Dat gaat al best rap Will! Al is dat voor je gevoel niet zo waarschijnlijk.. Hier zijn wij idd heel blij en opgelucht als we de 18 weken voorbij zijn.
Nee klopt! Dat valt nog best wel tegen.. Kheb het gisteren en vandaag nog niet gevoeld dus dan ben je direct weer gespannen! Ook al weet ik dat het nu ng niet perse iedere dag hoeft, maar voor je gemoedsrust is dat wel beter..
@Will: wat leuk een nieuw huis! En snap wat je bedoeld, elke dag voefen hoeft niet, maar het is altijd wel fijn om even weer bevestiging te krijgen. @madelein: fijn dat het beter met je gaat! @nuage: balen van de insuline, maar als het helpt dan moet het maar hè. @iedereen: ik ga morgen nog 1 keer testen en dan kan ik eindelijk stoppen met de utro en kunnen we weer op voor een nieuwe ronde met een nieuwe kans!
"Begin echt al een buik te krijgen", hi hi Ben hier al een mini kamerolifantje iedereen ziet en zegt het ook. Ik vind het allemaal prima, enige wat ik belangrijk vind is een gezonde kleine meid OP mijn buik eind december/ begin januari. Heb je een buikfoto? Ben wel benieuwd.
Wat ik eigenlijk al wist, de test was weer negatief. Ben nu gestopt met de bollen en afwachten tot de menstruatie doorzet. Baal toch wel ontzettend, maar kan nu wel stoppen met de utro. Nu maar op naar een nieuwe ronde met hopelijk wel weer een eisprong. Maar per half augustus krijgen we in ieder geval weer hulp uit het ziekenhuis en gaan we weer starten met IVF. Hopelijk gaat dat wel lukken!
Wat balen Susan . Ben je snel zwanger geraakt van je dochter met de ivf? Of is zij spontaan gekomen? @y30 en will: leuk buikjes! Hier ook al een forse buik voor m'n termijn. Schrik er zelf af en toe van. Zal straks proberen een fotootje te maken. Zit me nu eerst even tegoed te doen aan broodjes met tapenade. Was in de aanbieding bij de Appie dus flink ingeslagen . @zonnetje hoe is het met jou? Hier wel weer wat harde buiken vandaag, maar het lijkt ook met groei te maken te hebben. Gister had ik regelmatig een wat zeurend gevoel in m'n baarmoeder, vannacht veel bandenpijn, en nu dus meer harde buiken. Geen spontane gelukkig, maar bijvoorbeeld bij bukken of na het plassen ( als ik nodig moest, anders niet). Dus zit lekker rustig buiten op de bank met een boek. Woensdag weer controle.
@susan: wat jammer! Hopelijk dat ivf snel wat moois brengt! @madelein: goed dat je het rustig aan doet. Hier: prednison verhoging heeft al wat gebracht, waarden van donderdag waren beter. Maar ja al die fijne mensen die ons zo goed helpen, moeten ook betaald worden, dus daar was ik nu net weer mee bezig, toch minder grappig
Susanne, wat jammer zeg die negatieve test Y30, wat fijn dat je waardes beter waren. Tot wanneer moet je de prednison blijven gebruiken? Ik mag met 12 weken al stoppen, maar of ik dat durf... Heb ook die ANF en bij mij wordt er niets gecontroleerd.
@madelein: bij Eva heeft het nog een paar jaar geduurd met IVF, hopelijk duurt het niet weer zo lang. Jij lekker rustig aan doen en succes voor woensdag! @Y30: dat hoop ik ook! Mooi dat je waarden donderdag beter waren, maar het financiele is inderdaad minder. Maar als het je een gezond kindje brengt dan is het dat allemaal waard hè!? @Nijntje: ja, baalde toch wel ontzettend! Snap dat het spannend is om te stoppen met de prednison, had ik met de utro. Ben toch langer door gegaan en heb het langzaam afgebouwd, voor jou misschien ook een idee?
Susanne, wanneer en hoe ben je gestopt met utro? Ik moest daar nu al mee stoppen, maar heb ik niet gedaan, want eerst zeiden ze ook met 12 weken.
@Nijntje: ik ben tot 16 weken door gegaan met de utro en heb het daarna in 2 weken afgebouwd. Vond het doodeng, maar het ging allemaal helemaal goed en vond het toen ook wel lekker dat ik eindelijk niet meer 3 keer per dag die vieze bollen in hoefde te brengen.
@susanne: pff wat balen zeg. Je rekent dus op een lang traject? Hoop voor jullie dat het deze keer sneller gaat!
@madelein: daar probeer ik inderdaad rekening mee te houden, maar het zal me wel erg zwaar vallen als het weer zo lang gaat duren, zeker als er nog meer miskramen gaan volgen...
Balen Susanne! Hopelijk valt het ditmaal mee, maar ik begrijp je zorgen wel. Ik heb eindelijk een eisprong kunnen ontdekken, 3,5 week na het opwekken van de miskraam. De vorige keren kwam het veel sneller op gang, maar het zal wel komen doordat hij ditmaal kunstmatig is opgewekt. Ik kan me gewoon voorstellen dat mijn lichaam dan langer de tijd nodig heeft om hormonaal weer op orde te zijn, omdat het er eigenlijk nog niet 'klaar' voor was. De vorige keren had ik telkens een spontane miskraam natuurlijk. Het is in ieder geval wel fijn om weer verder te kunnen. Al dat gewacht...
Hallo dames, Ik ben al even njet geweest ivm bsknstie en daarvoor zoontje die geopereerd was. Nuage, nog bedankt voor het meekijken op de bloedtesten. Ik had de lijst van hier gebruikt en was onder de veronderstelling dat de ha alles had geprikt. Chromosoom en stolling gaat via het zkh. Ik zag dat je ook weer zwanger bent. Spannend! Hopelijk gaat alles voorspoedig. Zwangeren met goede controles ook fijn weer een stap verder.
Susanne ik hoop zo dat die lange weg je bespaart gaat blijven... Hier gaat t steeds beter. Blijf alleen zoooo moe. Bloedverlies is eindelijk zo goed als over. Nu wel, was te verwachten, een schimmelinfectie. Zit nu alleen te twijfelen of ik hier wel of geen medicijnen voor moet gaan halen.. Ben klaar met alle medicijnen, vandaag laatste 3 tabletten vd abkuur, maar ben ook klaar met alles wat daarbeneden gebeurd is zeg maar. Intimiteit in m'n relatie is vanaf t eerste bloedverlies nu 4,5 week geleden ver te zoeken..
Ik heb geen idee, is helemaal afhankelijk van de waarden, krijg per controle advies. Sowieso slik ik 5 mg door tot het eind op eigen initiatief, heb ik bij mijn zoontje ook gedaan, voor een gevoel van zekerheid. Maar goed zit nu dus weer op 20 mg, dus die 5 is nog lang niet in zicht. Stoppen met 12 weken zou voor mij niet goed geweest zijn omdat mijn waarden gewoon nog niet stabiel zijn, maar ik heb de indruk dat ik een vrij heftige reactie heb. Doe wat goed voelt!! En een lage dosering door slikken kan volgens mij geen kwaad hoor, er komt maar 10% langs de placenta, dus dat is dan 0,5 mg (in het geval van 5 mg door slikken). maar goed zeker weten of het lange termijn effecten heeft doen we natuurlijk nooit...