Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja, dit dus. Het voelt als meer "zekerheid".

Praten me mijn gyn om het af te sluiten.... heb wel wat gesprekken gehad. Ze blijft volhouden dat ze goed gehandeld heeft en dat het "kan gebeuren". Kijk ze gaat natuurlijk nooit toegeven dat ze kritischer had moeten zijn.
    Als ik haar zie zal ik wel gewoon normaal doen en zo. Als ze bij de bevalling zou zijn, ja, dat zou wel raar zijn... Ik heb haar vergeven, in de zin van dat ik mijn boosheid heb losgelaten. Maar haar aan me bed hebben is een ander verhaal. Tis een heel groot ziekenhuis dus die kans is klein. Bovendien zal ik wrsch ingeleid worden dus kunnen we het een beetje "plannen" wie er zal zijn.

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #2402 conejita, 11 jul 2015
    Laatst bewerkt: 11 jul 2015
    Ah dan snap ik m. ;)
    Hoe voel je j nu qua angst?

Nuage, het is al "bijna" de 24e. Ik duim! En jouw dochter is echt een wonder he! Wat fijn dat je haar hebt. Maar ik hoop toch ook op een mooi brusje voor haar. De aanhouder wint ;)
    Snow White wat vervelend... Hoop dat je volg week een echo mag idd, dan weet je of ernog wat zit. Sterkte.
    Minty jij ook sterkte met afwachten blegh wachten is zooooo irritant. Gelukkig heb je wat afleiding.
    Eef, en had je partner nog zin ;), hoop dat je je ei benut hebt meis. Duim duim.

aspirine: moet je dat s avonds innemen? Wist ik niet...
    Trouwens heparine prikken, moet je dat stuk vel /vlees wat je pakt om in te prikken nou loslaten als j de vloeistof spuit of niet. Ik blijf blauwe plekken houden...

Nijn hoe is het met jou, hoe ver ben je nu? Wanneer echo? En jij zonnetje?

3. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Nuage, 2 uur valt nog te doen, maar inderdaad ook niet te vaak. Het is altijd wel fijner als je de kleine dan ergens kunt achterlaten. Voor jullie en voor haar !
    Ik heb trouwens ook eens gedroomd dat de afspraak werd verzet...haha !

Conejita : als je zegt "ingeleid", wil dat dan ook zeggen keizersnede of niet persé ? Ik kan me voorstellen dat je de laatste weken dit keer liever overslaat !

Wij hebben er nog wat van gemaakt gisteravond...beetje verplicht nummertje was het wel hoor ;)

Iemand bekend met de zwarte aalbes ? Dat zou een werking hebben net als corticoiden (predni dus) volgens artikelen op internet.
    De kracht van Zwarte bes - DeelBewust : DeelBewust

4. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het afwachten is inderdaad vervelend. Gelukkig kan ik maandag meteen terecht voor een echo en de Cytotec. Ik heb het nog nooit gebruikt, maar een curretage wil ik liever vermijden.

@Nuage: je had het over aspirine in combi met andere medicijnen? Bedoel je dan prednison? Ik begin toch ook steeds meer aan immuunproblemen te denken omdat het bij mij ook na een goede zwangerschap is ontstaan.

Ik vind het wel heel fijn dat ik dit hier kan delen. Deze zwangerschap wist echt niemand (behalve man natuurlijk :D) en het is echt fijn om andere vrouwen te hebben die precies begrijpen waar ik doorheen ga.

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Eef, met clomid groeien de eitjes iets groter en zijn daardoor beter te bevruchten. Normaal springt een ei met iets van 20 mm of in die richting en met clomid kunnen ze iets meer dan 20 mm worden. Met 11 mm kan hij sowieso niet springen, moet zeker wel 18 zijn volgens mij.
    Spannend voor jou als je net je ei hebt gehad, hopelijk snel een positieve test.

Conejita, met mij alles goed. Vandaag 6 weken en woensdag echo. Zo spannend.
    Er zijn onderzoeken geweest en daaruit blijkt dat aspirine savonds beter werkt waarschijnlijk. Ik neem het na het avondeten omdat het op lege maag ook niet goed is en ik snel maagklachten heb. Heb ook jaren een maagzuurremmer gebruikt en eigenlijk zou dat ook moeten bij de combi prednison en aspirine. Beide belastend voor de maag. Op mijn werk moeten we dat ook erbij doen.
    Als je heparine spuit moet je die plooi niet loslaten. Pas als je klaar bent.

