Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hmm manlief wil wachten tot de 16 weken dus we gaan dan gewoon hier in de buurt voor de geslachtsbepaling.

Idd even laten prikken Susanne! En ik zou vitamine D in de winter nog een keer laten controleren. Ik had zelf in de winter een hele lage waarde. Nu iets boven normaal met suppletie en zon.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Voor mij eigenlijk hetzelfde verhaal en zelfs al een dochter. Maar ja toch maar naar gekeken en het lijkt mij echt te helpen. Ik voel me sowieso een stuk beter, dat is ook al wat waard.

Even kijken dit is een foto van de echo met 14-15 weken bij Dr. Papa

Bijgevoegde bestanden:

3. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    wow nuage wat een mooi beeld zeg! Is het al 3 september :D

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Mooi plaatje nuage!

Moet wel zeggen dat het echo bureau hier ook hele mooie apparatuur heeft. Wij hebben daar toen met Sam ook de geslachtsbepaling gedaan, en veel mooie foto's mee gekregen. Super scherp en duidelijk, veel mooier dan de foto's die ik van het zh mee krijg! We hebben 1 foto nog steeds in een lijstje in de woonkamer staan, daar lag hij aan z'n gezichtje te krabbelen, zo lief.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik mis echt de vind ik leuk knop hier soms ;)

Maar ff wat anders sorry ik breek ff in. Ik krijg vrijdag een uitstrijkje. Omdat ik het een jaar of drie (schat ik) geleden heb gehad en hier krijg je het om de drie jaar.
    Gyn zei het kan geen kwaad.
    maar nu lees ik dat er een verhoogde kans is op mk en vroeg geboorte. ?
    wat weten jullie hiervan?

6. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Conejita: Ik durf het je niet zeggen! Is het niet mogelijk om dat uitstrijkje over 7 mnd te doen?

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Conejita een uitstrijkje tijdens zwangerschap doen ze hier niet want dat is onbetrouwbaar. Die cellen kunnen nu wat anders zijn door de zwangerschap. Ik zou het afzeggen tot zeker 3 maanden na de bevalling. Dat deed mijn gyn bij mij ook.

8. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Nuage: mooie echo, zulke hadden wij ook bij het echobureau waar wij de pretecho's lieten maken. :)

@conejita: ik zou ook wachten tot na de zwangerschap, alles dat niet perse hoeft gewoon niet doen!

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja ik snap ook niet waarom dat nu inene geopperd wordt. Vind het ook wel irritant, eerst kijken ze nauwelijks naar je om moet je om alles vragen en grote mond hebben en nu inene moet alles grondig pfff
    wil natuurlijk de beste zorg maar het maakt me ook boos.
    Waarom hadden ze die zorg eerder niet?
    Oh ja eerst moet er iets ergs gebeuren voordat iedereen voor je in de bres springt.
    :(
    Sorry ben dit echt zo beu.

vandaag gesprekje met iemand weer wat ondersteunend had moeten zijn. Eerste wat ze zei is je moet niet verdrietig zijn is slecht voor de baby.
    ik dacht dat ik ging ontploffen!
    Heb weer (huilend) aangegeven dat dit nou precies de opmerkingen zijn waardoor ik me rot voel en dat het totaal geen steun biedt. Ze leek het even te begrijpen maar pikte daarna gewoon de draad weer op. Ze zei bijv dat de eerste tijd na de bevalling wel zwaar is en moeder zijn ook. Ik zei weet je wat zwaar is? Bevallen van je overleden kindje en een paar uur later afscheid nemen. Ik denk zo dat ik nu wel wat aan kan zolang mijn kind maar leeft.. Can you believe it!?
    Nota bene een christelijke vrouw die dus dacht mij even op te peppen.
    Ik bleef steeds mijn weerwoord geven ze zal wel gedacht hebben wat een irritant mens :D:D
    maar voelde me daarna weer kiplekker haha dat opkomen voor jezelf heeft wel wat

Anyway uitstrijkje idd dus niet nodig.
    Thanks meiden

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Niet onnodig aan je laten prutsen hoor!! Ik heb toen bij mijn zoontje erg duidelijk laten weten, aan de opdringerige tandarts, dat die rontgen van mijn gebit op dat moment echt niet nodig was. Ookal kwam er een speciale lap van lood over mijn buik dat volgens hem (en zijn assistente) geen enkel risico gaf. Nou, ze hebben hun rontgen niet gedaan hoor !

En niks niet zwaar hoor....!! Hartstikke geweldig en over een paar maandjes ga je het helemaal beleven. Niet slapen omdat je naar je slapende/huildende/etende kindje ligt te kijken. Ik heb er voor de volle 100% van genoten ondanks de vermoeidheid en de after-bevalling problemen. En dat gaan we hier allemaal doen !! :)
    ....en hopelijk binnen niet al te lange tijd ;)

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Goed dat je van je afbijt Conejita! Die vrouw begrijpt gewoon helemaaaaaal niet wat jij hebt meegemaakt!

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    écht he.
    maar het ongelovelijk was dat ze echt het gevoel had dat ze me hielp :( Terwijl ik bleef zeggen dat dat niet zo was. Wat een domme eend zeg :p

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Jeetje conejita.. Je zou zo iemand wat aandoen.. En de hint ook niet oppakken en gewoon doorgaan...

Fijn om alle positieve berichten te lezen. Hoop dat ik er straks ook een mag plaatsen na de echo.

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @conejita: wat een stom mens zeg, goed dat je van je afgebeten hebt!

@zonnetje: komt vast goed, hoe laat moet je?

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zonnetje heel veel plezier met je echo! Ik zal duimen!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hier nog steeds geen duidelijkheid over of mijn eisprong nou wel of niet al geweest is, word helemaal gek van al die onzekerheid! Mijn temperatuur is 3 dagen gedaald tot gisteren 35.8 en vandaag weer wat gestegen tot 36.2. Heb nog wel buikpijn, maar tot nu toe nog geen vruchtbaar slijm gezien vandaag (gisteren wel). Ook zit ik van binnen aardig dicht, maar die details zal ik jullie besparen. :-D Weet het echt niet meer en mijn man is het ook wel zat... Hoop dat ik überhaupt nog een kans heb op een zwangerschap.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb je ovulatietesten gebruikt?

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ja en die was gisteren om 12.00 uur bijna positief, maar om 20.00 uur was hij weer iets lichter. Ga vandaag om 12.00 uur weer een test doen.

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Conejita geen uitstrijkje doen hoor! Hier doen ze dat echt niet tijdens zwangerschap. Kan best paar maandjes wachten.

20. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hier een hele mooie echo gehad. Kleintje is onwijs gegroeid en echo kwam uit op 8 weken. Ben 7.5 dus loop 2 dagen voor. Ben erg blij! Hopelijk blijft het nu een keer goed gaan.

Zonnetje hoe laat mag jij? Succes!

Deel Deze Pagina