Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nuage: wat een rotnieuws zeg! Ik ga heel hard voor je duimen dat dit toch een goede zwangerschap is. Het is bij je dochter immers ook gelukt.

@Zonnetje: ik zit ook aan Gent te denken. Ik heb al even opgezocht wat het AMC allemaal te bieden heeft, maar dat zijn eigenlijk allemaal dingen die bij mij al onderzocht zijn. Ik vrees dat ik ze daar ook niet kan porren om mijn ANA te testen. Jij ook veel sterkte aanstaande maandag! Ik herken het afsluiten heel erg. Ik heb nog amper gehuild om mijn laatste miskraam.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Minty raar hè lijkt wel of je bestand raakt tegen de klap. Hoewel ik t kloppende hartje wel gezien heb als zeer goed nieuws lijkt t toch alsof je meer voorbereidt bent op slecht nieuws dan op goed nieuws..
    Weke onderzoeken heb jij al gehad?

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @nuage: Jemig wat een heftig nieuws.. Hoe gaat het nu met je? Beetje de nacht door gekomen? Wanneer uit een mola zwangerschap zich eigenlijk? Moet je nog lang in spanning zitten of kom je daar vrij snel achter? Sterkte meis.

@zonnetje: Als je twijfelt om naar Gent te gaan zou ik vast een afspraak maken. De wachttijd is onwijs lang namelijk, toen ik vorig jaar een afspraak maakte moest ik 6 mnd wachten... Je kan het altijd afzeggen als je toch besluit niet te gaan.

@hier toch weer een wat onrustige buik vanmorgen. De eerste harde buiken gehad van deze zwangerschap. Blijft eng. Weekend maar even aankijken en anders hang ik maandag weer aan de telefoon met het zh. Die zullen ook wel gek van mij worden zo langzamerhand..

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    dat zal toch wel meevallen madelein... ik denk dat het normaal is hoor dat je weer zal bellen. helemaal omdat je al een kindje hebt dat overleden is... begrijpen ze toch wel..?

enne: waarom willen ze in Ned ANA niet testen?
    is het heel duur of zo?

5. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Jeetje Nuage Ik had gehoopt toch een ander bericht van je te lezen!
    Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Madelein, hoe weet je dat deze zwangerschap ook een mola is? Hoe gaat het nu met je, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik weet het pas als het weer mis gaat. Hartje stopt dan. Daarna moeten ze curetteren en het weefsel onderzoeken en daarna weet ik het pas echt. Kon wel slapen was kapot maar heb gek gedroomd.

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @conejita: ja is ook zo maar toch voel je je een zeikerd...
    Gister wel een drukke dag gehad dus misschien toch teveel gedaan. Vandaag niet thuis, ga zo met m'n moeder naar de film, maar morgen maar even plat.

@nuage: o jemig dus dat weet je pas laat dan. Ik ga heel hard voor je duimen!!! Wens je echt niet weer zo'n traject toe :(. Hopelijk is dit een tweede wonder voor jullie

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    madelein ja snap ik maar daarom ben ik (wij) er om te zeggen dat je dt dus niet bent! het gaat om de veiligheid van je kindje dus niets is te veel.
    rustig aan meis!

9. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Gadver Nuage, hier had ik echt niet op gerekend. Hoop zo dat het toch meevalt en jullie toch een gezond kindje mogen krijgen!

@madelein: gewoon bellen hoor!

@iedereen: hier weer een negatieve ovulatietest gehad, ga er nu gewoon mee stoppen. Ben wel gestart met de utrogestan, hopelijk niet te vroeg. Blijf wel temperaturen, maar eigenlijk heeft dat ook niet zoveel zin meer omdat mijn temperatuur sowieso hoog wordt/blijft door de utrogestan. Afwachten maar, ga wel een zwangerschapstest doen over een dag of 12 en dan zie ik het dan wel. De kans dat ik zwanger ben is natuurlijk wel heel klein omdat ik niet eens weet of ik wel een eisprong gehad heb, maar in het ergste geval heb ik 1 cyclus verpest. Gaan half augustus weer naar het ziekenhuis, heb daar sowieso meer hoop op gevestigd. Baal wel ontzettend van deze stomme cyclus, maar het is niet anders.

10. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zonnetje: ze hebben bij mij enkele vitamines, stolling, schildklier en homocysteine onderzocht. Alles was goed.

@Madelein: gewoon bellen hoor!

@Susanne: je weet maar nooit.

@Nuage: begrijp ik het nou goed dat ze er bij jou pas na de curretage achter kwamen dat het mola's waren? Dat zagen ze op de echo's dus niet?

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat klopt helemaal Minty. Ik had partiele mola's dan is er wel een kindje en zelfs hartslag hebben we gezien.

12. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bizar Nuage. Als ze spontaan waren geweest, dan had je het nooit geweten dus?

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja dat kan inderdaad en de prof vond de uitslag zo slecht dat ze denkt dat het eigenlijk bij de andere miskramen gemist is. Ik heb de ma die spontaan af kwam wel laten nakijken maar volgens de prof missen ze het ook weleens. Ik moet vanwege m'n historie soeieso na iedere zwangerschap hcg prikken tot het 0 is.

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    susliilian: balen maar je hebt iig iets geprobeerd deze cylcus en je weet idd nooit!

nuage: wat ís een mola eigenlijk?
    wat een pech :(
    echt een dooddoener missch maar wat een geluk dat je wel een mooi dochtertje hebt! maar dat doet niets af aan deze klap natuurlijk hoor.

15. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Nuage, het is nogal wat zeg. Hopelijk zit deze zwangerschap gewoon goed en hoef je deze uitslagen slechts 'ter informatie' aan te nemen.

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Partiele mola kun je op Google kijken. Het is een eicel die dubbel is bevrucht. Kindje heeft dan dus triploidie en is niet levensvatbaar. De placenta gaat woekeren en kan zich uitzaaien door je lichaam. Vaak longen en hoofd. Als dat gebeurt heb je chemo nodig. Overlevingskans is wel 99% maar een pretje is het niet. Heb het nu 2x gehad maar gelukkig nooit chemo nodig gehad, bij de curettage hadden ze alles op tijd weggehaald dus.

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    meid... wat heftig.

18. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Jeetje Nuage, ik heb er nog steeds geen woorden voor, ik vind het heel erg voor jullie en vind het lastig om de juiste woorden te vinden, sorry!
    Ik zal een kaarsje voor jullie branden, dat deze zwangerschap helemaal goed is en dit wondertje over 8 maanden in jullie armen ligt!
    Dikke knuffel voor jou!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat is superlief dankjewel!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Jeetje meid, ik zeg het maar gewoon zoals het bij me op kwam, wat een klote nieuws!!
    Vooral dat van die hoge kans op mola i.v.m het zaad:(

Ga me echt gek duimen dat deze zwangerschap goed verloopt, want dan blijft dat helse traject jullie bespaart.

Deel Deze Pagina