. Je weet maar nooit wat je aan de volgende keer kan verbeteren. Knuffel! OZ, dank je!
Minty, wat ontzettend verdrietig Heel veel sterkte! Conejita, heb nog niet echt kwaaltjes. Wel hele zere borsten, maar die heb ik sinds laatste miskraam steeds al vanaf eisprong. En erg moe, maar sinds ik het weet slaap ik al erg slecht, gewoon door de spanning Geen gekke dingen dus. Misselijkheid komt bij mij ook meestal pas met 7-8 weken ofzo. Vanaf wanneer werd jij zo moe? Verder voel je niks? Ik belde vandaag voor een echo over 2 weken, maar dit schijnt erg lastig te zijn omdat het vakantieperiode is Kon wel over 1 week terecht, maar dat is echt veel te vroeg voor een hartje en anders over 3,5 week pas. Heb donderdag een belafspraak met de gyn, dus weet nog niet wanneer ik ga. Normaal mag ik vanaf 6 weken elke week langs komen.
Het is inderdaad wel een enorme tegenslag. Aan de andere kant heeft het nooit echt helemaal goed gevoeld, dus het klopt wel bij wat ik voelde. De klap is daardoor minder heftig dan bij de andere miskramen. Morgen gelukkig lekker op vakantie. Heb het echt even nodig!
Aaaah Minty evengoed waardeloos!! Wat jammer zeg! Gelukkig een mooie vakantie voor de boeg, wellicht kun je daar een beetje tot rust komen. Oeh dat is best een lastige keuze Nijntje, dan misschien tussendoor voor een echo bij een particulier bureau?
He das balen... Missch bij een andere gyn of bureau vragen idd? Ik voel me dus moe en prikkelbaar, snel uit me doen en ook meer piekerig. Heeft met de situ te maken, maar dit had ik bij Noa* ook. Ik slik antidepressiva en volgens mij werken die iets minder in het eerste trimester. Voel me angstiger. Maar ja, das ook wel weer normaal. Verder niks nee, geen gevoelige boobs, niks. Maar er zit toch echt een beebje. Bij Noa* werd ik vanaf 6 w misselijk en zit nu al op 8.1. Dus echt elke zs is anders . Spannend he Nijn, anderhalf jaar geleden waren we ook beide zwanger en zaten we ergens samen in een topic. Zou echt fantastisch zijn als we nu ook echt een (levende) baby krijgen... Ik kan het me gewoon niet voorstellen... Maar hopen blijf ik wel. Y30, bedankt voor de info. Ja, vanaf twaalf weken. Eerder schaf ik toch niks aan eerst maar ns kijken of we hier heelhuids doorheen komen. Maar voor jou was het een fijn ding?
"Conejita, wat kun je het allemaal goed neerschrijven. Knap hoor. Het is zo jammer dat je schoonfamilie het anders ervaart. Misschien ook omdat zij misschien het geluk hebben gehad dat het verlies van een kindje hun bespaard is gebleven? Toch apart, want iedereen kan zich toch indenken dat het verlies van een kindje iets is dat voor altijd bij je zal blijven en geen gesloten hoofdstuk kan worden. "Ik heb geregeld aan je gedacht tijdens mijn weekje vakantie. Vorig jaar was ik ook daar op vakantie, net na mijn 3e miskraam, ook in juni. En voelde ik me behoorlijk zielig. Toen liepen daar ook hoogzwangere vrouwen rond...waarop ik erg jaloers was. Maar jou verhaal deed me dit keer beseffen dat we ook niet kunnen weten wat hun geschiedenis is, of hun toekomst. " Eef, hier wilde ik nog even op reageren. Wat mooi toch wel dat het zo'n invloed heeft. Het is idd zo, we denken altijd dat een ander het makkelijk(er) heeft en soms (vaak?) is dit ook zo, maar wij kennen hun geschiedenis of toekomst niet. .... Ja maar weet je wat ik zo gek vind we mijn schoonfamilie? Het is toch ook hun kleindochter, hun vlees en bloed? Hun nichtje? Ach, het is ook gewoon een rare familie, dat zegt mijn man ook . Gepaste afstand is het beste, en vooral dicht bij onszelf blijven. Hoe gaat het verder met jou? En met jou, Nuage? Na de hysto? Madelein, voel jij je al iets beter?
Ja!! Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje zei ik altijd beste aanschaf ooit! Toen had ik meer last van onzekerheid dan nu. Nu luister ik zo'n beetje om de dag even voor ik slapen ga. Ff hartje horen en een babbeltje maken "met" de kleine. Fijn ritueeltje, wat ook rust geeft nu ik lang op echo moet wachten.
Ik wil denk ik ook een angelsound kopen.. Ben best nog onzeker af en toe.. (lees veel te vaak) Hier al drie dagen wat roze verlies en hoge buikpijn en rugpijn. Gyn gebeld om dit te uiten en nu mag ik morgen langskomen ter geruststelling. Ze denkt niet dat ik mij zorgen hoef te maken maar met stress rond lopen is ook niet goed/fijn voor de baby dus dan maar een extra echo. Normaal zou ik "pas" volgende week vrijdag mogen dus dit vind ik echt super fijn....