Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ja, dan snap ik dat je voor een "vroege" gaat. Maar 6,5 weken zou net wel al voldoende moeten zijn. Kan al vanaf 6 weken toch? En je hebt al voor je NOD positief getest. Wat wordt er hier toch veel afgeduimd he ! ;)

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik denk dat ik nu wel weet wanneer de innesteling was, zou ook nét te vroeg kunnen zijn. Ik dacht dat het echt 6w3d was en als het eerder klopt ben je eigenlijk ietsje verder? Heb volgens mij nog nooit meteen een hartje gezien zo vroeg dus ik reken maar op weer een ellendige echo met onzekerheid en zenuwen. Hopelijk niet weer zo erg als vorige keer want toen kon ik de echoscopiste wel wurgen. Die zei "er is nog niet eens een embryo".......... maar goed.

Ja duimen draaien er bijna af maar hopelijk heeft het nut!

3. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Jahoehoehoe !!!! De biopsie heeft mijn gekke cyclus en de brievenbus in de hittegolf getrotseerd en kan geinterpreteerd worden!!

Moet alleen nog wel even 400 euro overmaken, maar ja...dat is dan het eerste eigenlijk dat we sinds dit hele traject moeten uitgeven dus zal ik maar niet teveel klagen. Ik heb in ieder geval niet voor niks de biopsie hoeven doen. OEF !!!

En ja...nu weer wachten op de resultaten.... ;)

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Yes!!! Nou dat is iig fijn nieuws! Dat geld iets minder, maar die MOAT was ook 500 euro. Soms is het helaas niet anders, en hopelijk gaat het je een paar antwoorden geven waar je iets aan hebt!

5. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb overigens nog nooit eerder dan 7w3d een echo gehad. Wel een keer een echo gehad waarbij ik al 7w3d was en ik een hartje had, maar waarbij het vruchtje nog maar 6w3d groot was. Maar dat is dan weer niet vergelijkbaar natuurlijk.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Het zijn rotecho's voor die tijd. Meestal is het een zoekwerkje en dan uiteindelijk alleen een vruchtzakje. Bah als ik erover nadenk kan ik wel janken.

7. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
  8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat is zeker een mooi plaatje!

Heb me net aangemeld bij een verloskundige. Dat is wel positief toch? Nou hopen dat ik dat niet weer moet afzeggen.

9. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ja...positive thinking...heel belangrijk !;)

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Zo...en daar ging mijn positive thinking weer.....krijg net weer een mailtje. Er is een foutje gemaakt. Blijkt toch niet te interpreteren te zijn.

Ik ga even bijkomen....mijn hoofd staat op tollen.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Niet waar..... Verdorie

12. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah Eef...ze zijn daar dus lekker aan het klunzen :(

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Eef wat vreselijk slordig... Wat nu? Opnieuw?
    Nuage ik gad bij 6,2 een duidelijk kloppend hartje en stond binnen 12 minuten weer buiten. Was meteen duidelijk. Hoop dat je dezelfde ervaring mag hebben!

Minty hoe gaat t met je? Alles weervaar rustiger?

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jemig eef hoe kan dat nou weer?! Pfff...

Ik las ergens iets over vroege echo's? Heb ik wel goeie ervaringen mee, behalve dan deze zwangerschap. Toen dacht ik zelf 6.4 te zijn maar was minder ver waardoor er nog net geen hartje klopte. 4 dagen later deed ie het wel :).

15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Oh nee toch Eef :(
    Wat ontzettend rot zeg :(

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden, moest ff heel wat bij lezen.

@eef: wat onwijs *#<~ dat ze je biopssie niet kunnen boordelen, en hoe slecht dat ze eerst zeggen van wel:(
    Wel fijn dat je prednison hebt gekregen.

@conejita: er is al veel over geschreven. Persoonlijk zou ik als ik je vriendin was gaan voor september. Zou de gedachte dat ik misschien iets weg spoel net ff te heftig vinden.

@nuage: voelt het ergens ook als fijn dat ze nu iets gevonden hebben (die ANF)? Nu kun je er wel gericht iets mee.

Hier: ^#+#^ avond gehad, helder rood bloedverlies:( (niet veel gelukkig)
    En net vandaag geen bloed waarden binnen van dr. P. Hij heeft ze nog niet. Vanwege het bloedverlies meteen naar het ziekenhuis geweest voor echo. Daar was niets bijzonders op te zien. Waar bloed verlies door veroorzaakt is, blijft onduidelijk. Behoorlijk geschrokken!! Valt nu niets anders te doen dan hopen dat het eenmalig was.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jahoor ik ben er zeker blij mee! Nu kunnen we weer verder met medicatie en hopelijk is deze zwangerschap dan een beter einde toegedicht. Zit nu netjes op 10mg prednison.

Dat is schrikken zeg! Maar helderrood is volgens mij nog het beste wat je kunt hebben, dat is toch vaak een adertje?

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ze hebben juist liever oud bloed, helder rood is meestal de reden dat ze je laten komen. Maar kan inderdaad ook iets van een adertje in de vagina zijn o.i.d.

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Verdorie Y30, wat schrikken!! Ben je vandaag, of de laatste dagen druk bezig geweest? Gemeenschap gehad met je man? Bloed hoort bij vroege miskramen, maar op een later stadium is het toch niet zo zorgwekkend? Ik zou ook denken aan een adertje (en ik zou ook heel erg stressen hoor!!)

Ik zit behoorlijk te tobben over wat ik nu ga doen/wil doen. De reden dat de biopsie niet te interpreteren is, is dat het gedegradeerd is. Waarom? Bacterien op de handen van de gyn? Op die van mij bij het in de enveloppen doen? Door de hitte tijdens het transport? Hoe dan ook, het was dus voor niks.
    Er is niet persé een schuldige :(

Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik heb een lijstje opgesteld ;) maar ik kom er niet uit...:(

TEGEN overdoen:
    - weer cyclussen overslaan
    - weer stressen dat het in de goede periode moet vallen
    - weer het risico dat het niet te interpreteren is
    - ik krijg nu toch prednison, ook zonder het onderzoek (ervan uitgaande dat ze dat dan ook wel wil blijven doen)

VOOR overdoen:
    - ik krijg nu prednison, maar afhankelijk van de uitslagen schrijven ze een andere dosis voor, of intralipiden, extra veel utro, vitamine E 500mg, etc. Dan krijg ik dan allemaal niet en bovendien weet ik niet hoeveel ik nu moet nemen van de prednison.
    - als er iets uitkomt, kunnen we misschien wat andere theorien even opzij zetten zoals slechte eicellen.

Ik moet goed weten wat ik wil, want ik zal de gyn er van moeten (proberen te) overtuigen...

20. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Jeetje meiden wat is er weer veel geschreven.
    Wat ontzettend balen eef. Ik kan je niet echt advies geven in dit geval. Mijn instinct zou zijn doorgaan zeker nu je prednison hebt.
    Y30, wat ontzettend schrikken zeg. Maar inderdaad wat de meiden zeggen in een later stadium is het dan meestal een adertje. Rustig aan maar de komende dagen.

Deel Deze Pagina