@susanne: juist het feit dat je dochtertje pas 8 maanden is heeft ook voordelen. - ze maakt het niet zo bewust mee, dus ook niet als het wel een langdurig gedoe wordt. - en als dat laatste het geval is, zit je ook niet meteen te stressen omdat er zoveel leeftijd verschil tussen je kids komt. Jij weet hoeveel energie je dagelijks over hebt en of je daar een traject bij kunt/ wilt hebben. Als dat zo is, is het toch goed! Dan zie ik m.n. Bovengenoemde voordelen.
Nou mijn suikerwaarde schiet ook weer de lucht in. Heb nou gisteren en vandaag te hoog gemeten en beide keren nadat ik suiker op had. Een klein chocolaatje gisteren en vandaag een glas Roosvicee Laxo en jahoor huppakee dik over de 9 heen en dat 2 uur later! Mijn nuchtere waarde was wel goed gelukkig. Het is erg moeilijk nog vertrouwen te houden hoor als ik nou ook al zwangerschapsdiabetes heb in week 6. Dit slaat echt nergens meer op. Gelukkig morgen consult met de gyn.
@Y30: bedankt voor je lieve woorden! @Nuage: hopelijk valt het allemaal mee, maar snap heel goed dat je hier helemaal gek van wordt! Wat gaat er morgen precies gebeuren? Heel veel sterkte en ik blijf hopen dat het goed komt, dikke knuffel!
Morgen gebeurt er niet zoveel. Een echo en een consult. Mijn gyn gaat vertellen wat hij vindt van de resultaten uit Gent (onzin) en mijn suikerwaarde (onzin). En ik hoop dat ik ongelijk krijg hoor, maar dat is waar ik op voorbereid ben.
Hoi Dames, Ben een beetje afwezig de laatste tijd. Ben een beetje moe van alles...begin al een beetje vrede te krijgen met het idee dat het bij eentje blijft (maar dat zeg ik nu, over een paar dagen misschien niet meer hoor) en ben ook druk met voorbereidingen voor de vakantie. Maar ik lees alles mee.... Zonnetje, mijn gyn begon zelf over homeopathie, etc. Dat het soms een oplossing kon zijn...dat lichaam en geest soms nauwer verbonden zijn dan de officiele wetenschap toekent. Maar ik ben er vooralsnog niet aan begonnen....je moet toch een goede vinden, en het is weer extra afspraken, wachtkamers, etc. Wel hoop ik dat je vriend straks mee wil naar Gent. Ik zou zelf alvast een afspraak maken. Afzeggen kan altijd nog. Madelein, jammer dat je niet kunt genieten van deze zwangerschap. Ik kan het me zo goed voorstellen! Gewoon voor elke pijntje blijven gaan hoor. Beter te vaak, dan te weinig !!! En ik hoop dat Conejita gelijk heeft en dat je na de, voor jouw kritieke periode, er wel van kunt genieten. Nuage....ik weet dat het helemaal niks wil zeggen in jouw geval (in het onze eigenlijk) maar het is toch altijd al een stap in de goede richting....ik hoop voor je op een mooi kloppend hartje morgen !!!
:xLig inmiddels in t ziekenhuis aan t infuus met ab. Weet niet wat ze hier met me doen maar heb t ff helemaal gehad
@Nuage: laat je weten hoe het was? Hoe laat moet je? @Eef: hopelijk kan je toch genieten van je vakantie en gaat jullie wens voor een tweede toch nog in vervulling. Probeer hoop te houden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! @zonnetje: antibiotica? Wat was er dan? Heel veel sterkte in ieder geval, snap heel goed dat je het ff helemaal gehad hebt!
zonnetje...wat is er dan meid? opeens koorts gekregen? heftig bloedverlies? ik snap dat je het echt even harstikke zat bent!! Sterkte...
Denken ze weer een baarmoederontsteking? Dat is toch niet normaal... Als je weer beter bent misschien toch overwegen om mee te doen aan dat onderzoek naar NK cellen bij het Radboud want jouw baarmoeder is wel erg snel ontstoken. Geen idee of het met elkaar te maken kan hebben. Hele dikke knuffel.
@zonnetje: wat ontzettend rot zeg! Alsof het nog niet erg genoeg was... Hebben ze een idee hoe het komt? @Nuage: dat van die nk cellen ga ik ook laten doen, ben heel benieuwd of er iets uitkomt en zo ja, wat. Krijg in augustus meer info en dan kan ik hopelijk snel beginnen!
Verdorie Zonnetje...ook dat nog! Ik ga inderdaad ook meedoen aan dat onderzoek. We gaan wel meteen weer door met zwanger worden want een pauze nemen heeft ook niet echt geholpen. Ik zit nu in de gedachte: 'niet te veel over nadenken, er blijft er uiteindelijk vast wel een plakken'.
@Minty: hier net zo, ga ook niet wachten. Afzeggen kan altijd nog (het onderzoek bedoel ik). Maar we hebben allebei ook al een gezond kindje, dus we weten dat het wel kan! Hopelijk kunnen we daar hoop uit halen...
Gyn is straks geweest. Ze denken aan een hoornvormige baarmoeder of toch een tussenschot waardoor er restjes zitten waar ze niet goed bijkunnen. Vandaag aan t infuus blijven om de infectie verder te bestrijden en krijg morgen een hysteroscopie onder narcose. Hopelijk voor t weekend naar huis.
Hebben ze ook gezegd of dat ze oorzaak is voor de miskramen en kunnen ze er ook wat aan doen? Hopelijk lukt het ze om de infectie te bestrijden en kan je inderdaad voor het weekend naar huis!
Dat kan wel degelijk de oorzaak zijn! Ik ben heel blij dat je een hystero krijgt. Heeeeeeel veel sterkte lieverd je krijgt het onwijs voor je kiezen zeg!