Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo, hier een berichtje vanuit Frankrijk. Er is hier nog steeds niets vanzelf op gang gekomen, wat ik gezien mijn verleden wel had verwacht. Ik denk dat het door de progesteron komt. Daar ben ik wel al sindswoensdag mee gestopt, maar ik vermoed dat het even duurt voordat mijn lichaam hierop reageert. Progesteron lijkt bij mij dus ook niet het probleem te zijn, dus als ik nog iemandij kan maken met twee tubes progesteroncreme... Ik denk niet dat ik het een volgende keer nogmaals ga gebruiken.

@Marjol: jij hebt toch pillen gebruikt om het op te wekken? Ik denk dat ik dat ook maar ga proberen als het niet uit zichzelf komt.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb helaas wel gehoord dat bij vrouwen waarbij het moeilijk los komt cytotec vaak ook niet alles los maakt en dan volgt alsnog curettage. Mijn gyn gaf ook aan dat hoe langer het duurt hoe minder groot de kans dat het zelf los komt of met pillen lukt.

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, fijn dat waardes weer goed zijn. Hoe kun je bloedarmoede oplopen? Is dat door de Prednisolon?

Minty, hoe voel je je verder lichamelijk? Helemaal niets, of toch al tekenen? Hopelijk komt het toch van zelf op gang want dat is toch het fijnst. Sterkte meis!

4. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

ik ben even te moe om op iedereen te reageren, maar ik heb even het volgende:

ik heb hier nog een nieuw doosje aspirine (100mg), Vitamine b12 van Solgar 1000 µg zuigtabletten en tarwekiem capsules.

Wie kan ik hier blij mee maken? Als je het wilt hebben, stuur mij even een pb met je adres en dan stuur ik het deze week nog op!

Later reageer ik weer op iedereen hoor!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waarom gebruik je dat niet zelf dan?

6. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Van Tarwekiem raakte de boel ontregeld, B12 is mijn eigen waarde al 502, dus slik ik niet en aspirine nooit aan toe gekomen om te nemen :)

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zou zeker niet stoppen met b12. Of heb je het nooit genomen?

8. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamadeluxe, B12 is een van de belangrijkste vitamines in de zwangerschap. Goed dat je waarde prima is maar een beetje extra helpt alleen maar mee aan je zwangerschap. Bovendien kan het een gunstig effect hebben op je moeheid.

9. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Nee nooit genomen :) Alleen een paar eruit gehaald voor een vriendin van mij!

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Minty, wat ontzettend verdrietig. Wat de oorzaak dan ook is.... Veel sterkte meid ! Ik hoop dat je toch van je vakantie kunt genieten ! Hoe lang ben je op vakantie ?
    Wat betreft je vraag: bij mij heeft het de laatste keer ook lang geduurd voor het loskwam; Toch was het al vroeg gestopt met groeien (misschien ook wel een leeg vruchtzakje, ben niet eens tot de echo gekomen). Ik denk dat het dit keer zo lang duurde vanwege de progesteron. Normaal kwam het bij de vroege miskramen (2 eerdere) al na een dag of 2-3 na het eerste bloedverlies op gang. Dit keer heeft het een flink dikke week geduurd. Misschien wel bijna 2 weken na het eerste bloedverlies!

Tammy : hoe is het op het wachtbankje? Volgend weekend zit ik er ook op. ;)

marjol: hoe gaat het nu met je? Fijn dat het zo goed is verlopen met de pillen. Dat scheelt weer een lange nasleep !

Zonnetje : gefeliciteerd meid!! Spannend hoor !

En Nijntje, jij dus ook....ook al wisten we het al voor ik op vakantie ging ;) Gefeliciteerd meid !

Y30, is het dan zo dat er bij zwangerschappen eigenlijk standaard om de zoveel tijd een kweek moet worden gedaan ??

Tamara: vervelend meid dat je nog zo lang in de spanning moet zitten en dat de echo's je niet verder helpen ! Hopelijk binnenkort een duidelijk goede echo !

Conejita, wat heb jij een ontzettend lief neefje zeg! Daaruit blijkt ook inderdaad hoe verschillend jouw familie omgaat met het verlies ten opzichte van je schoonfamilie. Wat een schatje!!

cdvg, conejita: gefeliciteerd met jullie mooie echo's ! En Y30 met de goede waarden !

Hier:
    Leuke vakantie gehad. Dit keer op een plek waar ALLEEN maar mensen zaten die al gepensioneerd waren. Dus geen confronterende, zwangere buiken. Heerlijk !!
    Maar ik moest dus dat nk-cellen onderzoek doen op dag 5 tot 9 na de eisprong. Het onderzoek viel ongeveer op dag 8-9 na de eisprong. Dat was een vrijdag. Werd ik opeens maandag al ongesteld!! Dus een cyclus van maar 22 dagen met een luteale fase van maar ong. 10-11 dagen. Dat heb ik normaal nooit. En ik zag pas op dag 17 ongeveer een tempstijging. Ook veel later dan normaal dus. Kortum, mijn cyclus was compleet van slag. Ben dus nu erg bang dat de biopsie opnieuw moet want die "dag 5-9 na de eisprong" is uiteraard gebaseerd op een normale cyclus met ong. 14 dagen luteale fase.