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Minty, ik heb 1x cytotec gehad en dat verliep prima, zonder pijn en zonder veel bloedverlies. Ik was toen ook nog niet zo ver (vruchtje hooguit 6 weken) en ik had er daarna nog 2 weken mee rondgelopen.
    Als ze het geven, vraag dan ook om mifepristone. Dat neem je ong. 2 dagen voor de cytotec. Dat zorgt ervoor (dacht ik) dat de hormonen stoppen en het allemaal al een beetje loskomt. Ik had dat ook en nogmaals, is erg goed verlopen.

Nijntje, bedankt voor je antwoord. Spannend voor de echo, maar grote kans dat het helemaal goed zit met een mooi gerijpt eitje en de medicijnen !! Ik duim voor je ! Je laat het wel weten he ;)

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Die medicijnen kan ik nooit zo goed over meepraten... Dus antwoorden daarop kan ik niet geven.

@eef: ik duim voor jullie dat het raak is deze keer!
    @minty: he get dus niet vanzelf op gang gekomen? Heb je nog wel kunnen genieten van je vakantie? Sterkte maandag, zal wel weer even confronterend zijn :(.
    @nijntje: spannend meis!!
    @conejita: gister had ik qua angst een hele slechte dag, maar dat kwam met name doordat alles rondom Sam weer boven kwam. Toen kreeg ik ook al vroeg last van m'n buik en moest rond 12 weken minder gaan werken.
    Het feit dat ik geen enkel drupje bloedverlies heb, of verlies van delen van de slijmprop ( wat ik toen wel had, en daarbij nog eens hele rare afscheiding) stelt me wel gerust. Ook luister ik iedere ochtend even naar het hartje, dat stelt me ook enorm gerust.
    Verder ben ik vooral bang dat ik al snel helemaal thuis kom te zitten, en ben ik bang voor bedrust enzo. Ze konden vorige keer niet uitsluiten dat de infectie niet door cervixinsufficientie kwam. Voor een cerclage kom ik niet meer aanmerking door mijn voorgeschiedenis dus dan wordt het bedrust mocht de bmm open gaan staan. En als ik ergens niet tegen kan is het stil zitten...
    Maar goed dat is voor latere zorg. Eerst de komende week maar eens door, dan alweer 12 weken!

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Minty bij immuunproblemen is prednison echt het antwoord ja. In Gent krijg je vaak de combi aspirine, Utrogestan, prednison en heparine.

Conejita ik bleef de plooi vasthouden maar niet knijpen. Maar blauwe plekken zijn moeilijk te voorkomen helaas.

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dames, wij zijn sinds gisteren een weekend weg en heb geen internet heb. (Nu even snel). Wilde toch even snel laten weten dat de combinatietest en echo gisteren helemaal
    Goed waren.

Ik lees jullie berichten na het weekend terug!
    Liefs C

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Geweldig cdvg....lekker genieten nu !!!

11. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nijntje: spannend! Dat wachten duurt altijd zo ontzettend lang, vind je ook niet?

@Eef: bedankt voor de tip. Ik ga daar zeker om vragen.

@Cdvg: wat fijn voor je!

12. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: ik heb overigens geen idee mbt de zwarte aalbes. Het klinkt wel goed, moet ik zeggen.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    #2413 Y30, 11 jul 2015
    Laatst bewerkt: 11 jul 2015

Blijven testen. Ik heb dit ook altijd en een aantal dagen later dan alsnog eisprong en dan wel duidelijk.

Maar goed zie net dat andere dames de testen anders hebben geïnterpreteerd.
    Sowieso is sex voor eisprong het beste i.v.m zaad reistijd:) dan ligt het klaar als je eitje arriveert.

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Fijn dat de echo weer goed was!! En ook dat de beslissing m.b.t. Welk ziekenhuis gemaakt is.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Mooie foto! Zo leuk he, die eerste kiekjes.

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @madelein: wat zul je geschrokken zijn die nacht. Ik heb zelf ook veel darmklachten, en ook al weet je dat, het voelt toch eng!
    Zeker met jouw geschiedenis.
    Mooi dat je het rustiger aan kunt doen, hopelijk kun je daarmee ellende als bedrust vermijden

@cdvg: super fijn, weer een goede echo!

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb een paar keer een hele maand getest en beter dan dit werd het bij mij niet. Maar vind het wel een goeie eigenlijk om als je net begint door te testen dan weet je het zeker.

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Foute boel hier. Sinds gisteravond wat bloedverlies...

19. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh damn Zonnetje....wat ontzettend naar! Het hoeft natuurlijk nog niets te betekenen. Wat zegt je gevoel?

20. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Oh zonnetje. hoop het niet. Maar hoeft idd niks te betekenen. Vraag een echo aan. Sterkte

Deel Deze Pagina