Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Zonnetje: inderdaad heel erg dat ze daar nu pas achter komen, hopelijk gaat er nu eindelijk een einde komen aan alle ellende die jullie hebben moeten doormaken!

@Nuage: wat een rotstreek van je verzekering zeg, ga ze maar flink de waarheid zeggen! Bij welke verzekering zit je?

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zilveren Kruis

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #2883 conejita, 1 aug 2015
    Laatst bewerkt: 1 aug 2015
    Zonnetje meid wat een heftig nieuws. Hoe voel je je eronder? Hadden ze di idd niet eerder kunnen zien?
    Fijn dat het lichamelijk goed met je gaat. Ben je al weer thuis ook ? Denk aan je!

Nuage grrr zooooo irritant dit soort dingen! Waarom di pas bellen? Pfff die koelkast v jou staat al behoorlijk vol met uitgestelde emo's. Ga je nog wat leuks doen met je dochtertje voor afleiding?

Madelein ik zou ook niet gaan werken hoor. Iets anders bedenken rondom het huis? Tuinieren breien schilderen ik noem maar iets ;) .

ik heb vannacht gedroomd dat ik een baby in mijn armen had. Wat een heerlijk gevoel. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit missch echt gaat gebeuren.

Lillian missch idd even wat oefeningetjes doen weer.

4. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zonnetje: niet te geloven dat ze hier nu pas achterkomen!

@Nuage: wat irritant zeg. Komt vast goed als er een contract is, maar gewoon vervelend dat dat dan weer zoveel gedoe oplevert.

5. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Conejita: deze keer gaat het gebeuren! Nog even en je kindje ligt in je armen.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @zonnetje: Hoe voel je je vandaag?
    @conejita: Dat is een mooie droom :). Hou je daar maar aan vast!.
    En qua bezigheden, we hebben een kleine tuin dus tuinieren is niet echt een optie. Schilderen heb ik in de tijd na Sam wel veel gedaan, maar heb ik nu het geduld niet voor. Er zit weinig anders op dan gewoon de dagen voorbij laten glijden en proberen wat leuks met manlief te doen als hij vrij is. Verder lezen en met slecht weer beetje discovery en nat geo kijken, vind ik ook altijd leuk. En heel veel met onze lieve poes knuffelen natuurlijk :D

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Conejita je kunt alleen doordeweeks bellen tot 18 uur en ik moet maandag werken ggrr

8. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    20 wekenecho was allemaal goed. Ik was wel erg gespannen, vannacht nog gedroomd dat alles helemaal mis ging :( Dus wel een opluchting! Hopelijk gaat het verder allemaal goed, maar van je angst kom je nooit af denk ik..

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    en met je paard!! :)

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    wat fijn!
    knuffel voor je angsten. wat blijft het toch soms moeilijk he.

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hoi meiden.

ff tussendoor. mijn vriendin waar ik eerder over sprak zit met gedoe wb haar cyclus. ongi komt maar niet etc.
    heel vervelend want ze kan zo niet "verder" en heeft ook al het nodige meegemaakt. Geen miskramen trouwens, maar wel haar kindje verloren.
    Als ik met haar praat denk ik vaak "zou ze haar verhaal hier maar effe kunnen doen" omdat jullie (helaas) ook ervaring hebben met cyclussen die anders zijn dan normaal. en met vitamines, medicatie, etc.

dus mijn "vraag"... of zij haar verhaal hier mag doen en het verzoek om mee te denken met haar. Ik merk dat het haar zwaar valt (logisch) ik wil haar zo graag helpen maar heb de ervaring en kennis niet en (sommigen) van jullie misschien (denk ik) wel.

dit een beetje als introductie als ze hier komt "buurten" (om het maar even gezellig te houden voor zover dat mogelijk is ;))

liefs

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: je droom komt vast uit! Het moet!!
    M.b.t. Je vriendin we zien haar wel verschijnen:)

@will: super dat de 20 weken echo goed was! Toch een mijlpaal!

13. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Uiteraard kan je vriendin aanschuiven. Wat naar dat ze dat geeft meegemaakt :(

14. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Inderdaad, natuurlijk mag ze meekletsen!

Een vraag: gisteren hadden we vlees waarvan mijn schoonmoeder zei dat het echt gaar was en het rode gewoon de kleur van het vlees was, maar mocht het toch niet gaar geweest zijn kan dit dan kwaad op 9 dpo mocht ik wel zwanger zijn en de innesteling al geweest zij?

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Op 9 dpo kan dit sowieso geen kwaad.
    En meestal als t vlees goed gegaard is en blijft roze van binnen is het behandeld met pekelzout of colorisozout.
    Dit is kleurzout zeg maar.

16. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden,
    Conejita had me al even geintroduceerd, thanx meis en ben blij dat ik mag meeschrijven met jullie. Al heb ik niet meerdere mk's gehad.
    Zal me proberen kort voor te stellen :)
    31 oktober is mijn allermooiste meisje geboren met 29 weken zw.schap. Ik had zw vergiftiging en kreeg daardoor spoed ks.
    Mijn meisje deed het goed, ademde direct zelf en huilde na de geboorte. 10 dagen na haar geboorte is ze overleden aan de gevolgen van een ziekenhuisbacterie.
    Mijn wens om weer zwanger te worden is alleen maar gegroeid omdat ik heb mogen ervaren hoe fijn het is om moeder te zijn.
    Eerst heb ik zes maanden in een wachtstand gestaan omdat ik een half jaar niet zw mocht worden na ks. Daarnaast heb ik nog hellp onderzoeken gehad om kans op herhaling te berekenen.
    Tussendoor heb ik de afgelopen maanden ook nog drie curretages gehad ivm placentaresten in de bm. Het is er nog steeds niet allemaal uit en moet begin september nog een keer een ingreep doen. Van de gyn heb ik wel groen licht gekregen om weer zwanger te worden. In juni had ik mijn eerste ongi na al die maanden. Dit was heel erg licht dus ik was als de dood voor asherman. Ik heb toen een hystro gehad in het zk en gelukkig geen asherman. Gyn wist niet waardoor ongi zo licht was, mogelijk stress. Ze zei wel dat mijn bms dun was voor de periode van de maand. Ik zat net een paar dagen voor mijn eisprong.

Op dit moment heb ik helemaal geen cyclus, heb geen eisprong gevoeld, heb geen menstruatie maar ben ook niet zwanger.

Vroeg me af of jullie nog tips hadden. Van Conejita begreep ik nl dat jullie helaas heel veel ervaring hebben :(.
    Ben nl zelf een beetje allergisch geworden voor de uitspraken stress en ga op vakantie en je moet er niet zo veel mee bezig zijn ;) maar goed mss ook wel herkenbaar voor jullie.

Alvast heel erg bedankt.
    Ps ben verder nog niet helemaal ingelezen enz maar vind het al superfijn dat ik bij jullie even zo mag inbreken

Heel veel liefs.

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Welkom pluis. Wat een vreselijk verhaal :(.
    Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt en wat troost vind.
    Ik herken je gevoel snel zwanger te willen worden heel goed, maar helaas heeft dat bij ons niet gewerkt. Ik ben 1.5 jaar na het verlies van ons zoontje pas weer zwanger geworden. Maar wordt sowieso niet snel zwanger dat scheelt natuurlijk ook.

Wat betreft je cyclus: ik ben bang dat je je lijf wel de tijd moet gaan gunnen om te herstellen. Het is niet niks, en blijkbaar is het nog steeds niet 100% als ze weer een ingreep willen doen.
    Ik heb zelf na de bevalling veel bloed verloren ( 2 L) en een manuele placenta verwijdering met na-curettage gehad ivm placenta die niet los kwam. Ivm placenta resten 2x een hysteroscopie ondergaan. Al met al heeft het dik drie kwart jaar geduurd na de laatste scopie voor ik geen buikpijn meer had, en alles weer regelmatig was. Ik ben dus bang dat je hier niet 1 2 3 van af bent :(. Niet wat je wilt horen denk ik, maar helaas wel reëel. Ik vind het niet eerlijk om een beeld te schetsen wat je niet gaat helpen...
    Om je cyclus regelmatiger te krijgen raad ik teunisbloemolie aan. Dit zijn capsules ( neem de hoog gedoseerde) die je tot aan je eisprong neemt. Na je eisprong kan je de groei van bm slijmvlies ondersteunen met tarwekiemolie capsules.
    Verder is omega 3 en vitamine D een goeie om te nemen.

18. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste Pluis. Wat een naar verhaal zeg! Ik begrijp heel goed dat dit er enorm in heeft gehakt.

Mbt je cyclus: ik kan me zo voorstellen dat dat misschien pas helemaal weer goed gaat als alle resten weg zijn. Misschien reageert je baarmoeder toch nog hierop. Sterkte sowieso: hopelijk kun je snel weer verder!

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @pluis: phoe wat heftig een verhaal. Echt vreselijk naar voor jullie!
    Wel fijn dat je mentaal klaar bent om er weer voor te gaan. Je lichaam blijkbaar nog niet helemaal. Ik vraag me persoonlijk af hoe verstandig het advies van de gyn was om het al wel weer te gaan proberen terwijl er nog restweefsel zit. Een "schone" rustige BM is vaak toch wel belangrijk voor de innesteling. Weet je of je wel helemaal HCG vrij bent? Want mocht die placenta rest nog zorgen voor wat HCG dan is het niet gek dat je cyclus niet op gang komt.

Wat mij heeft geholpen met het reguleren van mijn cyclus is Rubus idaeus een gemmo oplossing.

20. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    pluis wat verdrietig dat de nasleep zo lang duurt terwijl het al zo zwaar is. Kan je ook niet helpen helaas bij mij geen weefsel issue maar duurde wel 15 maanden voor we een goede zwangerschap hadden. Ertussen zaten 3 miskramen. Wil je wel heel veel kracht en sterkte wensen en hoop dat jullie snel opnieuw een wonder mogen krijgen.

Deel Deze Pagina