Maar ik heb me al voorgenomen het te weigeren. Ik heb dan precies 2x een hystero gehad in 6 maanden tijd, met biopsies. Dat vind ik wel voldoende. Volgens mij is daarom ook heel mijn cylcus van slag, van al dat gestress en gedoe. Ik hoop dan uiteraard wel dat ze me dan toch prednison wil geven.
    Nog meer hoop ik dat de biopsie wel gewoon goed is gegaan !

11. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Pfff Eef het zit je ook echt niet mee..

Mindy vreselijk dat afwachten..

Hier nog steeds weinig tekenen van zwangerschap. Ben moe maar dat kan ook heel goed aan t weer liggen net als de vlagen misselijkheid en de opgezette buik... Weet dat symptomen niks zeggen maar het is toch een houvast.

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Eef, wat balen, hoop dat het toch gelukt is. Snap dat je effe geen polonaise aan je lijf meer wilt als je cyclus zo van slag is. Gelijk heb je.
    Haha, lekker tussen de gepensioneerden, daar voel jij je helemaal thuis :D. Heerlijk geen dikke blije buiken om je heen! Dan kom je pas echt tot rust;)

Minty, ik hoop en duim dat het toch snel loskomt... Heb je al eens curretage gehad? Hoop dat dat nie tnodig is meis. Knuffel.

Zonnetje. Fijn dat je je zwanger voelt. Ik ook. Niet misselijk maar wel erg moody en moe. Mijn man zegt "my liefi está (is) heel veel swanker en heel veel sagerijne" haha. En zo is het ook :D (Hij spreek paar woordjes Nederlands)
    Arme jongen, ik ben echt mezelf niet. Maar nog een paar weekjes zeg ik dan, dan is het ergste voorbij. Bij Noa was ik ook niet te genieten de eerste drie maanden.
    En met die warmte... Pfff. Hier duurt het hittegolf nog effe voort. Vandaag 41 graden :(. Onze golf duurt negen (!) dagen. Omg dat wordt elke middag onder de tuinslang afkoelen.

Meiden, jullie lekker van jullie zwembadjes genoten? (Madelein en Y30 als ik het goed heb)

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hihi voel me juist niet zwanger. De symptomen wijdt ik meer aan de warmte. Hier nu stuk koeler en symptomen weg... Borsten lijken wel gevoeliger en voller te worden.

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ooh haha dan begreep ik het verkeerd. :D
    nou ik voelde ook niks in het begin en nog steeds geen gevoelige boobies of misselijk. alleen "sagerijne" :p

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Yes!! Termijnecho helemaal goed! 2 daagjes minder ver dan ik zelf dacht, maar dat waren eerst 4 dagen ( bij de echo 2 weken terug) dus viel me mee ;). Ukje doet het perfect. Lag lekker te bewegen en met de handjes aan het gezichtje te friemelen. Zo mooi!
    Ik begin het eindelijk een beetje te geloven nu...

@conejita: ik ben ook niet de vrolijkste maar komt bij mij met name als ik erg moe ben. Heb jij dat ook? Anders meer rust proberen te pakken!
    Misselijkheid zwakt iets af hier, krijg meer eetlust. Fijn!
    En inderdaad die borsten pfff. Is een weekje minder geweest maar nu volop terug. Wordt er 'S nachts zelfs wakker van als ik me omdraai.

Zwembadje was heerlijk! Geen spijt van :). En water eind van de dag weggedaan dus moet veilig geweest zijn.

@minty; ik hoop eigenlijk voor je dat je je vakantie nog even zonder bloedingen kunt vervolgen en gewoon lekker kan blijven zwemmen enzo. Al snap ik ook dat je het op gang wil hebben, dan kan je tenminste verder.

@eef: O nee toch!? Hopelijk is de timing goed geweest, en anders kan ik me goed voorstellen dat je het zo wel welletjes vind. Is toch echt geen fijn gebeuren iedere keer weer! Sterkte!

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik denk dat het i.d.d door de prednisolon komt aangezien hij wil dat ik die wat afbouw. Maar wat ook niet zal helpen is dat je lijf vitamine C nodig heeft om ijzer op te nemen. En tja vitamine C mag ik niet.

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat een gestres...hoop mee dat de biopsie gewoon goed is gegaan.
    Zou anders wel erg lullig zijn...

M.b.t. Je vraag; ik bedoelde dat als je zwanger bent en je hebt symptomen van blaasontsteking, dat je je dan niet af moet laten schepen met alleen de snelle urine test. Deze komt namelijk vaak o.k. Terug door de zwangerschap, en als ze dan kweken blijkt er toch wat aan de hand.

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @madelein: super dat de echo weer goed was. Mooi plaatje ook!
    Zal van de volgende echo ook eens een fotootje posten.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: zwembadje iedere dag ververst en beetje schoongemaakt. Moet goed gaan, lijkt me. Was i.g.g. Heerlijk m.n. Zaterdag toen het zo knetter heet was.

20. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    madelein wat een goed nieuws!! zo fijn voor jullie geniet ervan

Deel Deze Pagina